Fitness Seller

Breaking News Nieuwe verkiezingen in Nederland!

Ben eigenlijk wel blij met dit akkoord. Eindelijk eens beslissingen.

Jammer dat Sap weer een beetje onzekerheid terug brengt. Neem gewoon verantwoordelijkheid.

Snap sowieso niet wat die k*t van de PvdD er steeds mee bemoeit. Buma reageerde mooi.

Moeite met het begrip democratie? Ze heeft net zo goed het recht op interruptie. Het is wel tekenend dat Wilders nog niet is opgestaan.

Zelfs de voorzitter is er nu wel een beetje klaar mee :D

Ik hoorde op het NOS Journaal iets over hogere belasting voor hogere inkomens?

Zie er niks van terug, of heb ik het gemist?

wat eerlijker, nederland is al veels te progressief in belasting kan je net zo goed meteen communistisch worden

Ik hoorde op het NOS Journaal iets over hogere belasting voor hogere inkomens?

Zie er niks van terug, of heb ik het gemist?

..
De loontabellen worden bevroren. Hiermee wordt ongeveer 1 miljard bezuinigd.
Normaal worden de belastingschijven jaarlijks aangepast aan de inflatie. Met de eerste twee schijven gebeurt dat nu niet, waardoor werknemers sneller in een hogere belastingschijf terechtkomen dus meer belasting betalen.

Er komt een werkgeversheffing voor hogere inkomens. Deze 'crisisheffing' moet 500 miljoen euro opbrengen.

Samsom is al bezig een meerderheid te vormen lolol

Thanks Eric

alvast vriendjes aan het maken :roflol:

groener en socialer nederland

*kots*

52% Inkomensbelasting word dan nog verder belast nu? Lekker dan, vertrekt al het kapitaal ergens anders naartoe

Wat heeft Brinkman al die jaren in de Tweede Kamer gedaan? Op deze manier worden het zeker 0 zetels, chaotische zooi.

der lopen wel een hoop koekenbakkers rond bij dat debat zeg... waar moet het toch heen met ons kikkerlandje

Ik wist niet dat het programma van Comedy Central en Nederland 2 elkaar zo overlappen wat inhoud betreft.

Terug
Naar boven