MuscleMeat

Sticky Nike Air Max topic

Bezoekers in dit topic

Freshcotton is een best bekende website toch :thinking:
 
euphorea heb je een linkje van de schoenen waar je ze gekocht heb?

Onderaan kon je met studentenkorting nog 10% korting eraf halen, dus 14,- en bij Nike.com is het gratis verzenden en gratis retour (dat is bij de meeste webshops niet)
Heb 2 weken geleden precies dezelfde gekocht op de freshcotton website.
Had er nog nooit van gehoord maar had ze besteld om 20:00 geloof ik en dag erna waren ze binnen :)

euphorea heb jij ook het gevoel dat ze minder 'hoog' zijn? De maat is qua lengte prima en heb altijd dezelfde maat met nike air maxjes, maar heb het gevoel alsof mijn voet toch wat afgekneld word aan de bovenkant.

Nike Air Max 1 Premium SC Herenschoen. Nike.com NL

Ik heb er nog weinig op gelopen. Moet ze eerst goed inlopen voor ik daar iets over kan zeggen.
 
Hmm toch niet zo extreem vet, deze vind ik zooo dik+
master10.jpg

Die Animals heb ik thuis in mijn verzameling staan. Een van de vetste AM1 in mijn ogen :)
Via Nike.com kun je Nike ID gebruiken om je eigen schoenen te ontwerpen, alleen daar heb je slechts beperkte opties. Deze zul je dus niet kunnen maken.

Je kunt ook voor Nike Bespoke gaan, dat is een exclusievere samenwerking met Nike waarbij je jouw schoenen compleet naar wens kunt samenstellen. Dit is wel zeer prijzig en volgens mij moet je dan naar London voor een afspraak.
 
Die Animals heb ik thuis in mijn verzameling staan. Een van de vetste AM1 in mijn ogen :)
Via Nike.com kun je Nike ID gebruiken om je eigen schoenen te ontwerpen, alleen daar heb je slechts beperkte opties. Deze zul je dus niet kunnen maken.

Je kunt ook voor Nike Bespoke gaan, dat is een exclusievere samenwerking met Nike waarbij je jouw schoenen compleet naar wens kunt samenstellen. Dit is wel zeer prijzig en volgens mij moet je dan naar London voor een afspraak.
Pics van verzameling aub. :heart:
 
Hier een kleine greep uit m'n collectie. Zal nog een keer foto's maken van wat andere leuke paartjes die ik heb staan. Zoals de Atmos Safari, Elephants, Curry, Urawa etc.

ekf602.jpg


25sq3q8.jpg


wralbp.jpg


33yjod1.jpg


k4fj28.jpg


16h5j7p.jpg
 
Hier een kleine greep uit m'n collectie. Zal nog een keer foto's maken van wat andere leuke paartjes die ik heb staan. Zoals de Atmos Safari, Elephants, Curry, Urawa etc.

ekf602.jpg


25sq3q8.jpg


wralbp.jpg


33yjod1.jpg


k4fj28.jpg


16h5j7p.jpg
Nice man! Zitten echt vette paartjes tussen! Zijn het eigen foto's of van internet?
 
Het is weer bijna voorjaar, dus het begint weer te kriebelen.... Om nieuwe Air max te kopen :)

Anderen ook al op dit idee gekomen?
 
Het is weer bijna voorjaar, dus het begint weer te kriebelen.... Om nieuwe Air max te kopen :)

Anderen ook al op dit idee gekomen?
Ik kom dagelijks op dit idee door instagram... :p
 
Het is weer bijna voorjaar, dus het begint weer te kriebelen.... Om nieuwe Air max te kopen :)

Anderen ook al op dit idee gekomen?

Gisteren besteld :) vorig jaar op de 90 black, zat nu aan de witte versie te denken maar ik ben voor iets compleet anders gegaan, de air Max 2017.
 
Gisteren besteld :) vorig jaar op de 90 black, zat nu aan de witte versie te denken maar ik ben voor iets compleet anders gegaan, de air Max 2017.

Ik ga denk ik weer voor air max 1. Maar degene die ik tof vond zijn vrouwenschoenen haha
 
Ik ga denk ik weer voor air max 1. Maar degene die ik tof vond zijn vrouwenschoenen haha

Ik heb ook een paar vrouwen max 90 staan gewoon een maat groter kopen dan normaal want ze vallen smaller ;)
 
Back
Naar boven