ja omdat ik soms bijdehand tegen je deedmaar bij die health citys hebben ze 100en apparaten voor benen, zeker handig als je niet kan squatten. jouw schouders en armen zijn al huge
![]()
De LP etc. kan ik ook niet, van de week een keer gedaan (3x20x90kg) en daar ben ik net goed mee weg gekomen. Waardeloos. Even wat meer geduld opbrengen en hopen dat de pijn weg gaat en blijft.
Ik vind je verhoudingen, voor zover ik het kan zien op deze enigzins vertekende foto (svp full-frontal nudes aanleveren in 1900x1200 PQD), behoorlijk in balans. Je traps komen redelijk omhoog en zowel je biceps als je trips lijken met elkaar in balans. Je benen lijken inderdaad iets minder definitie te hebben voor zover ik het kan zien, maar dat is ook wel logisch. Ik zou nu vooral voor een gebalanceerde training gaan zonder echte uitschieters.
Ik train ook liever geen isolatie. Behalve bi's en tri's. En die doe ik gelijkmatig idd. Ik hou het liefst alles netjes in verhouding.

maar bij die health citys hebben ze 100en apparaten voor benen, zeker handig als je niet kan squatten. jouw schouders en armen zijn al huge