Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Werd er commentaar gegeven op @rippedmeeuw zijn schoenkeuze, moet je dit topic eens bekijken. Ik hoop echt dat de meeste hier kleurenblind zijn anders vallen die vreemde motieven/kleurencombo's echt niet goed te praten.

Als er commentaar gegeven wordt op iemand, door verschillende leden hier op de schoenkeuze en dus smaak, mogen zei hun ''smaak'' dan ook wel verdedigen/verantwoorden.Waarom moet je smaak überhaupt goedpraten voor een ander?![]()
Als er commentaar gegeven wordt op iemand, door verschillende leden hier op de schoenkeuze en dus smaak, mogen zei hun ''smaak'' dan ook wel verdedigen/verantwoorden.

Hij zij het tog goet?

Excuses ''Prof''. Beetje triest om je eigen zo in te dekken. Maar ik begrijp het wel dat het je hoog zit als er word gelachen met je power ranger schoentjes waar je duidelijk trots op bent.
Excuses ''Prof''. Beetje triest om je eigen zo in te dekken. Maar ik begrijp het wel dat het je hoog zit als er word gelachen met je power ranger schoentjes waar je duidelijk trots op bent.

Waarom voel je je dan genoodzaakt om te reageren als het je niet boeit?In te dekken? Waar moet ik me voor jou indekken dan? Het boeit mij geen ene moer wat iemand wel of niet mooi vind![]()
Nee dat hebben we doorIn te dekken? Waar moet ik me voor jou indekken dan? Het boeit mij geen ene moer wat iemand wel of niet mooi vind![]()

Waarom voel je je dan genoodzaakt om te reageren als het je niet boeit?

Mooi dan delen we die visie tenminsteVoel je niet vereerd, ik reageer op zoveel onzinnige posts hier![]()
.Komt omdat mensen een hekel aan mij hebbenWerd er commentaar gegeven op @rippedmeeuw zijn schoenkeuze, moet je dit topic eens bekijken. Ik hoop echt dat de meeste hier kleurenblind zijn anders vallen die vreemde motieven/kleurencombo's echt niet goed te praten.
Die bovenste vind ik echt wel nice!Is alweer een tijdje terug dat er nieuwe sneakers zijn aangeschaft of gekregen
![]()
![]()
Afgelopen kerst met een ander stel gaan uit eten die ook hoogzwanger toen waren. Raad maar welke me partner en ik zijn. 💁♂️
Wat leverde deze nog op. Had ze aan me neefje gegeven aangezien hij ze nu aankan en altijd mooi vond. Niet dat ie rondloopt met schoenen van 500€.
![]()
Ooh, dat is ie dan nog wel waard. 😂