AndroidHealthClinic

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
Ja op zich wel iets gedaan, alleen niet naar voldoening.

Maar goed, de afspraak met mijzelf was dat ik rust zou houden.
Fail.. Nou niet helemaal. Ik heb mijn bovenbenen+billen echt niet getrained. Die pijn wil ik niet, dus ik MOET gaan luisteren naar de therapeut.
*grrr*
Ik hoop snel van die verkoudheid af ben, die zit echt al weken vast in mijn hoofd, maar wil maar niet echt weggaan. Steeds blijft het terug komen.

Dirk, de roze alleen he..de blauwe zijn zo blauw. Roze staat dan weer schattig.*grijns*

Vandaag weer gegaan, gelijk na het werk.

Weer geen mega training, wel kotsmisselijk de gym uitgelopen, kokhalzend.. Blijkbaar was het toch meer dan genoeg voor mijn lichaam. :mad:

Pull up (nee, niet eigenwijs ofzo)
1x10/1x6/1x5

Standing calf raises: (smith rek, gewicht er op, balken op de grond)
4x20x40kg

Smallgrip bp:
1x10x20
1x10x30
1x8x35 (burnnn)

DB kickback:
1x12x5
1x10x6
1x10x7

Flyes:
1x8x9 (vorm bleef niet lekker dus terug in gewicht)
2x10x8

Push up. ( Ik was al ver leeg, toch willen proberen..)
1x10/1x8/1x6 Waardeloos :mad:

pff zat al 2 uur lang op F5 te drukken om je update te zien :o

Vind wel harde training hoor, tis minder waardeloos dan je denkt :D Je liep kotsmisselijk de gym uit, betekent iniedergeval dat je alles hebt gegeven dat erin je zat op dat moment + nog een beetje extra.

Het voelt waardeloos. Ik ben zo gewend compounds te doen, hoog in gewicht, laag in reps. Knallen met die handel. Doorgaan tot het pijn doet..
En nu ben je met die k*t gewichtjes bezig en lullige push ups en pull ups. *mega frustratie*

Het voelt waardeloos. Ik ben zo gewend compounds te doen, hoog in gewicht, laag in reps. Knallen met die handel. Doorgaan tot het pijn doet..
En nu ben je met die k*t gewichtjes bezig en lullige push ups en pull ups. *mega frustratie*

Uiteindelijk zal je er voordeel uit halen door nu ff rustiger en minder zwaar dan anders te trainen. Voor deze sport heb je veel geduld nodig. En als je dat niet hebt...
dan aas:D

Uiteindelijk zal je er voordeel uit halen door nu ff rustiger en minder zwaar dan anders te trainen. Voor deze sport heb je veel geduld nodig. En als je dat niet hebt...
dan aas:D
No AAS for Nitwit.. geduld heb ik ook niet..dat wordt nog wat.

Ja, niet door vertellen he.. BCAA ook..

Ja, niet door vertellen he.. BCAA ook..

Hele grammen tegelijk?
coke-sniff.gif

:d

Skyblazer aas is geen wondermiddel, die bestaan niet

Wat moet je nou met AAS
je eigen gezondheid riskeren voor een beetje spier en als je het niet goed doet dan ben je het ook zo weer kwijt

Heel volwassen

Wat bekend klinkt dat..gewoon door trainen als je niet fit bent! Kijk wel uit hoor Nitwit..het komt niet altijd ten goede

Wat bekend klinkt dat..gewoon door trainen als je niet fit bent! Kijk wel uit hoor Nitwit..het komt niet altijd ten goede
I know.. Stront eigenwijs inderdaad. Volgens mij zijn we dat hier bijna allemaal wel :D

Ik kom net van mijn werk, zo lekker even met de hond naar het water en vanavond richting Breda, even op stap! :cool:
Morgen weer trainen, gaat weer wat worden geloof ik. Ik drink niet vanavond dus daar zal het niet aan liggen, maar toch.

Normaal drink je iedereen onder tafel? :p

Euh, ik kan wel wat hebben ja.. Begin na 2 flessen rode wijn pas een beetje scheef te lopen, haha.
Maar dat is verleden tijd ;-) Sporten en echt doorzuipen= k*tcombi.

Omdat ik net terug ben van een avondje Breda. ;p

Terug
Naar boven