Hans_i
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.131
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 14%
Kijk ik op de site en zie ik de kortingscode staan, werkt hij niet meer![]()
Fucckkkkkk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk ik op de site en zie ik de kortingscode staan, werkt hij niet meer![]()
Neeuitgeloot helaas.. En heel veel draws waar ik me ingeschreven heb, gewoon 0,0 van gehoord
Stelletje eikels
![]()

Al die selected dealers hebben maar 10 paar verkocht en de rest verkopen ze mondjes maat op ebay voor x10 de prijs 
Die animals had ik graag gehad, maar die Wotherspoons zijn echt lelijk. Sowieso alle Air Max 97 zijn lelijk, net als de 95 en Huaraches. Niet om aan te zien imo.Iemand nog gelukt om de nieuwe Animals of de Wotherspoons te scoren afgelopen week?
Was ook alleen gisteren volgensmij.Kijk ik op de site en zie ik de kortingscode staan, werkt hij niet meer![]()
Met uitgaan bedoel je, of wat?Met dit soort schoenen kwam je tijden terug nergens binnen.
Ja, profiling
werd je bij de deur al geweigerd. Tegenwoordig als je allochtoon bent.Draag nu ook Timbs, prima schoenen.Dezen een paar weken terug gekocht. Lange tijd op timberland boots gelopen, maar ik kon deze met dit kleurtje toch niet laten staan.
![]()
Gaan lang mee die dingen, heb twee paar. Verschillende kleuren.Absoluut, lopen erg fijn. Boots mogen overigens wel duur zijn. Lopen al gauw in de 200 pleuro's.
Heb je natuurlijk wel fijne kwaliteit voor.
f**k man, geluksvogel, ook nog in jouw maat dus? Blijf de rechter uit 2006 toch net wat vetter vinden.
f**k man, geluksvogel, ook nog in jouw maat dus? Blijf de rechter uit 2006 toch net wat vetter vinden.
Veel voor de nieuwe moeten betalen?

Dan gaat Red Wing ook bevallen. Viberg is wat exclusiever. Common Projects zit daar tussenin en ben te spreken over de kwaliteit, al is nu de zomer collectie uit en daar zit geen boot in (behalve zgn. chelsea boots). Grenson is wat formeel/verfijnder, zelf maar twee keer aan gehad, bij mij past wat grovere boots beter.
Ja marktplaats. Air max is over het algemeen gewoon duurder dan dat.Hebben jullie nog tips voor een mooi paar rond de 60-80 euro?
Marktplaats of united wardrobe inderdaad. Niks mis met tweedehands paartjes imo. Ik heb zelf een ZGA nieuw paar voor een paar tientjes via UW gekocht.
Yep, heb er al wel wat kleding en schoenen vandaan. Ik log net in en zie dit als eerste product staan. Dit is een prima voorbeeldUW is inderdaad heel chill. Vertrouw dat ook een stuk meer dan marktplaats als je het laat verzenden.