AndroidHealthClinic

Sticky Nike Air Max topic

Bezoekers in dit topic

2017 OG red lijkt wel alsof het een GR rerelease is geweest. Ze hadden dit beter kunnen doen met air max day, dan was AMD een stuk leuker en minder frustrerend geweest voor iedereen. Komt nu een beetje als mosterd na de maaltijd.

Ondanks dat ik ram bljj ben ze eindelijk te pakken heb kunnen krijgen
 
12 oktober OG royal blue
 
Deze zojuist besteld. Nog even iets fixen om het suède mooi te houden. Van horen zeggen werkt crep protect goed, jullie misschien nog alternatieven voor middelen die nog beter zijn?

NIKE-Air-Max-1-Premium-SC-Jewel-Neutral-Olive-Metallic-Gold-1600.jpg
 
Ze in elk geval niet dragen als het regent ;)
 
Deze zojuist besteld. Nog even iets fixen om het suède mooi te houden. Van horen zeggen werkt crep protect goed, jullie misschien nog alternatieven voor middelen die nog beter zijn?

NIKE-Air-Max-1-Premium-SC-Jewel-Neutral-Olive-Metallic-Gold-1600.jpg

Plastiek zak over trekken tijdens het dragen.
 
Ik vind al die SC Jewels wel mooi, heb zelf de zwartleren :)
 
Ja het wordt weer sneakers kopen tijd :heart:
 
atmos-nike-air-max-animal-pack-air-max-day-2018.jpg


Air Max Day 2018! Die Air Max 1 Animals moet ik hebben ;)
 
Die parra patta hnnnnnnnnnnnnnnnnnnng, vest in die colorway ook zo hnnnnnnng
 
Deze zojuist besteld. Nog even iets fixen om het suède mooi te houden. Van horen zeggen werkt crep protect goed, jullie misschien nog alternatieven voor middelen die nog beter zijn?

NIKE-Air-Max-1-Premium-SC-Jewel-Neutral-Olive-Metallic-Gold-1600.jpg

Kon het niet laten om te kijken hoe het stond om er gouden veters in te doen :P Ik vind het zelf vet, maar snap wel als mensen het too much vinden.

fxysz6.jpg
 
euphorea heb je een linkje van de schoenen waar je ze gekocht heb?

Heb 2 weken geleden precies dezelfde gekocht op de freshcotton website.
Had er nog nooit van gehoord maar had ze besteld om 20:00 geloof ik en dag erna waren ze binnen :)

euphorea heb jij ook het gevoel dat ze minder 'hoog' zijn? De maat is qua lengte prima en heb altijd dezelfde maat met nike air maxjes, maar heb het gevoel alsof mijn voet toch wat afgekneld word aan de bovenkant.
 
Back
Naar boven