Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier, zal mezelf even voorstellen.
Mijn naam is Brian, ik ben 17 jaar en wil nu echt eens flink aan de slag gaan.
Ben nu al zo'n anderhalf jaar "bezig" met fitness maar ik stopte altijd na een paar weken/maanden.
Ik ben nu 17 en heb nog niet echt veel vooruitgang geboekt sinds anderhalf jaar geleden.
Mijn lengte is ongeveer 1.80 en weeg 59kg.
Maar nu mijn vraag; wat kan ik (17 jaar, 1m80, 59kg) het beste eten in combinatie met mijn fitness?
Ik heb al proteïne poeder dat je met melk moet mengen. Wat zou ik hier aantoe kunnen voegen? En dan bedoel ik niet alleen van die middeltjes om breed te worden maar ook wat ik zo in een dag moet weg werken.
Alvast bedankt,
Gr Crooks...
Ik ben nieuw hier, zal mezelf even voorstellen.
Mijn naam is Brian, ik ben 17 jaar en wil nu echt eens flink aan de slag gaan.
Ben nu al zo'n anderhalf jaar "bezig" met fitness maar ik stopte altijd na een paar weken/maanden.
Ik ben nu 17 en heb nog niet echt veel vooruitgang geboekt sinds anderhalf jaar geleden.
Mijn lengte is ongeveer 1.80 en weeg 59kg.
Maar nu mijn vraag; wat kan ik (17 jaar, 1m80, 59kg) het beste eten in combinatie met mijn fitness?
Ik heb al proteïne poeder dat je met melk moet mengen. Wat zou ik hier aantoe kunnen voegen? En dan bedoel ik niet alleen van die middeltjes om breed te worden maar ook wat ik zo in een dag moet weg werken.
Alvast bedankt,
Gr Crooks...

+ een shake , maar hiervan zou ik dan bijvoorbeeld wel kwark kunnen maken. (is vla ook goed of is kwark beter?)