AndroidHealthClinic

NO explode

Peiling Peiling NO explode is voor jou..

• Totaal stemmers
    51
no-xplode werkt voor geen meter bij mij(geen pomp,geen rush) En bij 2,5-3 scheppen werd ik er alleen een beetje nerveus van en was het moeilijk om in slaap te komen. maja geld ook voor crack,animal m-stak,unleash enz enz.

trouwens is dit alleen een internet aanbieding of wat? ben wezen kijken in den haag maar daar was het niet in de aanbieding.. 55 euro nog wel

Ga morgen denk ik is kijken bij die nieuwe zaak bij ons in de buurt. Prometeus, van gehoord? Ben benieuwd of ze daar scherpe prijzen hebben en samples verkopen. Zou wel super chil zijn

Prometeus? Is dat geen grote verdeler? Staan ook op producten op de belgische markt met nederlandstalige etiketten.

On topic: heb iets meer zin om te trainen met xplode op vermoeide dagen maar daar stopt Het ook.

• Topic Starter Topic Starter
Prometeus? Is dat geen grote verdeler? Staan ook op producten op de belgische markt met nederlandstalige etiketten.

On topic: heb iets meer zin om te trainen met xplode op vermoeide dagen maar daar stopt Het ook.

Ik weet niet precies. Maar ze zitten bij mij in de buurt en verkopen gewoon supplementen in de winkel daar. Schijnt een hele grote zaak te zijn

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

trouwens is dit alleen een internet aanbieding of wat? ben wezen kijken in den haag maar daar was het niet in de aanbieding.. 55 euro nog wel

Bij de tuinen. Dus in de winkel

Terug
Naar boven