XXL Nutrition

nieuwe wagen aankopen

audi ...

Audi A5

Of idd de bmw 6, of de 7 limo serie, super interieur!
Of een porsche idd.

2dehands zijn wel ok! al moet je weten waar je je er aan raakt. Ik heb een persoon die IK wel vertrouw.

Audi voor z'n prijsklasse is topspul. Wat Audi en BMW in gemeen hebben is dat ze zooooo mooi van buiten zijn, maar waar de Audi dus de koning is in vergelijking met de BMW is de binnenkant. Audi heeft meer sT en klasse wat betreft interior. Bovendien is de Audi goedkoper dus I'd say Audi. :thumbs:

Dat vind ik juist helemaal niet.. audi is high tech (vliegtuigcockpit) en doet koel aan van binnen en een BMW is meer saloon (huiskamer) achtig en dat vind ik zelf mooier. Dat is de reden waarom ik een jaar geleden zelf ook een BMW heb gekocht en geen audi.

Maar ik zou zelf de A5 pakken .. prachtige auto.. vooral in het wit de BMW in dit rijtje is overigens een 3 serie geen 5 serie.

opel heb je echt een vertegenwoordigers auto, niets apparts.

Sowieso de A5!

Ok ik ben een bmw kenner en liefhebber.
Ik zal altijd voor de bmw gaan. Mijn argumenten zijn:
1. Auto straalt allure uit zowel van buiten als binnen
2. De afwerking en materialen zijn echt van de hoogste kwaliteit (in zijn klasse dan)
3. De rijeigenschappen en vooral het sturen is voortreffelijk. Geen enkele andere auto heeft de stuureigenschappen van de bmw geevenaard. Daarom heet de bmw ook een rijdersauto: Freude am Fahren!
4. Bmw staat bekend om zijn heerlijke 6 in lijn motoren, dus als je een bmw koopt, graag een met 6 cil.

Welnu, die bmw die jij liet zien is niet de originele 5 serie die eraan komt. Het nieuwste model die eraan komt is deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind het niet geslaagd. Persoonlijk zou ik gaan voor de 3 serie coupé, nieuwste.

Kijk hoe mooi hij erbij staat:

2f9e4003f1671c5b129c9b347bf3e20e.jpg

In jouw geval als je rond de 45.000 wil uitgeven, ga dan voor de 325i, zo heb je de 6 cil wel te pakken. kost vanaf 47.000

Bedenk goed wat je doet......

opel heb je echt een vertegenwoordigers auto, niets apparts.

Nou rene, ik reed laatst achter een insignia 2.0 turbo en vind dat Opel echt van de buitenkant ie geval een mooie wagen heeft gemaakt. En met zo'n 2l turbo motor of een smeuige 2.8 v6 turbo in de opc versie denk ik dat je best heel leuk speelgoed onder je kont kan hebben :)

nogmaals een audi man!!
Ik rij zelf met een audi a4 2008, perfect!

De a5 is echt super, heb hem nu een paar x in het echt gezien hele mooie wagen!

Veel mensen denken dat Audi een laatbloeier is.

Schijn bedriegt:

donau-classic-2009.jpg

Kijk naar het Audi-logo in de nieren.....

koop een A3 ofzo... en geef dan nog ff 15.000 uit om hem 500+ pk's te laten krijgen:p

A3 3.0 met een turbosetje van een bepaald merk en je hebt 420pk's

maar A5 is wle de mooiste in dit rijtje, suces met kiezen

Jij noemt je een BMW kenner en liefhebber? Dit is dus echt niet de nieuwe ''normale'' 5-serie. Dit zou de 5-serie GT moeten worden...de normale 5-serie gaat er wel degelijk zo uitzien als op de eerste pagina.

Ik zou gaan voor de Audi A5, of anders de BMW 3-serie Coupe. Weet ff niet wanneer de nieuwe 5-serie gaat komen, maar denk dat het nog wel even duurt. Verder kan je wanneer je een 3-serie pakt een iets dikkere pakken. Een 5-serie zou ik alleen pakken als ik er ook leuke opties bij kon nemen, zonder M-pakket, leuke velgen en minimaal een .25i of .25d motor zou ik hem zker niet willen. Ik heb laatst in een 335d Coupe gereden...ik zou hem direct willen hebben maar deze valt helaas buiten je budget neem ik aan.

dat is toch een x6 giftfromgot

Een Lexus GS430 uit 2007/2008 bevalt je misschien ook wel, dat zou mijn keuze zijn met dat budget

• Topic Starter Topic Starter
Een Lexus GS430 uit 2007/2008 bevalt je misschien ook wel, dat zou mijn keuze zijn met dat budget

lexus heeft me nooit echt aangesproken :p sorry,en da is het ook weer een 2dehands... dan kan ik me evengoed een porche kopen van 5 jaar oud met dat budget...maar ik zie er het nut niet van in,liever een nieuwe wagen van 50000 dan een occasie van 45000,waar je niks aan kan kiezen + dat je niet weet wat er al mee gebeurd is...

de nieuwe audi TT is ook wel heel lekker,maar de kofferruimte valt wat tegen,vooral in cabrio versie

die komt met enkele opties op Ca.40000€ (cabrio = + 1000€)

dat is toch een x6 giftfromgot

bmw-x6-1.jpg

En wat dacht je van deze beul, lekker hoeken hoor met 300 pk

vw_m_m.jpg

Terug
Naar boven