Fitness Seller

Nieuweling!

Oeps, foutje :o:o

---------- Toegevoegd om 07:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:32 ----------

Hahahah, bedankt voor je reactie! Nou ik heb ten 1e echt een hekel aan squats :$ iedereen denkt ook dat ik continue sta te squatten in de gym vanwege m'n kont maar ik heb denk ik in dat jaartje dat ik echt train voor massa maar 6/7 keer legday gedaan haha.. Ik hou er niet van maar als ik het deed dan deed ik het weg goed! Ging meteen vol uit en het vervelendste vind ik dan dat je de dagen erna loopt alsof je... Nou ja laat maar haha laat ik het netjes houden :P
Met voeding moet ik me echt even heel erg bezig houden want dat is denk ik het grootste probleem.. De manier van trainen is wel oke, ik merk dat ik een klein beetje groei maar om meer te groeien moet ik natuurlijk nog beter eten! Ik denk dat, dat bij mij het grootste probleem is, ik heb eerlijk gezegd ook geen flauw idee hoe ik een fatsoenlijk voedingsschema kan maken heb het best vaak geprobeerd maar toch niet tevreden over het eind resultaat uiteindelijk. Dus ja ik durf niet een voedingsschema erop te zetten want kans dat dat nergens op slaat is vrij groot haha

Gewoon doen! Spierpijn wen je wel aan. Mijn eerste legday waren mijn benen dood voor 4 dagen:p. En dat iedereen denkt dat je zit te squatten voor je kont zijn gewoon mensen die er geen verstand van hebben:o. Die squatten zeker ook niet zelf omdat het voor vrouwen/je kont is?

En als je voedingsschema nergens op slaat maakt dat ook niet uit, zoals hierboven vermeld even de stickies doorlezen. Gewoon posten die schema, dan weet je zeker of het goed/slecht is en wat je er aan kunt verbeteren.

Maar die beentjes dus zeker wel trainen, ziet er ook wel een een stuk beter uit een vrouw met stevige benen en kont:D.

• Topic Starter Topic Starter
http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/startersguide-voor-beginnende-sporters-378470/

Als je een voedingsschema of trainingsschema wilt maken kan je dit topic doorlezen.
Staat heel veel bruikbare info in. Sommige dingen zal je misschien al weten maar toch :p

dankjewel!:D

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

Gewoon doen! Spierpijn wen je wel aan. Mijn eerste legday waren mijn benen dood voor 4 dagen:p. En dat iedereen denkt dat je zit te squatten voor je kont zijn gewoon mensen die er geen verstand van hebben:o. Die squatten zeker ook niet zelf omdat het voor vrouwen/je kont is?

En als je voedingsschema nergens op slaat maakt dat ook niet uit, zoals hierboven vermeld even de stickies doorlezen. Gewoon posten die schema, dan weet je zeker of het goed/slecht is en wat je er aan kunt verbeteren.

Maar die beentjes dus zeker wel trainen, ziet er ook wel een een stuk beter uit een vrouw met stevige benen en kont:D.
ja maar ik kan niet voetballen met spierpijn :( en bedankt voor de tips! ik zou eens keer foto maken van m'n benen en billen aha valt mee denk ik door het voetballen. en ik word echt heel erg bekeken als ik aan het squatten ben, sinds ik sport bij mijn sportschool heb ik ineens heel veel facebook vrienden ahaha en alleen maar jongens die erbij komen hoor!.... word sowieso al bekeken, een meid die krachttraining doet haha.. kennen ze niet. maar volgens mij vinden ze het wel erg sexy ;)

dankjewel!:D

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

ja maar ik kan niet voetballen met spierpijn :( en bedankt voor de tips! ik zou eens keer foto maken van m'n benen en billen aha valt mee denk ik door het voetballen. en ik word echt heel erg bekeken als ik aan het squatten ben, sinds ik sport bij mijn sportschool heb ik ineens heel veel facebook vrienden ahaha en alleen maar jongens die erbij komen hoor!.... word sowieso al bekeken, een meid die krachttraining doet haha.. kennen ze niet. maar volgens mij vinden ze het wel erg sexy ;)

Hier heb je het antwoord al:p. Dames die squatten zien er toch ook wel goed uit. En dat spierpijn is maar voor even, hoeveel dagen in de week voetbal je? Je went er na een tijdje wel aan, als je tussen benen en voetbal een dagje rust tussen hebt moet het wel goed komen;). Dan zullen die benen en billetjes er nog beter uit zien:D.

Dames worden over het algemeen gewoon veel bekeken in de sportschool. Al die mannen met hun hormonen ook:D.

Beetje grote foto's maar, moet ik trainen voor een stevige kont? bespaar me de spierpijn wil lekker kunnen voetballen :heart:
16216og.jpg

2ia61rp.jpg

Beetje grote foto's maar, moet ik trainen voor een stevige kont? bespaar me de spierpijn wil lekker kunnen voetballen :heart:
16216og.jpg

2ia61rp.jpg

Ziet er al wel goed uit:D! Maar zeker wel beter om het te doen. Ook erg goed voor je buik en onderrug. Als je een dag tussen het trainen van je benen en voetbal houdt zou het wel goed moeten komen. Misschien heb je de eerste paar keer dat de pijn wat langer blijft. Maar daar wen je wel aan;).

goed fysiek al! ga zo door.

let wel een beetje op met je persoonlijke gegevens.. ik durf te wedden dat er al aardig gegooleld is naar je.. of dat moet je misschien juist willen?

ik zou je naam niet online zetten en je gezicht knippen (op de foto ;)) wat nu onschuldig lijkt kan je later wel eens duur komen te staan.. denk aan werkgevers, je omgeving, etc.

Gewoon benen gaan trainen! Eerste twee weken gaat het afzien worden door de spierpijn, maar zodra je lichaam eraan gewend is gaat dat snel weg. Je gaat naast meer spiermassa op je benen ook je voetbalprestaties verbeteren door ze te trainen. Ik zou lekker gaan voor een drie daags full body schema, ga je zeker als beginner veel vooruitgang mee boeken!

goed fysiek al! ga zo door.

let wel een beetje op met je persoonlijke gegevens.. ik durf te wedden dat er al aardig gegooleld is naar je.. of dat moet je misschien juist willen?

ik zou je naam niet online zetten en je gezicht knippen (op de foto ;)) wat nu onschuldig lijkt kan je later wel eens duur komen te staan.. denk aan werkgevers, je omgeving, etc.
oh ja oke! bedankt! niet aan gedacht .. ik ga er meteen wat aan doen!

Welkom. Je hebt al een mooi fysiek. :)
Zijn hier wel een aantal dames actief hoor al zijn de mannen in de meerderheid (en sneller aanwezig;) )

Als voetbal je belangrijkste sport is en je vind je benen en billen prima jouw keuze niet te squatten of anders te trainen. Zo te zien gaan ze aardig goed op je voetbal training;)
Ik weet niet wanneer je voetbal training hebt of wedstrijden anders zou je bijv begin van de week je benen kunnen trainen.
In het begin zal je meer spierpijn hebben later zal je lichaam er wat meer aan wennen.

In iedergeval succes! Je voeding kun je gerust plaatsen hoor. Veel info kun je hier wel vinden over koolhydraten eiwitten en vetten.

Gewoon benen gaan trainen! Eerste twee weken gaat het afzien worden door de spierpijn, maar zodra je lichaam eraan gewend is gaat dat snel weg. Je gaat naast meer spiermassa op je benen ook je voetbalprestaties verbeteren door ze te trainen. Ik zou lekker gaan voor een drie daags full body schema, ga je zeker als beginner veel vooruitgang mee boeken!
hmm ik durf het eerlijk gezegd niet aan, straks raakt het overbelast (heb ik al met m'n kuiten) ik sport elke dag al is het geen fitness maar wel iets anders... ik ben bang dat het fout gaat met het voetballen.

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Welkom. Je hebt al een mooi fysiek. :)
Zijn hier wel een aantal dames actief hoor al zijn de mannen in de meerderheid (en sneller aanwezig;) )

Als voetbal je belangrijkste sport is en je vind je benen en billen prima jouw keuze niet te squatten of anders te trainen. Zo te zien gaan ze aardig goed op je voetbal training;)
Ik weet niet wanneer je voetbal training hebt of wedstrijden anders zou je bijv begin van de week je benen kunnen trainen.
In het begin zal je meer spierpijn hebben later zal je lichaam er wat meer aan wennen.

In iedergeval succes! Je voeding kun je gerust plaatsen hoor. Veel info kun je hier wel vinden over koolhydraten eiwitten en vetten.
ja maandag, woensdag en vrijdag heb ik tijd voor fitness, dinsdag, donderdag en zaterdag moet ik voetballen.. zondags werk ik dus kan ik ook niet naar de sport school word krab maar dat is misschien dan de enige mogelijkheid voor een legday..... bedankt voor het compliment!

Als je echt geen benen wil trainen of overbelasten doe je het lekker niet; ) anders zou ik het maandag doen. Begin van de week als je dan wedstrijd hebt heb je er sowieso geen last van in het weekend.

Jaloers op die billen hoor!

Als je echt geen benen wil trainen of overbelasten doe je het lekker niet; ) anders zou ik het maandag doen. Begin van de week als je dan wedstrijd hebt heb je er sowieso geen last van in het weekend.

Jaloers op die billen hoor!
ja en dinsdag heb ik dan training, en onze warming up doen we in laders... dan staan m'n kuiten helemaal strak. ik heb nog al wat knopen in m'n kuiten zitten en regelmatig schiet die nog wel eens in de kramp... kan mijn kuiten in ieder geval niet meer trainen want dat is te gevoelig, vaak laten behandelen maar het blijft.. haha ik ben half jamaicaans, daar hebben ze allemaal die billen! soms wel vervelend hoor haha

Dankjewel! dat motiveert wel zo die positieve reacties :) ik ga zeker nog meer met voeding aan de gang! tips? graag! ---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ---------- Pff ja... ik heb echt een beeld van wat ik wil. niet gewoon alleen een strak buikje maar ik wil echt ver komen. Ik heb van mezelf al een redelijk atletisch figuur hoor ik vaak, ben dol op sport me hele leven draait erom en wil graag fit zijn en tevreden met me zelf... dat vind ik het belangrijkste! anders dan andere meiden iets wat me een bijzonder gevoel geeft over mezelf. na alle negatieve gedachtes. ik wil veel en veel droger worden dat sowieso! en veel spiermassa natuurlijk :P ik wil maken van me lichaam hoe ik ben haha. :eyes: ---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------
... ja hier ben ik het persoonlijk niet eens mee... klinkt te gekwetst en obsessief... Tenzij je professioneel sportmodel wil worden kan dit... maar heb gevoel en zo klink je ook dat het andere gronden heeft. Probeer je motivatie eerst eens bij te sturen... heb een beetje schrik dat je jezelf gaat wegcijferen voor je beeld... niet doen... eerst jij, dan je doel. succes ;)

... ja hier ben ik het persoonlijk niet eens mee... klinkt te gekwetst en obsessief... Tenzij je professioneel sportmodel wil worden kan dit... maar heb gevoel en zo klink je ook dat het andere gronden heeft. Probeer je motivatie eerst eens bij te sturen... heb een beetje schrik dat je jezelf gaat wegcijferen voor je beeld... niet doen... eerst jij, dan je doel. succes ;)

Ik denk dat jij te veel nadenkt en dat zij nogal wat motivatie heeft voor verandering wat vaak een ander persoon produceert.

Ik denk dat jij te veel nadenkt en dat zij nogal wat motivatie heeft voor verandering wat vaak een ander persoon produceert.
ik weet dat ik niet zo heel zeker ben over mezelf maar ik ben heel erg gemotiveerd! ik wil graag maar mijn motivatie is niet altijd even sterk maar het blijft wel altijd. ik voel me vaak min over mezelf, ik heb 2 jaar geleden eetproblemen gehad en dat bracht een hoop rotzooi mee. laag zelfbeeld, depressie etc. maar dit heeft me zo geholpen, en stel dat ik nou eindelijk keer tevreden ben lijkt me echt fijn :rolleyes: daarom waardeer ik jullie hulp echt heel erg!

die kont ziet er alleszins al vrij goed en stevig uit zo te zien :p

zoals hier reeds gezegd: wil je het nog steviger, gewoon trainen en je planning zodanig in elkaar knutselen dat die training zo ver mogelijk van je wedstrijd ligt :)

ik weet dat ik niet zo heel zeker ben over mezelf maar ik ben heel erg gemotiveerd! ik wil graag maar mijn motivatie is niet altijd even sterk maar het blijft wel altijd. ik voel me vaak min over mezelf, ik heb 2 jaar geleden eetproblemen gehad en dat bracht een hoop rotzooi mee. laag zelfbeeld, depressie etc. maar dit heeft me zo geholpen, en stel dat ik nou eindelijk keer tevreden ben lijkt me echt fijn :rolleyes: daarom waardeer ik jullie hulp echt heel erg!
Voel je goed in je vel. En sport goed. En dan ben je tevreden met wat je doet. Maar ga niet obsessen... zoiets is gevaarlijk en kan je in sommige gevallen je leven zelfs kosten. Succes meid!

Over-analysing... me ?

Teveel nadenken doe je nooit... te weinig doet men te vaak....

Andere personen produceren zeer zeker iets in haar... een minderwaardigheidscomplex en overcompensatiecomplex....

Komt door boxtrolls die hier op bv. forums rondlopen en dat is pure maffia... mensen doen streven naar de top en dan nog junk zoals aas zitten aan te raden ook dat superduur is en eigenlijk geen hol bijdrage doet... enkel je lichaam gaat verneuken met overproductie van stoffen die je dan doen opzwellen.

Tgaat grondig mis in de samenleving en ik behoud dat meisje hier voor wat ik zelf heb meegemaakt. I'm the perfect broom to do some dusting! En dat doe ik ook, zoals voor mezelf bepaald is vanaf dag 1.

Echter ben ik geen broom... en is dat allemaal een erg triestig iets. Een verhaal waar niet veel vanaf kunnen stappen omdat ze namelijk verandering willen nadat ze op vanuit egoïstische beweegreden en op extreem corruptieleuze wijze zelf de boel naar de klote helpen.

Ja ik denk net genoeg, net genoeg om jouw bal in verre richting van het speelveld te hakken die ervoor zorgt dat de scheidsrechter alle omloopgelden (lees: omkoop voor de niet geïnformeerde xxl-magazinelezers) teniet maakt.

17 jaar? Goed fysiek al

Goede biceps voor een girl van jouw leeftijd op die grayscale pic.

Terug
Naar boven