Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De politici geilen alleen maar op stemmen, lekker meehypen met de media op onbelangrijke zaken.
"Because they are full of shit!" Haha, inderdaad een mooie quote, helaas gebaseerd op waarheden.Zag een mooie quote op een Engelstalig forum vandaag:
"Politicians are like diapers, they need to be changed often and for the same reason!"
Het Stalinisme en maoisme worden geassocieerd met miljoenen doden. Ik hoop dat je begrijpt dat er nog flink wat stappen zitten tussen het partijprogramma van de SP en de hele Nederlandse bevolking aan de hongersdood tenonder laten gaan.Het gegeven commentaar zou jij toch enkel prachtig moeten vinden, boegbeeld zijnde van de proletariërs. Voel je vrij mijn bericht meer inhoud te geven.
Ik vraag me af hoeveel communisten er zijn die 2 x modaal + verdienen en geen overheidsfunctie bekleden.
-Boerkaverbod
-Dierenpolitie
-Illegaliteit strafbaar
Staan alvast op losse schroeven en het CDA zal nog wel meer zaken nu loslaten nu ze de PVV niet meer nodig hebben. Het parlement is nu aan zet en ook op het gebied van de bezuinigingsmaatregelen is het in feite aan het parlement om met voorstellen te komen. Het kabinet heeft niks meer te zeggen. De PVV heeft in 555 dagen nada noppes bereikt.
wilders is gewoon een enorme populist, en zijn aanhangers zijn niet veel verstandiger dan die van de sp, dat blijkt maar weer
wilders is gewoon een enorme populist, en zijn aanhangers zijn niet veel verstandiger dan die van de sp, dat blijkt maar weer
Het hele idee van een volksvertegenwoordiging werkt gewoon niet.