MuscleMeat

Sticky Nike Air Max topic

Safari monochrome, zijn nieuw nu best wat waard ;)
Werd er commentaar gegeven op @rippedmeeuw zijn schoenkeuze, moet je dit topic eens bekijken. Ik hoop echt dat de meeste hier kleurenblind zijn anders vallen die vreemde motieven/kleurencombo's echt niet goed te praten.

Er komen trouwens nog 3 hele vette paartjes uit komende tijd. En reken maar dat deze kleurenblinde ze gaat proberen te bemachtigen! :cool:

1646211111265.png

1646211200107.png

1646211242293.png

heb je enige idee of er al datums bekend zijn? en gewoon via SNKRS app?

De Olive komt via RAFFLE en op te halen alleen IN STORE van Concepts. Dit paartje komt dan vervolgens op 5 maart exclusively bij CNCPTS webwinkel als het goed is. Dus niet via de App van CNCPTS.

Eventueel kun je ze nu wel al fixen via StockX voor een kleine 1K per paartje :emo:

De andere twee kennen nog geen data helaas.

Er komen trouwens nog 3 hele vette paartjes uit komende tijd. En reken maar dat deze kleurenblinde ze gaat proberen te bemachtigen! :cool:

1646211111265.png

1646211200107.png

1646211242293.png
Ik waardeer je eerlijkheid wel:D In ieder geval is het wel een goede investering.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
  • Heart
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter

1646211111265.png

1646211200107.png

1646211242293.png
Als investering of om te dragen (tijdens thuiswerken)? :D

Als investering of om te dragen (tijdens thuiswerken)? :D

Ik ben een liefhebber en draag al mijn paartjes. Sommige zijn de moeite waard om dan twee paartjes van te kopen als investering idd. Maar dan zou ik ze waarschijnlijk alsnog dragen als het eerste paartje versleten is :o

Rekt maat ja. Ik ben wel blij met m'n 44, vrouwenmodelllen gaan nog tot 44 dacht ik dus in principe is elk model relatief makkelijk te vinden. 43,5 en 44,5 is ook wel te doen. En als het een echte steal is ben ik wel bereid om 43 nog te dragen. :roflol: Heb al misschien een jaar geen AM1 meer gekocht tho, komt bijzojnder we inig vets uit imo.

Rekt maat ja. Ik ben wel blij met m'n 44, vrouwenmodelllen gaan nog tot 44 dacht ik dus in principe is elk model relatief makkelijk te vinden. 43,5 en 44,5 is ook wel te doen. En als het een echte steal is ben ik wel bereid om 43 nog te dragen. :roflol: Heb al misschien een jaar geen AM1 meer gekocht tho, komt bijzojnder we inig vets uit imo.
vallen die niet wat smaller vrouwenmaten ?

thumbnail_image0 (2).jpg

M'n ladyfriend heeft iets met witte sportschoenen. Zo zie je maar dat ik me ook weleens aanstel.

Terug
Naar boven