Fitness Seller

Breaking News Nieuwe verkiezingen in Nederland!

Even wat dingen op een rijtje zetten waar ze nu overeengekomen zijn:

In plaats van te bezuinigen op ontwikkelingshulp, die onzinnige Kunduz missie en de geldstromen naar de EU.

de plannen:
- De BTW met 2% omhoog
- ontslagrecht wordt versoepeld
- hogere accijns op alcohol, tabak en frisdrank
- er wordt niet meer bezuinigd op ontwikkelingshulp
- aow gaat sneller omhoog
- Kunduz missie gaat door
- kunstbezuinigingen worden teruggedraaid

Dat zijn geen bezuinigingen maar lastenverzwaringen, zo kan ik ook wel politiek bedrijven alles bij de burger neerleggen..

wtf man

Inkomstenbelasting gaat omlaag, dat compenseert gedeeltelijk de BTW-verhoging. Consumptie wordt duurder, arbeid levert iets meer op. Een op zichzelf staande BTW-verhoging was zinloos en contra productief geweest.

Er ko t 200 miljoen extra vrij voor stimulering van verduurzaming van de economie.

Haha, die mensen zijn echt op hun achterhoofd gevallen.

Even wat dingen op een rijtje zetten waar ze nu overeengekomen zijn:

In plaats van te bezuinigen op ontwikkelingshulp, die onzinnige Kunduz missie en de geldstromen naar de EU.

de plannen:
- De BTW met 2% omhoog
- ontslagrecht wordt versoepeld
- hogere accijns op alcohol, tabak en frisdrank
- er wordt niet meer bezuinigd op ontwikkelingshulp
- aow gaat sneller omhoog
- Kunduz missie gaat door
- kunstbezuinigingen worden teruggedraaid

Dat zijn geen bezuinigingen maar lastenverzwaringen, zo kan ik ook wel politiek bedrijven alles bij de burger neerleggen..
Dit is neem ik aan het pakket van de fracties VVD, CA, D66, GroenLinks en ChristenUnie. Het 'noodpakket' ?

Dit wordt toch tijdelijk ingevoerd, totdat er een nieuwe regering is die opnieuw de begrotingen gaat bespreken?

• Topic Starter Topic Starter
4 miljard extra rente betalen per jaar omdat Nederland zijn AAA-status zo goed als zeker kwijt is. Met dank aan Geert 'ik heb maling aan het landsbelang' Wilders.

Nederland wordt het domste jongetje van de klas in West-Europa en uit deze chaos is niet snel een uitweg te vinden.

Nee, niet alleen dankzij Wilders. Dankzij al die f**gots. Zwakke maatregelen hadden ons ook geen AAA-status laten behouden.

• Topic Starter Topic Starter
Ze praten over bezuinigingen terwijl ze de BTW omhoog gooien, dat is niet bezuinigen maar gewoon de rekening naar de burger verleggen, erg jammer.

Buitenlandse hulp en andere nutteloze projecten verder zetten als je geld nodig hebt. Alleen in de politiek... Amerika doet net hetzelfde.

Vergelijkbaar met een gezin dat diep in de schulden zit, en waarvan de huisvader nog doodleuk het museum gaat sponsoren en op vakantie gaat om Sinterklaas te spelen.

Wie kan zich ook zo kapot irriteren als Samson (hij heeft wel wat weg van die van Gert) weereens kinderlijk staat te draaien en te lachen om dingen waar hij eigenlijk om moet huilen?
Een soort basisschool gedrag. Die blikken in de camera als hij te kakken wordt gezet. Gisteren rond een uur of kwart over 10 's avonds tijdens het live debat ook.

Voor de rest mooi akkoord, er zijn altijd mensen die op alles wat aan te merken hebben en niet snappen dat het geven en nemen is in de politiek. We hebben geen stelsel zoals in Engeland (ook niet gewenst), maar een mooi gulden-middenweg stelsel.

---------- Post added 27 April 2012 at 08:36 ----------

Ze praten over bezuinigingen terwijl ze de BTW omhoog gooien, dat is niet bezuinigen maar gewoon de rekening naar de burger verleggen, erg jammer.

Het lage btw tarief blijft hetzelfde (eerste levensbehoefte). Dat is het voordeel van belasting verhogen in het hoge tarief, je bepaald zelf of je iets koopt en is geen noodzaak.

Wat ik me wel afvraag bij een verhoging van de btw, is hoe zij omgaan met nieuwbouw. Als je de overdrachtsbelasting laag houdt en de prijs van een nieuwbouwwoning (is al slechte markt) verhoogd door de btw te verhogen kom je uit op een nog groter gat tussen nieuwbouw-bestaande bouw. Ben dan ook benieuwt welke hervormingen er komen op de woningmarkt.

Wie kan zich ook zo kapot irriteren als Samson (hij heeft wel wat weg van die van Gert) weereens kinderlijk staat te draaien en te lachen om dingen waar hij eigenlijk om moet huilen?

Kerel krijgt veel haat in dit topic. Maar volgens mij doet hij het zo slecht nog niet nu 'ie weer een beetje los komt daar. Afgelopen weken deed 'ie het wat minder onder druk.
Kernfysicus met een activistisch verleden..Dat zijn nogal dikke pluspunten bij mij.. Dus jij irriteert je kapot aan een Samsom maar kun je wel rustig naar een VVD of zelfs een CDA fractie (die als Gristenen doodleuk met een PVV samenwerkten) kijken? Als er een CDA'er op is is de tv bij mij niet veilig. watchoutwegotabadassoverhere.jpg

Big T zei:
Buitenlandse hulp en andere nutteloze projecten verder zetten als je geld nodig hebt. Alleen in de politiek... Amerika doet net hetzelfde.

Amerika zal wel moeten naar goed Christelijk gebruik, met "charity" koop je al je zonden af.

Hypocrieten bij D'66, GL, CU. Nu er een akkoord is met korte houdbaarheid waar iedereen allerlei soorten water bij de wijn doet moeten we ineens blij zijn dat er tenminste wat ligt. En niemand ECHT tevreden is....

Het enige wat ze doen is voor het oppervlakkige publiek proberen een goed figuur te slaan. GL pakt wel elke kans om lekker genaaid te worden....

Alleen in NL kan GL met de liberalen en de CU er nog bij....pffffffff.

als ze de btw omhoog gooien, gaan we toch lekker met zn allen grote aankopen doen in duitsland?

Ik kan werkelijk niet snappen dat er nog mensen zijn die 4 miljardan NL naar ontwikkelingshulp rechtvaardigen terwijl een groot deel daarvan gewoon in NL gebruikt kan worden...

Geld weggeven terwijl je (het volk, de politici uiteraard niet) zelf in de nesten zit.

En die kwallen van de EU die zichzelf in stand willen houden door NOG meer van NL te vragen....en schaterlachend beloont worden omdat ze 'voor een Europa' bezig zijn.

Ik kan werkelijk niet snappen dat er nog mensen zijn die 4 miljardan NL naar ontwikkelingshulp rechtvaardigen terwijl een groot deel daarvan gewoon in NL gebruikt kan worden...

Geld weggeven terwijl je (het volk, de politici uiteraard niet) zelf in de nesten zit.
Ja echt, 0.7% geven aan mensen die echt "in de nesten zitten" is echt niet te rechtvaardigen.
De meeste mensen beseffen echt niet hoe goed het in Nederland is, zeker vergelijken andere landen. BTW tarief is trouwens al in veel landen hoger dan 19%. Prima bezuiniging dus, de burger mag best wat inleveren, het is tenslotte 'crisis'.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven