Geen idee. De vorige behandeling had ik niet heel serieus genomen. Dat kwam een beetje door de houdingen waarin ik moest liggen (grinnik) en het sjofele gedrag van de therapeut.
Maar toen ik na 2/3 dagen toch ineens pijnvrij bleek, moest ik hem eigenlijk wel serieus nemen.
Vorige week voelde ik tijdens het squatten ineens weer een verschuiving. Die heb ik genegeerd. *neuh, ik ben niet eigenwijs*
Daarna nog een benentraining gedaan, dat schoot toen helemaal verkeerd.
Met gisteren als hoogtepunt.
Nou weer een behandeling gehad, ik hoop dat het weer zo goed aanslaat. Dan over 6 weken nog een behandeling. Hij gaat er van uit dat ik er dan een heel eind vanaf moet zijn.
Maar wel als kanttekening dat ik echt op de rem ga met trainen..
Maar toen ik na 2/3 dagen toch ineens pijnvrij bleek, moest ik hem eigenlijk wel serieus nemen.
Vorige week voelde ik tijdens het squatten ineens weer een verschuiving. Die heb ik genegeerd. *neuh, ik ben niet eigenwijs*
Daarna nog een benentraining gedaan, dat schoot toen helemaal verkeerd.
Met gisteren als hoogtepunt.
Nou weer een behandeling gehad, ik hoop dat het weer zo goed aanslaat. Dan over 6 weken nog een behandeling. Hij gaat er van uit dat ik er dan een heel eind vanaf moet zijn.
Maar wel als kanttekening dat ik echt op de rem ga met trainen..

Slap geouwehoer, beroerde muziek, iedereen die om je nek hangt terwijl je de rest van het jaar ze niet ziet of hoort.