Fitness Seller

Sticky Nike Air Max topic

Met dit soort schoenen kwam je tijden terug nergens binnen.

• Topic Starter Topic Starter
Dezen een paar weken terug gekocht. Lange tijd op timberland boots gelopen, maar ik kon deze met dit kleurtje toch niet laten staan.

--1569306_P.jpg

• Topic Starter Topic Starter
f**k man, geluksvogel, ook nog in jouw maat dus? Blijf de rechter uit 2006 toch net wat vetter vinden.

Veel voor de nieuwe moeten betalen?

Yes, maatje 43 gelukkig.
Zou zeker geen andere maat kopen. Als ik ze koop, wil ik ook gewoon echt mijn eigen maat hebben. En inderdaad die uit 2006 zijn vetter :)

Heb er 350 voor betaald. Kut resellers ;)

Draag nu ook Timbs, prima schoenen.
Dan gaat Red Wing ook bevallen. Viberg is wat exclusiever. Common Projects zit daar tussenin en ben te spreken over de kwaliteit, al is nu de zomer collectie uit en daar zit geen boot in (behalve zgn. chelsea boots). Grenson is wat formeel/verfijnder, zelf maar twee keer aan gehad, bij mij past wat grovere boots beter.

Hebben jullie nog tips voor een mooi paar rond de 60-80 euro?

Marktplaats of united wardrobe inderdaad. Niks mis met tweedehands paartjes imo. Ik heb zelf een ZGA nieuw paar voor een paar tientjes via UW gekocht.

Marktplaats of united wardrobe inderdaad. Niks mis met tweedehands paartjes imo. Ik heb zelf een ZGA nieuw paar voor een paar tientjes via UW gekocht.

UW is inderdaad heel chill. Vertrouw dat ook een stuk meer dan marktplaats als je het laat verzenden.

Terug
Naar boven