AndroidHealthClinic

Nitwit's log

Pushups zijn een prima en underrated oefening. Veel respect trouwens naar je pullups.

Push ups zijn prima, je schouderbladen hebben dan ook de vrijheid om natuurlijk te bewegen. Iets wat met bankdrukken niet kan.

Cable pullthroughs al geprobeerd?

• Topic Starter Topic Starter
Push ups zijn prima, je schouderbladen hebben dan ook de vrijheid om natuurlijk te bewegen. Iets wat met bankdrukken niet kan.

Cable pullthroughs al geprobeerd?
Hahha, ja die heb ik geprobeerd.. Geen succes. Hoe laag het gewicht ook was, ik had steeds het gevoel dat ik mijn evenwicht ging verliezen. Op de een of andere manier zijn de kabel oefeningen niet mijn ding. Ik ben op mijn best met een barbell in mijn handen.

Ik had het filmpje al bekeken inderdaad. Ik ga het nog eens een keer proberen!

Als iemand zulke oren heeft kun je er beter geen ruzie mee zoeken :P

Ziet er wel erotisch (exotisch) uit voor de rest die oefening.

Vanmiddag ben ik met voorrang tussen de afspraken van mijn orthomanueel therapeut gepropt. Ik was op mijn werk maar verging van de pijn in mijn SI. niet best..

Ik belde om een afspraak te maken voor maandag oid (hij zit propvol dus daar twijfelde ik al aan) maar hij is dan gesloten ivm carnaval.. :mad:
Gelukkig begreep hij de pijn, mijn baas ook, dus ik ben onder werk tijd naar Breda gereden.

Het deed weer lekker zeer, dat gehamer op mijn onderrug+SI maar goed.
Sanctie op mijn getrain: 2 weken totaal geen benen trainen, 2 maanden submaximaal trainen. Met andere woorden: shit. :(

Zojuist wel een training eruit gewerkt, niet geheel tevreden maar ook niet ontevreden. De BOR heb ik ingehouden ivm trekken van mijn rug.
En de eerste pushups eruit weten te persen aan het einde van mijn training. God ik ben een slap watje. :mad:

Chin ups:
3x6

BP:
1x5x40
1x5x45
1x5x47,5
1x5x45
1x5x40

BOR:
3x5x40
2x5x45

Standing weighted calf raises:
3x20x40kg

Push ups:
3x10

(wwaaatttjeeee.. Oh lord ik die moeten omhoog, wel netjes op de teentjes, voeten tegen elkaar)

En was het weer net zo'n genante vertoning als de eerste keer :eyebrow:

Euh, nee deze keer goddank niet. Ondanks dat ik er wederom weer niet op gekleed was (kwam gelijk vanuit het werk.. had geen boxershort aan.. zucht)
Maar ik hoefde niet zo idioot te liggen..haha

Wel hardcore dat je met die pijn aan gewricht nog bent gaan trainen :)

Als je wil dan moet je gaan.. Maar ik moet gaan leren remmen. Dit geintje kostte mij weer 80 euro.. bah.
En daarnaast de pijn is gewoon echt klote. Ik ben geen zeur qua pijn maar dit is echt heel erg pijnlijk.

Dus ik blijf even van mijn benen af. Met heel veel moeite want het ging net zo lekker.

Is dat chronisch dan?

Nee, ik heb een auto ongeluk gehad in augustus vorig jaar. Daar heb ik een whiplash aan over gehouden en dit hoort er ook bij.
Ik hoop met nog 1 behandeling er vanaf te zijn. Maar dat weten we niet zeker. Vereiste is wel dat ik stop met dat geram op mijn benen (sq zijn eigenlijk heel beroerd om te doen op het moment). :( En dat terwijl ik juist NU vooruit wil.​

Dat is behoorlijk k*t ja.

Hoe lang moet je nog wachten dan voordat het over is?

Terug
Naar boven