XXL Nutrition

Nitwit's log

Gaan we lekker heren? :D

Ik hoop morgenochtend mijn 1e training weer neer te zetten. Voorzichtig ook weer de beentjes mee pakken (submax.)
Ik ben nog steeds stront verkouden, dus ik ga niet tot het uiterste (roept ze nu..)

Eten is weer in orde, dus daar zal het niet aan moeten liggen.

Beter! En een beetje de rem er op he!

• Topic Starter Topic Starter
Rem..wat is dat? *ja ja i know.. ik moet wel*

Die zit naast het gaspedaal ;).

Te flauw...

Anders moet je benen de oef. one legged doen.

Ah, eindelijk weer een redelijke training neer gezet!

Hammergrip pull up:
1x10/1x8/1x7

Calf Raises:
3x20x40kg

Leg press:
3x20x90kg

BOR:
1x8x35
2x8x40
1x8x45

BP:
1x5x40
1x5x45
2x5x47,5
1x2x50 -->fail op de rest

Ah, eindelijk weer een redelijke training neer gezet!

Hammergrip pull up:
1x10/1x8/1x7

Calf Raises:
3x20x40kg

Leg press:
3x20x90kg

BOR:
1x8x35
2x8x40
1x8x45

BP:
1x5x40
1x5x45
2x5x47,5
1x2x50 -->fail op de rest

Nou lekker om weer wat gedaan te hebben :D

lekker branden of niet high reps leg rpess?

Nee, geen brandend gevoel of wat dan ook. Heel bizar. Dat had ik wel verwacht inderdaad.
Blijkbaar heb ik nog wel wat meer nodig om het te laten branden. Maar laat ik dat maar even niet doen ;-)

Wel weer brand bij de laatste 2/3 calf raises..

Nice training brah, mooi volume op benen!

Netjes die BP. Gaat goed, niet te hard gaan hoor. Haal je straks mij in.

Godver nu niet alleen jaloers op je pull ups maar ook op je bench press trouwens... Grrrr hahah ;)

haantjesgedrag bij de dames? :D

Nitwit, hoe doe jij BOR? Ik zie wel vaker bij dames zulke gewichten staan, maar kan me er niet echt een voorstelling bij maken.
Ik heb me vanochtend kapot staan zweten op 22kg. Nu kan ik het prima hebben als andere dames sterker zijn dan ik, maar ik ben benieuwd hoe je komt tot BOR met zulke gewichten... gewoon vaak doen?

Ook jaloers op je bench trouwens, ziet er goed uit!

Vind die bench inderdaad knapper. Heb al lang opgegeven me met vrouwen op DBB te meten :D

Gewoon opbouwen. Rustig aan beginnen, goed gaan staan en opbouwen die handel.

DG80 heeft er bij gestaan, volgens mij voer ik 'm correct uit (90graden, soms net ietsjes erboven)

---------- Post toegevoegd Thu 1 Mar 2012 om 13:00 ----------

Vind die bench inderdaad knapper. Heb al lang opgegeven me met vrouwen op DBB te meten :D
Meten moet je ook niet doen, iedereen heeft zijn eigen sterke punten.
Mij motiveert het om naar jullie logs te kijken, er zit altijd wel weer iets in waarvan ik denk 'dat kan bij mij ook beter'.
En op mijn eigen tempo ga ik dan opbouwen.

Nitwit, hoe doe jij BOR? Ik zie wel vaker bij dames zulke gewichten staan, maar kan me er niet echt een voorstelling bij maken.
Ik heb me vanochtend kapot staan zweten op 22kg. Nu kan ik het prima hebben als andere dames sterker zijn dan ik, maar ik ben benieuwd hoe je komt tot BOR met zulke gewichten... gewoon vaak doen?

Ook jaloers op je bench trouwens, ziet er goed uit!

BOR is correct uitgevoerd hoor! Rug bijna parallel met de grond. Dus geen gecheat.

Sowieso zijn de compound oefeningen netjes uitgevoerd (squat zelfs onder parallel), dus dit log geeft een heel reeel beeld van de krachtstats van Nitwit.

Terug
Naar boven