MuscleMeat

Nitwit's log

En hoe gaat het met jou? Nog getraind? Of mag je helemaal niet trainen momenteel?

• Topic Starter Topic Starter
En hoe gaat het met jou? Nog getraind? Of mag je helemaal niet trainen momenteel?

Ik heb zondag een poging gewaagd met een vriendin. Maar ik voelde het al voor ik begon: te verkouden. Hoofd vol watten etc
Niet vooruit te branden etc. Maar 7 pullups kunnen en die 35kg MP moest echt van HEEL ver komen. bah.

Nu zit ik met de carnaval vakantie van mijn zoon. Mijn SI doet ook zeer, dus ik heb besloten rust te pakken tot vrijdag. Dan gaat mijn zoon naar zijn papa en kan ik gaan trainen.

Hopelijk zakt die verkoudheid ook, want daar loop ik ook al te lang mee rond. :mad:

Ja dat is echt hatelijk als je mentaal wel echt wil knallen maar lichamelijk het gewoon echt niet lukt. Nou geniet van de tijd met je zoontje en rust en daarna lekker training weer oppakken ;)

Thanks. Ga ik doen. Al moet ik echt op mijn handjes zitten en heb ik ergens de waanbeelden weer vandaan gehaald dat ik nu gelijk dik ben en de wereld vergaat nu ik niet kan trainen..maar goed. Niets nieuws ;-)

Haha ik begrijp precies wat je bedoeld! ;)

Beterschap lady!:D

Dan eet je toch gewoon wat minder als je niet traint. Ik ben ook al zo verkouden, echt rot. Beterschap!

allemaal beterschap
Wat een lappemand hier :)

sporten is gezond ! :p

Thanks allen!
Ik heb hetzelfde als Kitty, op het moment dat ik niet train, ligt mijn eten op z'n gat.
Te laat eten, te weinig eten, slechte dingen eten. Bah.. ik ben er gewoon stront chagerijnig van dat ik niet kan trainen. :(

Op het moment dat mijn humeur echt naar het nulpunt vertrekt..wordt het toch tijd om te gaan sporten.

De verkoudheid blijft heerlijk hangen :mad: en dat merk ik direct in mijn training.
Even die frustratie aan de kant geschoven en toch maar geprobeerd er wat van te maken.

Morgen ga ik ook, dan ga ik voor tri's/borst/kuiten nog een keer/buik.

Pull ups (hammergr.)
2x8/1x5

Calf raises:
4x20x40kg (burn baby burn)

DB hammercurl:
1x10x8
1x10x9
1x8x10

DB overhead press:
1x10x9
1x10x10
1x10x12

DB curl:
1x10x8
2x10x9

Planken:
3x1 min

Crunches:
3x25

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 12:53 ----------

stiekem ongelooflijk het gevoel dat ik geen moer heb uitgevoerd, omdat ik mijn benen niet mag trainen../zeurmodus uit.;)

Hammer Pull Up & Hammer curls? Zou ik één van de 2 qua greep toch veranderen...
Bv een reverse curl ofzo.

Nice train meid

De bedoeling was chin ups, maar daar wist ik van te voren al van dat het moeizaam zou gaan, dus maar niet gedaan.

moest jij niet rusten? :P

Lekker bezig geweest toch?

Nou toch lekker om iets gedaan te hebben :)

Op het moment dat mijn humeur echt naar het nulpunt vertrekt..wordt het toch tijd om te gaan sporten.

De verkoudheid blijft heerlijk hangen :mad: en dat merk ik direct in mijn training.
Even die frustratie aan de kant geschoven en toch maar geprobeerd er wat van te maken.

Morgen ga ik ook, dan ga ik voor tri's/borst/kuiten nog een keer/buik.

Pull ups (hammergr.)
2x8/1x5

Calf raises:
4x20x40kg (burn baby burn)

DB hammercurl:
1x10x8
1x10x9
1x8x10

DB overhead press:
1x10x9
1x10x10
1x10x12

DB curl:
1x10x8
2x10x9

Planken:
3x1 min

Crunches:
3x25

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 12:53 ----------

stiekem ongelooflijk het gevoel dat ik geen moer heb uitgevoerd, omdat ik mijn benen niet mag trainen../zeurmodus uit.;)

Dus alle roze en blauwe dumbbells weer van het rek gebruikt!

Hoop dat je snel beter voelt en daarmee je training weer kan oppakken zoals je wenst.

Je kan het toch niet laten:o..ik begrijp dat wel. Zonder training is het gewoon heel moeilijk om het ritme van goed eten aan te houden..
Ik zou alleen geen MP gaan doen ( mocht je dat toch overwegen).

Beterschap brah, durf te wedden dat je 2 keer zo sterk terug komt als je je weer 110% voelt

Terug
Naar boven