Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
onder andere ja.vind je het gek met al die veel te dikke mensen en rokers

Rokers niet, eerder dikke mensen en bejaarden. Die zijn flink toegenomen in aantal.
Ja en ondertussen worden nog steeds topics gemaakt over 50 inch lcd tv's, dus zo erg zal het wel niet zijn. Maar ach, jij stemt vast SP en hoopt straks in een mercedes rond te rijden. Wel eentje met een niet al te grote moter, want het milieu is toch wel belangrijk.
Die laatste zin in me vorige post slaat op het feit dat een premier, balkenende dus, niks heeft te vertellen. Ja, hij is er voor internationale contacten en stelt de agenda samen voor bijeenkomsten van de minsterraad. Maar dat lijkt me niet echt invloedrijk.
Honden zijn het, oplichters en matennaaiers.
Maar de vraag is wie? Wie o wie bezit zo'n gemene geest dat hij alle modaaltjes wil uitknijpen? Wie is de spin in het web? Stel simpele debielen zijn jullie met z'n allen. Klagen en mekkeren, lekker je gal spuwen over iets wat je niet aanstaat, maar wel ****ing mooi geregeld wordt. De vergelijking met vroeger gaat toch totaal niet op, ik snap niet waarom dat überhaupt wordt aangehaald.
Ja prima toch. Was ook geen kritiek op de kopers. Maar op mensen die zeuren dat ze het slecht hebben hier in Nederland. Als ik het geld had, had ik allang zo'n ding thuis staan met een xbox 360Die 50" LCD's zijn te koop voor niks. Daar komt het wel op neer, want het is nu vrijwel overal, nu kopen en pas een jaar later betalen.
En velen vinden dit aantrekkelijk en doen een aankoop op deze manier. Je wilt toch niet zeggen dat iedereen altijd verstandig handelt of wel?
Iedereen wil leuke dingen hebben en doen. Zodra ze de kans krijgen, grijpen ze er ook naar.

Balkenende afschieten
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
vanb alle verzekeingen die ik heb lopen is mijn ziektekosten de enige waar ik de premie er over een looptijd van 5 jaar gezien er makkelijk uithaal..
dus ja de premie is best hoog, maar een dagje ziekenhuisopname kost ongeveer 500 euro..denk dat de meesten dat er best uithalen..
grten
?Ze zijn je inderdaad bereid je te helpen, maar je kan wel een flinke rekening op de deurmat verwachten... Die opmerking slaat dus op kopkaasIdd, en het leuke is nog dat ook al ben je onverzekerd en er gebeurd iets zijn ze verplicht je in het ziekenhuis te helpen! !

vanb alle verzekeingen die ik heb lopen is mijn ziektekosten de enige waar ik de premie er over een looptijd van 5 jaar gezien er makkelijk uithaal..
dus ja de premie is best hoog, maar een dagje ziekenhuisopname kost ongeveer 500 euro..denk dat de meesten dat er best uithalen..
grten
We worden gewoon genaaid hier! Het is toch belachelijk dat je zo ongeveer een maandsalaris uitgeeft in een jaar tijd aan de zorgverzekeraar.
Precies! Vorige maand zijn mijn amandelen verwijderd..
- Afspraak KNO arts
- Bloedtest
- Afspraak longarts
- Longonderzoek (ivm astma)
- Afspraak Longarts
- Hartonderzoek
- Afspraak KNO arts
- Afspraak Anestetist assistente
- Afspraak Anestetist
- 2,5 dag opname + operatie
- Controle KNO arts
Wat denk je wat zo'n geintje bij elkaar kost?
Wat vroeger gulden was, is nu wel mooi euro he. Kijk eens verder dan je neus lang is joh!
CBS zei:In oktober 2006 lagen de prijzen van voedingsmiddelen en alcoholvrije dranken nog steeds een fractie lager dan vijf jaar terug. De consument betaalt nog steeds minder voor deze boodschappen dan in de laatste maanden van het guldentijdperk. Vooral mineraalwater, soepen en bouillons, thee en rijst zijn de laatste vijf jaar een stuk goedkoper geworden. Ook betaalt de consument nog steeds minder voor melk en melkproducten. De prijzen van het totale consumptiepakket stegen in deze periode ruim 9 procent.