MuscleMeat

Nitwit's log

Statistisch gezien denk ik een correcte. Al moet ik zeggen dat ik de opmerking ook wel enigzins hostile vind overkomen :P

Tuurlijk heeft Sanne gelijk, maar om dat na 1 opmerking van Nitwit over powerliften gelijk in haar log te gaan verkondigen?

Sorry, maar wat is dit in vredesnaam voor opmerking?

Alle pl'ers gebruiken AAS!!!
ALL+The+Meme+s+_c10868c578c5944b7e2b5a3505545d92.png

Op DG80 na natuurlijk :heart:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
WFT..Goedemorgen allen..

Vooropgesteld: ik kuur niet en ga nooit kuren, i love het vrouwelijke aan mij ;-)
Verder, mijn progressie gaat lekker, ondanks whiplash ellende en SI gewricht, ik zie niet eens in waarom ik AAS zou gaan gebruiken.

En als aller laatste: ik laat mij niet catagoriseren. Nooit gedaan, ga ik nu ook niet doen. Ik lift graag maar ben zo ijdel als een bb-er.

Waarom reageer ik eigenlijk? ;)

• Like
Waarderingen: DG80
WFT..Goedemorgen allen..

Vooropgesteld: ik kuur niet en ga nooit kuren, i love het vrouwelijke aan mij ;-)
Verder, mijn progressie gaat lekker, ondanks whiplash ellende en SI gewricht, ik zie niet eens in waarom ik AAS zou gaan gebruiken.

En als aller laatste: ik laat mij niet catagoriseren. Nooit gedaan, ga ik nu ook niet doen. Ik lift graag maar ben zo ijdel als een bb-er.

Waarom reageer ik eigenlijk? ;)

Begrijp ik het misschien verkeerd, die AAS gingen toch over Sanne. En volgens mij om te trollen.
NItwit blijf jij maar lekker tussen powerliften en BB hangen hoor. Maak je toch lekker zelf uit. :p

hey nitwit ga je 12 juni dan ook meedoen met die raw bankdrukwedstrijd in st maartensdijk?

wordt hier nog getraind of alleen geklets....

Mooi voedingsschema nitwit, en aan je foto te zien werkt het trainen+voedingsschema erg goed bij je! Kan ik wat van leren.

Waar is je vorige foto? :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Al dicht in de buurt of niet?

Ik volg je log eigenlijk al sinds het begin. En om nog even te quoten wat je op pagina 1 schreef:

Ik heb verschrikkelijk veel moeite met mijn lichaam gehad. Voor het eerst in..eigenlijk heel mijn leven, kan ik zeggen dat ik trots begin te worden op mijn lichaam.

Ik denk dat je in een paar maanden echt super trots mag zijn op jezelf en je lichaam, zeker in wat je hebt bereikt alleen al in de tijd dat je hier een log bijhoudt. Foto een paar pagina's terug ziet er echt goed uit! Keep it up!

Crap..ga ik helemaal een paar pagina's terug voor een foto...doet ie het niet:(

hey nitwit ga je 12 juni dan ook meedoen met die raw bankdrukwedstrijd in st maartensdijk?

Nee.. Ik ga op z'n vroegst volgend jaar pas wedstrijdjes pakken. Denk ik..en alleen als ik mijzelf dan comfortabel voel :o

wordt hier nog getraind of alleen geklets....
Geen oppas = geen training. Woensdagochtend op z'n vroegst :(:(

Mooi voedingsschema nitwit, en aan je foto te zien werkt het trainen+voedingsschema erg goed bij je! Kan ik wat van leren.
Dank je..Ik ben nog altijd zoekende hoor Ook ik ben aan het kijken naar waar het beter kan.

Waar is je vorige foto? :roflol:

[Link niet meer beschikbaar]
Al dicht in de buurt of niet?
Ik zou willen dat ik er zo uitzag. Ze is wel een mega voorbeeld voor mij! Ze heeft hele mooie schouders en armen

Ik volg je log eigenlijk al sinds het begin. En om nog even te quoten wat je op pagina 1 schreef:

Ik denk dat je in een paar maanden echt super trots mag zijn op jezelf en je lichaam, zeker in wat je hebt bereikt alleen al in de tijd dat je hier een log bijhoudt. Foto een paar pagina's terug ziet er echt goed uit! Keep it up!
Gek genoeg zijn mijn doelen bijgesteld, ben ik minder tevreden en voel ik mij juist onzekerder.. heel stom..:( Vet % ligt nu even wat hoger (tijdje wat slechter gegeten ivm stress en weinig trainen door pijn) en dan begint het gerommel in mijn koppie..Dan is niets goed meer en moet meer beter.
Als ik daar ooit eens vanaf zou kunnen komen..

Crap..ga ik helemaal een paar pagina's terug voor een foto...doet ie het niet:(
Doet ie het niet? Ik zie hem gewoon?

Vergeet mijn deel niet aan mij over te storten..

Ik lees al een tijdje mee in dit topic, alleen niet eerder de moeite genomen iets te posten :o.

Je bent echt geweldig bezig Nitwit, alle inspanningen/trainingen die ik hier voorbij zie komen zijn ook echt af te zien aan je lichaam. Mijn complimenten!

Onzekerheid kent elk mens. Ik kan je wel zeggen dat het niet nodig is maar dit neemt het niet weg. Wellicht dat je de (in mijn geval iig) oprechte mening van mensen hier in deze thread, die zover ik kan zien ALLEEN maar positief zijn, als je bevestiging kunt zien dat je echt heel goed bezig bent.

Keep it up!

Ik lees al een tijdje mee in dit topic, alleen niet eerder de moeite genomen iets te posten :o.

Je bent echt geweldig bezig Nitwit, alle inspanningen/trainingen die ik hier voorbij zie komen zijn ook echt af te zien aan je lichaam. Mijn complimenten!

Onzekerheid kent elk mens. Ik kan je wel zeggen dat het niet nodig is maar dit neemt het niet weg. Wellicht dat je de (in mijn geval iig) oprechte mening van mensen hier in deze thread, die zover ik kan zien ALLEEN maar positief zijn, als je bevestiging kunt zien dat je echt heel goed bezig bent.

Keep it up!

Dank je.
Hard werken..hopen op goed resultaat. Daar doen we het voor. :)

Onzeker mag je zeker niet zijn. Je bent super bezig. Dan zijn alleen maar pluspunten. Slaapse:-)

Terug
Naar boven