AndroidHealthClinic

Nieuwe zorg verzekering?

suppressor

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Jaja die k*t premies gaan weer omhoog. weer lekker meer betalen en minder krijgen.

Ik heb menzis, dat heb ik vorig jaar gekozen vanwege de "lage" premie voor tandarts dekking :rolleyes: . Nu is het dik 100,- duurder bij hun en wil ik dus misschien overstappen.

Iemand tips misschien? wat doen jullie? of zijn jullie tevreden?

Emigreren.

...

Laatst bewerkt:
Gorill0r ik den dat dat wat je voorsteld ook nog wel eens zou kunnen gebeuren

Ja want het is allemaal zijn schuld, he? :rolleyes:

Geen premie meer betalen..........:)

Dit is gewoon wat het kost. Het zal best allemaal iets efficienter kunnen, maar in Nederland zijn de ziektekosten gemiddeld in vergelijking met andere rijke landen.

hehehe kijk eens in belgie voor de ziektekosten;)

Dalijk is het hier net Amerika waarbij iedereen onverzekerd rondloopt omdat niemand het meer kan betalen.

We worden gewoon genaaid hier! Het is toch belachelijk dat je zo ongeveer een maandsalaris uitgeeft in een jaar tijd aan de zorgverzekeraar.

We worden gewoon genaaid hier! Het is toch belachelijk dat je zo ongeveer een maandsalaris uitgeeft in een jaar tijd aan de zorgverzekeraar.
Idd, en het leuke is nog dat ook al ben je onverzekerd en er gebeurd iets zijn ze verplicht je in het ziekenhuis te helpen! Daar betaal je immers belasting voor. Dus in feite betaal je 2x.

En stel je hebt een of andere vreemde ziekte en je kan geholpen worden weigeren ze uit te betalen, oplichters zijn het!!

Dit kan nog wel eens een heel goed topic worden.

En ow wat hebben we het slecht hier in Nederland.
Natuurlijk allemaal de schuld van JP. :rolleyes:

Ja en ondertussen worden nog steeds topics gemaakt over 50 inch lcd tv's, dus zo erg zal het wel niet zijn. Maar ach, jij stemt vast SP en hoopt straks in een mercedes rond te rijden. Wel eentje met een niet al te grote moter, want het milieu is toch wel belangrijk. ;)

Die laatste zin in me vorige post slaat op het feit dat een premier, balkenende dus, niks heeft te vertellen. Ja, hij is er voor internationale contacten en stelt de agenda samen voor bijeenkomsten van de minsterraad. Maar dat lijkt me niet echt invloedrijk.

Ja en ondertussen worden nog steeds topics gemaakt over 50 inch lcd tv's, dus zo erg zal het wel niet zijn. Maar ach, jij stemt vast SP en hoopt straks in een mercedes rond te rijden. Wel eentje met een niet al te grote moter, want het milieu is toch wel belangrijk. ;)

Die laatste zin in me vorige post slaat op het feit dat een premier, balkenende dus, niks heeft te vertellen. Ja, hij is er voor internationale contacten en stelt de agenda samen voor bijeenkomsten van de minsterraad. Maar dat lijkt me niet echt invloedrijk.

Je mag blij zijn dat je een baan hebt tegenwoordig!

vind je het gek met al die veel te dikke mensen en rokers

ja man ik betaal in januari dik 120 euro is toch niet meer normaal wat een debielen echt waar.

Terug
Naar boven