RiPo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 848
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eindelijk weer volledig leer!!!! Ben gelijk de mijne aan het samenstellen![]()
Deze week m'n nieuwe air max binnen gekregen
Vind het echt top dat je deze schoen helemaal naar eigen wens kunt samenstellen en laten maken 👍🏻

Heb ongeveer dezelfde als lows ik heb low chicago bulls. Die travis scott schoen komt uit 21julyNiet air max maar heeft iemand de Air Jordans Mid 1? Denk dat ik ze maar ga kopen.![]()
Zitten die goed? Die van travis scott zijn toch t*fus duur?Heb ongeveer dezelfde als lows ik heb low chicago bulls. Die travis scott schoen komt uit 21july
Super chill die. Ja klopt maar ze komen uit voor retail prijs van 150€. Ze gaan voor 3000€ nu resale. Kleine kans dat je ze pakt op snkrsZitten die goed? Die van travis scott zijn toch t*fus duur?
Vind hem in het echt mooier maar had niet veel keus op het moment, t*ring maat 48.
K heb maat 40Vind hem in het echt mooier maar had niet veel keus op het moment, t*ring maat 48.
Als schoenen zijn uitverkocht kan jij tenminste nog het dames model nemen lol.
Hier ook 48/49, niet te doen manVind hem in het echt mooier maar had niet veel keus op het moment, t*ring maat 48.
Sportschoenen zijn al helemaal een drama.
K heb wel een chille maatAls schoenen zijn uitverkocht kan jij tenminste nog het dames model nemen lol.
Kindermaat is nog goedkoper ook, plus je kunt ook nog de vrouwen schoenen kopen

Inderdaad dat is een zieke voordeelKindermaat is nog goedkoper ook, plus je kunt ook nog de vrouwen schoenen kopen![]()