MuscleMeat

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
ja omdat ik soms bijdehand tegen je deed:roflol: maar bij die health citys hebben ze 100en apparaten voor benen, zeker handig als je niet kan squatten. jouw schouders en armen zijn al huge:eek:

:D
De LP etc. kan ik ook niet, van de week een keer gedaan (3x20x90kg) en daar ben ik net goed mee weg gekomen. Waardeloos. Even wat meer geduld opbrengen en hopen dat de pijn weg gaat en blijft.

Ik vind je verhoudingen, voor zover ik het kan zien op deze enigzins vertekende foto (svp full-frontal nudes aanleveren in 1900x1200 PQD), behoorlijk in balans. Je traps komen redelijk omhoog en zowel je biceps als je trips lijken met elkaar in balans. Je benen lijken inderdaad iets minder definitie te hebben voor zover ik het kan zien, maar dat is ook wel logisch. Ik zou nu vooral voor een gebalanceerde training gaan zonder echte uitschieters.

Ik train ook liever geen isolatie. Behalve bi's en tri's. En die doe ik gelijkmatig idd. Ik hou het liefst alles netjes in verhouding. :)

ja omdat ik soms bijdehand tegen je deed:roflol: maar bij die health citys hebben ze 100en apparaten voor benen, zeker handig als je niet kan squatten. jouw schouders en armen zijn al huge:eek:
Dat was ik nog even vergeten te melden. Sterke military press ook zeg!

Awwwwwwww!

:D Flauw he?

Looking good.
Benen gaan zeker nog groeien;)

Hey nitwit,

Aller eerst wil ik je zeggen ik heb bijzonder veel waardering voor je dat je met je whiplash toch zoveel doorzettings vermogen hebt om zo te kunnen trainen.
Ik ben zelf een beginner en ik ben aan het lezen hoe en wat maar ik moet wel zeggen dat ik, na het zien van jou foto's echt heel erg graag ook zelf zo aan de slag wil...
Je ziet er heel goed uit met wat je nu al bereikt hebt, je bent nu een voorbeeld voor mij en ik blijf je volgen.
Ik hoop eigelijk ook een beetje of je mij tips kan geven hoe ik zou moeten beginnen en hoe ik het alles moet aan pakken.
ook het eten want ik heb al gelezen dat dat ook zeer belangrijk is... Al met al voel je niet verplicht om het me te leren of het te doen... Ik wilde je alleen maar een respect geven van deze kant.
Mega :thumbup:

Groetjes tassy

Lief van je. Dank je wel. :)

ik wil je best mijn voedingsschema toezenden hoor.
Als je mij even een pb stuurt, dan geef ik je mijn mail adres en dan leg ik je daar het e.e.a uit ;-)

Eten, rust en trainen zijn even belangrijk overigens!

Of zet je voedingsschema hier neer voor de andere dames;)

Als bijlage mijn voedingsschema van een dag of wat terug. Ik vul het zo nu en dan nog in om te pijlen.

Bijlagen

Als bijlage mijn voedingsschema van een dag of wat terug. Ik vul het zo nu en dan nog in om te pijlen.

Thx ik heb hem ook ff opgeslagen. Was dat excel bestand kwijt waar al die producten al instaan enzo. Nu heb ik die weer, danku :D :kiss:

Toen ik jou een keer een bericht stuurde zei je dat je nooit of bijna nooit rundvlees at en ik mis de sausjes in je schema...

(Zat nog op Mike z'n account, gr Sanne.)

Toen ik jou een keer een bericht stuurde zei je dat je nooit of bijna nooit rundvlees at en ik mis de sausjes in je schema...

(Zat nog op Mike z'n account, gr Sanne.)

Nooit varkensvlees, zelden rundvlees.(en indien ik rundvlees eet is het biefstuk of tartaar)

Ik kwam toen wat vet te kort geloof ik, had geen zin in kipfilet, tartaartjes waren op..dus dan maar rundgehakt. Dat kan wel eens een keer voorkomen, maar eigenlijk bijna nooit ;)

Ja, woksausjes, daar gaan maar 1 of 2 eetlepels per maaltijd van in ;-). zo nauw kijk ik dus niet.
Als ik daar aan moet beginnen dan kan ik elke lepel olijfolie ook wel mee gaan rekenen. Daar nuttig je weer niet alles van, dus wat krijg je effectief gezien nou echt binnen?
Niet de moeite waard dus.
Als ik in grote lijnen weet of het goed zit: vind ik het prima. Blijkbaar werkt het voor me ;-)

Ik heb overigens ook s'avonds lang geen aardappelen/rijst meer gegeten. Met mijn huidige training merk ik dat ik meer moet eten en dan ontkom ik er niet aan om toch 'savonds dat wel te eten. Ik ge-verbruik het ook, dus geen probleem. Maar als ik merk dat ik de verkeerde kant op ga qua figuur, dan is dat wel het eerste wat ik schrap.

Laatst bewerkt:
:eek: Nitwit! Jouw armen! Super. Mijn voorbeeld :D.

Goede armen Nitwit! :)

Wow nitwit, je bent erg goed bezig, beter dan ik had verwacht!

Thanks guys!

Killy, beter dan verwacht? Explain?

Nou, zijn veel vrouwen geweest die heel hardcore leken bezig te zijn.

Maar dan kreeg je ineens foto's te zien van iemand zoals dwarvenwarrior :p

Wauw, mooie armen en schouders! Respect!

Terug
Naar boven