- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Oeps, foutje
---------- Toegevoegd om 07:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:32 ----------
Hahahah, bedankt voor je reactie! Nou ik heb ten 1e echt een hekel aan squats :$ iedereen denkt ook dat ik continue sta te squatten in de gym vanwege m'n kont maar ik heb denk ik in dat jaartje dat ik echt train voor massa maar 6/7 keer legday gedaan haha.. Ik hou er niet van maar als ik het deed dan deed ik het weg goed! Ging meteen vol uit en het vervelendste vind ik dan dat je de dagen erna loopt alsof je... Nou ja laat maar haha laat ik het netjes houden![]()
Met voeding moet ik me echt even heel erg bezig houden want dat is denk ik het grootste probleem.. De manier van trainen is wel oke, ik merk dat ik een klein beetje groei maar om meer te groeien moet ik natuurlijk nog beter eten! Ik denk dat, dat bij mij het grootste probleem is, ik heb eerlijk gezegd ook geen flauw idee hoe ik een fatsoenlijk voedingsschema kan maken heb het best vaak geprobeerd maar toch niet tevreden over het eind resultaat uiteindelijk. Dus ja ik durf niet een voedingsschema erop te zetten want kans dat dat nergens op slaat is vrij groot haha
Gewoon doen! Spierpijn wen je wel aan. Mijn eerste legday waren mijn benen dood voor 4 dagen
. En dat iedereen denkt dat je zit te squatten voor je kont zijn gewoon mensen die er geen verstand van hebben
. Die squatten zeker ook niet zelf omdat het voor vrouwen/je kont is?En als je voedingsschema nergens op slaat maakt dat ook niet uit, zoals hierboven vermeld even de stickies doorlezen. Gewoon posten die schema, dan weet je zeker of het goed/slecht is en wat je er aan kunt verbeteren.
Maar die beentjes dus zeker wel trainen, ziet er ook wel een een stuk beter uit een vrouw met stevige benen en kont
.

en bedankt voor de tips! ik zou eens keer foto maken van m'n benen en billen aha valt mee denk ik door het voetballen. en ik word echt heel erg bekeken als ik aan het squatten ben, sinds ik sport bij mijn sportschool heb ik ineens heel veel facebook vrienden ahaha en alleen maar jongens die erbij komen hoor!.... word sowieso al bekeken, een meid die krachttraining doet haha.. kennen ze niet. maar volgens mij vinden ze het wel erg sexy 

daarom waardeer ik jullie hulp echt heel erg!