XXL Nutrition

Sticky Nike Air Max topic

Bezoekers in dit topic

Iemand aanraders voor die stiften waarmee je de zolen weer wit kunt maken?
 
Iemand aanraders voor die stiften waarmee je de zolen weer wit kunt maken?

Ik doe al mijn air maxjes eens in de zoveel tijd per paar in de wasmachine en dan zijn ze weer als nieuw.
 
Ik doe al mijn air maxjes eens in de zoveel tijd per paar in de wasmachine en dan zijn ze weer als nieuw.
Ik doe al mijn air maxjes eens in de zoveel tijd per paar in de wasmachine en dan zijn ze weer als nieuw.

Ik neem ze altijd mee het verkeer in.

Als je hard gooit dan gooi je ze dwarrs door een autoraam heen jonguh ! :evil2:
 
Ik neem ze altijd mee het verkeer in.

Als je hard gooit dan gooi je ze dwarrs door een autoraam heen jonguh ! :evil2:

Hahahaha ja dat is wel een super grappig grapje.
Ik weet ook niet wat je in dit topic doet, jij mag al blij zijn als je überhaupt sandalen kunt kopen.
 
Hahahaha ja dat is wel een super grappig grapje.
Ik weet ook niet wat je in dit topic doet, jij mag al blij zijn als je überhaupt sandalen kunt kopen.

Haha Poepie

Wat zal het zijn: steuntrekker of stiekem toch ook Zzp'er

Wat ik hier doe met een kansloos figuur als jou is wel een goede vraag ja :thinking:
 
Haha Poepie

Wat zal het zijn: steuntrekker of stiekem toch ook Zzp'er

Wat ik hier doe met een kansloos figuur als jou is wel een goede vraag ja :thinking:

Irritant stront jong.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Jawel, jawel, jawel :popcorn2:
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ik doe al mijn air maxjes eens in de zoveel tijd per paar in de wasmachine en dan zijn ze weer als nieuw.

Dit doe ik ook wel eens, maar het probleem is dat de witte 'verf' op de zool eraf is. Er zit zo'n laagje overheen dat het wit maakt en die is er vanaf gebrokkeld. Het is dus niet dat ze vies zijn maar de verf is er gewoon vanaf.
 
Dit doe ik ook wel eens, maar het probleem is dat de witte 'verf' op de zool eraf is. Er zit zo'n laagje overheen dat het wit maakt en die is er vanaf gebrokkeld. Het is dus niet dat ze vies zijn maar de verf is er gewoon vanaf.

Aah oke, ik snap het probleem.
Maar helaas geen ervaring mee, misschien gewoon proberen?
 
Iemand nog gelukt om de nieuwe Animals of de Wotherspoons te scoren afgelopen week?
 
Iemand nog gelukt om de nieuwe Animals of de Wotherspoons te scoren afgelopen week?

Nee :( uitgeloot helaas.. En heel veel draws waar ik me ingeschreven heb, gewoon 0,0 van gehoord :roflol: Stelletje eikels :mad:
 
Exclusieve sneakers bij Bruut!

Air max dag. 26 % korting vandaag

Onderstaande besteld.

Schermafbeelding 2018-03-26 om 21.05.27.png
 
Kijk ik op de site en zie ik de kortingscode staan, werkt hij niet meer:fire:
 
Back
Naar boven