AndroidHealthClinic

Sticky Nike Air Max topic

Werd er commentaar gegeven op @rippedmeeuw zijn schoenkeuze, moet je dit topic eens bekijken. Ik hoop echt dat de meeste hier kleurenblind zijn anders vallen die vreemde motieven/kleurencombo's echt niet goed te praten.

Werd er commentaar gegeven op @rippedmeeuw zijn schoenkeuze, moet je dit topic eens bekijken. Ik hoop echt dat de meeste hier kleurenblind zijn anders vallen die vreemde motieven/kleurencombo's echt niet goed te praten.

Waarom moet je smaak überhaupt goedpraten voor een ander? :dunno:

Waarom moet je smaak überhaupt goedpraten voor een ander? :dunno:
Als er commentaar gegeven wordt op iemand, door verschillende leden hier op de schoenkeuze en dus smaak, mogen zei hun ''smaak'' dan ook wel verdedigen/verantwoorden.

Ik denk dat "zei" dat heus mogen :haha:
Excuses ''Prof''. Beetje triest om je eigen zo in te dekken. Maar ik begrijp het wel dat het je hoog zit als er word gelachen met je power ranger schoentjes waar je duidelijk trots op bent.

Excuses ''Prof''. Beetje triest om je eigen zo in te dekken. Maar ik begrijp het wel dat het je hoog zit als er word gelachen met je power ranger schoentjes waar je duidelijk trots op bent.

In te dekken? Waar moet ik me voor jou indekken dan? Het boeit mij geen ene moer wat iemand wel of niet mooi vind ;)

Is alweer een tijdje terug dat er nieuwe sneakers zijn aangeschaft of gekregen :engel:

1646122014455.png

1646122116364.png
Die bovenste vind ik echt wel nice!

• Like
Waarderingen: Vonk
Enige paar die schoon zijn gebleven
20220301_170234.jpg

Kan moeilijk op badslippers uiteten gaan @ak ?

• Haha
Waarderingen: AK
Had trouwens vroeger ook een nike collectie, maar al ruim 10 jaar lang niks aan gedaan. Draag ze al jaren niet meer.

Wat leverde deze nog op. Had ze aan me neefje gegeven aangezien hij ze nu aankan en altijd mooi vond. Niet dat ie rondloopt met schoenen van 500€.

D29BD58A-F02F-44C7-9E0F-20BC5E66A43F.jpeg

Terug
Naar boven