- Waardering
- 10.269
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Dan zal ik de pagina even een beetje opschonen. Dit zijn m’n laatste 2 paartjes 😍![]()
![]()
Die 1e 🥰, waar gekocht?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan zal ik de pagina even een beetje opschonen. Dit zijn m’n laatste 2 paartjes 😍![]()
![]()
Hnnnnnnggg niceeee, dit willen we zien hier. Vooral de watermeloenen. Tweede hands denk ik? Welke maat en hoeveel voor betaald?Dan zal ik de pagina even een beetje opschonen. Dit zijn m’n laatste 2 paartjes 😍![]()
![]()
2e hands gekocht voor €80,- . Een gast via insta benaderd om ze te deep cleanen. Dit kostte €35,-Hnnnnnnggg niceeee, dit willen we zien hier. Vooral de watermeloenen. Tweede hands denk ik? Welke maat en hoeveel voor betaald?

Zoooo die zijn netjes opgeknapt zeg! Heel nice man voor die prijs bij elkaar weer in nieuwstaat. Door wie heb je ze laten cleanen? Marcel Schepers toevallig?2e hands gekocht voor €80,- . Een gast via insta benaderd om ze te deep cleanen. Dit kostte €35,-
Al met al prima prijs voor watermelons in de huidige staat. Me is happy
Maat 47,5
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel sick! Ben ook wel benieuwd naar de prijs ja..
Voor je vriendin?
Ik lees op reviewsites dat de service bagger is en retourneren moeizaam. Als je zeker weet wat je nodig hebt lijkt het mij geen issue, maar geen ervaring mee.Iemand ervaring met deze website?
Zag deze staan voor een leuk prijsje:
Had ik net ook aan

Braddas.