AndroidHealthClinic

Nitwit's log

Meten moet je ook niet doen, iedereen heeft zijn eigen sterke punten.
Mij motiveert het om naar jullie logs te kijken, er zit altijd wel weer iets in waarvan ik denk 'dat kan bij mij ook beter'.
En op mijn eigen tempo ga ik dan opbouwen.
Goede instelling!:thumbs:

Anders hadden ze het een wel een bend a little bit over row genoemd. Hoe meer parallel aan de grond hoe groter de range of motion en hoe zwaarder deze oefening wordt. Er zijn er genoeg die zeggen dat het veel nut heeft om maar met zoveel mogelijk gewicht en een minimale rom te gaan roppen (wat dus gewoon een ego oefening is). Maar dat is niet mijn opvatting van deze oefening.
Sorry Nitwit :rolleyes:
Ik zie in allerlei boekjes de BOR staan en dan laten ze plaatjes zien van 45gr voorovergebogen mannetjes en vrouwtjes. (no coïtus)
Hier zal dan wel het gelijk aan beide zijde staan. :)
Ik doe 'm zo en noem het gewoon BOR, doen die boekjes ook allemaal. (bv Muscle & Fitness)

En weer terug naar jou Nitwit. :D

• Like
Waarderingen: DG80
  • Topic Starter Topic Starter
Ik was even heel erg bang dat het totaal terug zou schieten in mijn SI, na de legpress afgelopen woensdag.
Goddank.. zat ik op het randje! Goed rekken deed een hoop goeds.
Vandaag weer lekker er tegen aan gegaan. Ik merk dat ik nog altijd niet 100% in orde ben (word ik ook nooit :D) maar goed.

Pullups gebruik ik als 'opwarmertje' merk ik. Beetje raar eigenlijk, maar wel lekker.

1x10/1x8/1x6

MP
2x5x30
1x5x35
1x5x32,5
1x5x30

DL
1x5x50 (opwarmen, kijken hoe het voelt)
1x5x70
1x5x90, verloor spierspanning op mijn rug, voelde duidelijk zwaar aan. Dus gestopt.

Stifflegged nog even meegepakt om de hams te 'rekken'
3x10x40kg.

Toen vond ik het eigenlijk wel goed geweest.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 21:05 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 21:05 ----------

Me = happy ;-)

DL
1x5x50 (opwarmen, kijken hoe het voelt)
1x5x70
1x5x90, verloor spierspanning op mijn rug, voelde duidelijk zwaar aan. Dus gestopt.

Foei, foei en nog eens foei! Gewoon eens een keer luisteren naar deskundigen! Het is geen hardloopwedstrijd!

Goed bezig. Tanktop staat je ook leuk :)

Wow respect hoor nitwit! Mooie vooruitgang!

Lekkere training Nitty! En toch gewoon deadlift gaan doen :P

En daaaaamn je armen, vorm begint er mooi in te komen :D
En heb je srs in die shorts SLDL gedaan? -_-

wtf, die kleedkamer lijkt verdomd veel op de healthCity waar ik train???

Foei, foei en nog eens foei! Gewoon eens een keer luisteren naar deskundigen! Het is geen hardloopwedstrijd!
Stil jij..:cool: Nee, i know.. Ik heb geremd.. Ik had ook doodleuk bij 90 kunnen dalen in gewicht en die 5x5 kosten wat het kost kunnen doorzetten. :cool:

Goed bezig. Tanktop staat je ook leuk :)
THanks, 3 weken op moeten wachten, helemaal via Duitsland besteld, maar dan heb je ook wat :D

Wow respect hoor nitwit! Mooie vooruitgang!

Dank je :)

Lekkere training Nitty! En toch gewoon deadlift gaan doen :P

En daaaaamn je armen, vorm begint er mooi in te komen :D
En heb je srs in die shorts SLDL gedaan? -_-

Jah, als ik een lange broek aan heb; kijken ze ook. Wat is het verschil met een short? Behalve dat in een short trainen veel relaxter is?
Ze kijken maar ;-)

wtf, die kleedkamer lijkt verdomd veel op de healthCity waar ik train???

de Kleedkamer van elke HealthCity ziet er zo uit. Dit doet me precies denken aan die in Ede waar ik eens ben geweest.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 21:16 ----------

Jah, als ik een lange broek aan heb; kijken ze ook. Wat is het verschil met een short? Behalve dat in een short trainen veel relaxter is?
Ze kijken maar ;-)

oh ok, dacht misschien kruipen shorts wat meer omhoog aan de achter kant als je met sldl naar beneden gaat. nu is het wachten op de eerste bejaarde die stiekem probeert te kijken naar je en vervolgens een hartaanval krijgt :p:p

de Kleedkamer van elke HealthCity ziet er zo uit. Dit doet me precies denken aan die in Ede waar ik eens ben geweest.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 21:16 ----------

oh ok, dacht misschien kruipen shorts wat meer omhoog aan de achter kant als je met sldl naar beneden gaat. nu is het wachten op de eerste bejaarde die stiekem probeert te kijken naar je en vervolgens een hartaanval krijgt :p:p

Ja, elke HC is hetzelfde inderdaad.

Hmm, er waren wat jonge gozers aan het trainen, met de helft van het gewicht waar ik mee train. God heerlijk om te zien. :cool:

gelukkig ik schrok al (srs)

Thanks ;-)

Edit, heb het al gezien! Had je berichtje over het hoofd gezien ;-)

hehe laat me niet meer zo schrikken, maar echt mooi fysiek op die foto, beter dan de meeste jongens in mijn healthcity (srs) wil je nog meer massa trouwens?

hehe laat me niet meer zo schrikken, maar echt mooi fysiek op die foto, beter dan de meeste jongens in mijn healthcity (srs) wil je nog meer massa trouwens?

Ha, zou je schrikken als ik bij je zou sporten ja? haha

Ik wil nog meer massa bouwen ja. Vooral benen, maar die mag ik niet trainen..nou ja, submaximaal voor de komende 2 maanden.

Schouders mogen van mij nog meer, bi's ook eigenlijk wel. Euh..eigenlijk alles nog :D

Ik vind je verhoudingen, voor zover ik het kan zien op deze enigzins vertekende foto (svp full-frontal nudes aanleveren in 1900x1200 PQD), behoorlijk in balans. Je traps komen redelijk omhoog en zowel je biceps als je trips lijken met elkaar in balans. Je benen lijken inderdaad iets minder definitie te hebben voor zover ik het kan zien, maar dat is ook wel logisch. Ik zou nu vooral voor een gebalanceerde training gaan zonder echte uitschieters.

Ha, zou je schrikken als ik bij je zou sporten ja? haha

Ik wil nog meer massa bouwen ja. Vooral benen, maar die mag ik niet trainen..nou ja, submaximaal voor de komende 2 maanden.

Schouders mogen van mij nog meer, bi's ook eigenlijk wel. Euh..eigenlijk alles nog :D

ja omdat ik soms bijdehand tegen je deed:roflol: maar bij die health citys hebben ze 100en apparaten voor benen, zeker handig als je niet kan squatten. jouw schouders en armen zijn al huge:eek:

Mooi fysiek.

Terug
Naar boven