MuscleMeat

NO explode

Peiling Peiling NO explode is voor jou..

• Totaal stemmers
    51

Brinta eter

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m85
Massa
80kg
Laatst NO explode met m'n domme kop gekocht voor 40-45 euro ofzo. (Blijkt dat ie nu bij de tuinen in de aanbieding is voor iets van 20-30 euro). In ieder geval, werkt bij mij voor geen ene meter. Echt balen.

bij mij werkte die anders wel :p stond un uur of 2 te stuitere

goei spulleke dikke pomp en super veel energy aleen na 1 week neemt de kracht al af.

super product

• Topic Starter Topic Starter
Had eerst beter een sample kunnen bestellen

Ik had er goede verhalen over gehoord maar merkte er totaal niets van! jammer:(

Crack werkt voor me wel, maar de pre-workout power van body en fitshop vind ik beter..

Crack werkt voor me wel, maar de pre-workout power van body en fitshop vind ik beter..
Daar voelde ik dan bijv weer niks van, was blij dat er die sample actie was.
Gelukkig heb ik er genoeg van gelezen en heb ik niet eerst een pot gekocht van iets om er daarna achter te komen dat het niet werkt voor me, zoals de meeste.

Ga morgen denk ik is kijken bij die nieuwe zaak bij ons in de buurt. Prometeus, van gehoord? Ben benieuwd of ze daar scherpe prijzen hebben en samples verkopen. Zou wel super chil zijn

Daar voelde ik dan bijv weer niks van, was blij dat er die sample actie was.
Gelukkig heb ik er genoeg van gelezen en heb ik niet eerst een pot gekocht van iets om er daarna achter te komen dat het niet werkt voor me, zoals de meeste.

Hmm ik gebruik al tijdje die PWO power, en merkte bij een sample van crack bitter weinig..

Misschien zit het gewoon tussen de oren maargoed :)

Dat idee heb ik ook. Dat je al een boost krijgt van het idee zelf
De gedachte van ''Ik heb een boost gekregen en ik zal het merken ook!'' zal ook zeker een rol spelen, maar een fact is dat het spul zelf ook gewoon zijn ding doet. Het is geen poedertje dat er alleen voor gaat zorgen dat jij denkt dat je meer gewicht gaat verzetten natuurlijk.

De gedachte van ''Ik heb een boost gekregen en ik zal het merken ook!'' zal ook zeker een rol spelen, maar een fact is dat het spul zelf ook gewoon zijn ding doet. Het is geen poedertje dat er alleen voor gaat zorgen dat jij denkt dat je meer gewicht gaat verzetten natuurlijk.

Dat hoop ik dan maar. Heb het zelf nog nooit gemerkt maar ik ga denk ik is even samples aanschaffen en hopelijk ervaar ik het zelf dan ook. :)

heb zowel v3, crack en nu no xplode gebruikt

v3: helemaal niks, kan je beter gewoon creatine kopen
crack: energie rijk gevoel, goede concentratie en euforisch gevoel, licht in mijn hoofd (best prettig)
no xplode: krijg het snel warm (heb het idee dat dit prestatie kan verbeteren) veel zweten (dus wel veel meer drinken), goede concentratie, irritatie, nog nooit bij een supp gehad waar ik daad werkelijk stemmingswisseling van mezelf merk. Kan flink pissig worden op mijn spotter of op mezelf (raar)

heb zowel v3, crack en nu no xplode gebruikt

v3: helemaal niks, kan je beter gewoon creatine kopen
crack: energie rijk gevoel, goede concentratie en euforisch gevoel, licht in mijn hoofd (best prettig)
no xplode: krijg het snel warm (heb het idee dat dit prestatie kan verbeteren) veel zweten (dus wel veel meer drinken), goede concentratie, irritatie, nog nooit bij een supp gehad waar ik daad werkelijk stemmingswisseling van mezelf merk. Kan flink pissig worden op mijn spotter of op mezelf (raar)

Ik had inderdaad ook het gevoel dat ik het sneller warm kreeg. Maar verder niks. Of dit voordelig is weet ik niet. Qua agressie merkte ik ook niets

Heb een keer een sample gehad, maar dat was zó zoet dat ik vreesde voor mn gebit.. en had wel wat meer energie maar vind het idee niks dat binnen een week de werking zou verminderen dat betekend dat je lichaam antistoffen maakt/niet meer opneemt? ik hou het wel bij creatine..

(aub geen posts over mijn post aantal.. moet ergens beginnen xD)

Laatst bewerkt:
(aub geen posts over mijn post aantal.. moet ergens beginnen)

epic al zeg ik zelf..

OT: ik kreeg er gelijk tintelende armen/voeten/lippen/benen van (door de beta-alanine) en kon moeilijk in slaap komen met een beetje hartkloppingen..redelijk k*t dus allemaal..

Binnenkort maar is aan de crack dacht ik zo :D

Terug
Naar boven