MuscleMeat

Breaking News Nieuwe verkiezingen in Nederland!

De politici geilen alleen maar op stemmen, lekker meehypen met de media op onbelangrijke zaken.

Zag een mooie quote op een Engelstalig forum vandaag:

"Politicians are like diapers, they need to be changed often and for the same reason!"
"Because they are full of shit!" Haha, inderdaad een mooie quote, helaas gebaseerd op waarheden.

Het gegeven commentaar zou jij toch enkel prachtig moeten vinden, boegbeeld zijnde van de proletariërs. Voel je vrij mijn bericht meer inhoud te geven.
Het Stalinisme en maoisme worden geassocieerd met miljoenen doden. Ik hoop dat je begrijpt dat er nog flink wat stappen zitten tussen het partijprogramma van de SP en de hele Nederlandse bevolking aan de hongersdood tenonder laten gaan.

Ik vraag me af hoeveel communisten er zijn die 2 x modaal + verdienen en geen overheidsfunctie bekleden.

Ik zou mezelf niet zo snel communist noemen, en denk eerlijk gezegd dat het aan het uitsterven is binnen Nederland. Maar ken genoeg links stemmenden die ver boven modaal verdienen hoor.

Laatst bewerkt:
Verschrikkelijk slechte tv op NL1, met sub-80 IQ PVV-stemmers in de hoofdrol.

Eigenlijk is het gewoon dat democratie het beste werkt als een gedeelte politiek inactief is, dus niet stemt. Beetje zoals Almond en Verba het bedoelden bij de civil society.

-Boerkaverbod
-Dierenpolitie
-Illegaliteit strafbaar

Staan alvast op losse schroeven en het CDA zal nog wel meer zaken nu loslaten nu ze de PVV niet meer nodig hebben. Het parlement is nu aan zet en ook op het gebied van de bezuinigingsmaatregelen is het in feite aan het parlement om met voorstellen te komen. Het kabinet heeft niks meer te zeggen. De PVV heeft in 555 dagen nada noppes bereikt.

-Boerkaverbod
-Dierenpolitie
-Illegaliteit strafbaar

Staan alvast op losse schroeven en het CDA zal nog wel meer zaken nu loslaten nu ze de PVV niet meer nodig hebben. Het parlement is nu aan zet en ook op het gebied van de bezuinigingsmaatregelen is het in feite aan het parlement om met voorstellen te komen. Het kabinet heeft niks meer te zeggen. De PVV heeft in 555 dagen nada noppes bereikt.

Zoals verwacht.

wilders is gewoon een enorme populist, en zijn aanhangers zijn niet veel verstandiger dan die van de sp, dat blijkt maar weer

wilders is gewoon een enorme populist, en zijn aanhangers zijn niet veel verstandiger dan die van de sp, dat blijkt maar weer

Wilders heeft alles te danken aan dat Fortuyn is doodgeschoten, Fortuyn had gehakt van de idioterie van Wilders gemaakt.
De politici van nu zijn daar niet toe in staat.

Het hele idee van een volksvertegenwoordiging werkt gewoon niet.

Ik begin steeds vrolijker te worden van de posts in dit topic, ondanks Drogba die af en toe op het scherm voorbij dendert met z'n k*tkop.

Het zal wel weer een eenzijdig verhaal zijn om PVV-ers in een slecht daglicht te stellen. Vind dat zo irritant waarom op de publieke omroep de hele tijd benadrukt (of bevestigd) moet worden hoe dom PVV stemmers zijn. Dat doen ze toch ook niet voor andere partijen? Laat ze lekker een gemiddelde PvdA'er in beeld brengen ofzo.

Ik vind de PVV ook een clubje kneuzen bij elkaar, echter is de PVV de enige partij die vraagtekens zet bij de belachelijk hoge uitgaven voor duurzame energie, voor mij een reden om deze partij toch in overweging te nemen. Dat, inclusief het anti-Europa sentiment en het vreemdelingen beleid (al wordt dat belachelijk ongenuanceerd en provocerend gebracht en zijn er andere partijen die dat beter brengen, vvd bv) zijn toch 3 sterke punten voor mij.

Het is dat ze op economisch vlak zo links zijn dat ik waarschijnlijk toch afhaak (en de onprofessionaliteit van de bestuursleden, al is dat bij veel andere partijen ook zo).

Even gekeken: toch wel slim van de PVV, ze gaan het nu op Europa gooien en daarmee gaan ze heel veel kiezers winnen. En ik moet zeggen dat de docu van 1 Vandaag niet zo anti-wilders was als verwacht. Maarja, tros, dus dan weet je dat het niet zo anti-wilders zal worden.

Laatst bewerkt:
15 zetels voor de onafhankelijke burger partij!

haha, the world vs. America!

Ben het wel gedeeltelijk met Rob eens over het feit dat we wat meer naar een Amerikaans Politiek systeem toe zouden moeten.
Hoewel ik de vorm zeer goed vind,vind ik de manier waarop het zich in Amerika uit wel bagger. Daar heb je pas echt scheitpolitici.

Was wel blij toen ik hoorde dat het kabinet gevallen was,want iedere partij was de weg kwijt binnen het kabinet. VVD vaarde een belabberde liberale koers. CDA werd gedwongen tot uitzettingen door de PVV en Wilders had geen flauw idee meer wat hij wou.

Noem me jong en naief,maar ik geloof er nog in dat je met een sterk kabinet met juiste mensen een goede koers kan varen binnen Nederland.
Eentje waar het leeuwendeel over te spreken is,en die voor alle problemen niet met tussenwegen maar met oplossingen komt.
Helaas faalde het Kabinet Rutte hierin en zeker met de bezuinigen deed het me denken aan een rechste tunnelvisie.
Echter ben ik ook van mening dat er op dit moment erg weinig politici zijn die goede concrete plannen hebben om Nederland weer uit de crisis te helpen en goed te bezuinigen. Daarom ben ik op dit moment wel voor een zakenkabinet als het aankomt op bezuinigingen. Geef mij maar gewoon mensen die er echt verstand van hebben en laat deze Nederland opknappen.

Hoewel ik er nog niet zeker van ben,ga ik denk ik de Komende verkiezingen Samsom stemmen. Hij is de vrees van de Nederlandse binnenvissers. Noem me one-issue maar Binnenvisserij past niet meer in deze tijd,zeker niet als je ziet hoeveel het kost in vergelijking met wat het oplevert en waarop er gevist wordt.

-Verder hoop ik dat er niet bezuinigt wordt op de stufi,ik ben wel iemand die gelooft in de economische visie van Keynes,en dat bezuinigen op de stufi nu op lange termijn zou doen leiden tot een daling van het BBP.
-Ik zou het waarderen als er een politieke partij Cannabis zou willen legaliseren en hier belasting en accijns over wil heffen. In plaats van het steeds meer de criminaliteit in te drukken.
-Over de Europese Unie heb ik nog niet echt een mening gevormd,het is een simpele gedachtegang om te stellen dat we zonder Europa zouden kunnen. Maar sommige besluiten vanuit Brussel ben ik nou ook niet echt over te spreken.

Je bent jong en verschrikkelijk naief. De grote liberalisering van Nederland is al jaren achter de rug, met dank aan links (paars wtf)
En nu die samson in dwdd los horen gaan hoe slecht leraren betaald worden :D Hoop dat ze die prutser bij P&W beter aanpakken.

Samson is oud greenpeace activist, lijkt me meer dan voldoende reden om nooit op hem te stemmen. Sowieso is de Partij van de Afgunst een no go imo.

Terug
Naar boven