AndroidHealthClinic

Nog een bijwerking !! De LONGEN !

Status
Niet open voor verdere reacties.
mmm, dat is ook weer zo... :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
dennis88 zei:
Stomme vragen bestaan niet, alleen sommige mensen nemen niet eens de moeite om een goede search tedoen , en vragen maar wat raak , en daar krijg je vaak irritaties door(bedoel ik jouw niet mee hoor mucho)

ok maar ik wel er wel even op antwoorden .
Ik zal je zeggen dat ik in het begin ook niet wist hoe de search precies werkten IK zag wel dat je een search had maar wist niet dat er ook een uitgebreiden search was .
Iedere keer als ik een woord in tikte kreeg ik me daar toch een was lijst en dan kwam alleen het woordje in de msg voor maar werd niet beschreven .
Later vertelde iemand mij hier dus dat je een uitgebreiden search kon doen .
Maar het is toch soms leuker als je persoonlijk reactie krijgt .
En ik vind warom moet je nou geirriteerd op een vraag reageren ?? Reageer dan gewoon niet .Je kan wel opbouwende kritiek geven dat is wat anders
Dat heb ik hier ook wel gehad en daar heb je ook wat aan Maar afzeiken vind ik een beetje laag .en daar raak ik geiiriteerd door (zoals je gemerkt hebt :)
Laten we het gewoon leuk houden hierzo !!

afzeiken is totaal wat anders als opbouwend kritiek, daar heb je gelijk in.
En net wat je zegt gewoon lekker relaxed houden hier, niet iedereen is hetzelfde

Beste pechvogel,

Hier even een bloemlezing van de posts die recentelijk hebt gestart:

-Nog een bijwerking !! De LONGEN !

-Pijn in de onderrug na Testo Shot

-Heel veel Spierpijn !!

-Dikke voeten !?! en pijnlijke vingers

-Zo snel Gyno alweer :(

-Erg moe !!! STh of Insuline ?

-Testex gezet , bult achtergelaten

-HCG midden in een kuur tegen Gyno !?!

-Griep of ziek worden tijdens je kuur .

-Haaruitval :( ???

--------------------------------------------------------

Ik neem mijn woorden terug (To)Muchomacho:

jij weet waarmee je bezig bent !!!

Volgende post over Roid rage?

Relax man

muchomacho zei:
Je kan het niet laten om je bek weer open te trekken he !
En dan ga jij me vertellen dat die pols dingen goed werken Joh je bent een lachtertje echt . Mijn broer werkt toevallig in het ziekenhuis en weet echt wel waar hij het over heeft .
Sins waneer weet jij alles ??
Kom jij maar is met bewijs dat die dingen goed werken ??
Echt zo'n betweterig typetje zoals jij Die denkt dat hij alle wijsheid in pacht heeft . En die denkt hier op het forum daar aandacht mee te trekken !!
Ook iedereen weet hier op het forum en ziet dat hier met je negatieve antwoorden . Anders zal ik is effe door je msg spitten en alles op een rij zetten dan kan iedereen zien wat een negatieve niets wetende eikel je ben !!
Je weet nog steeds niet waar dit forum voor is he ?
En dit is de laatste keer dat ik jouw nog een antwoord geef want heb geen zin om me tegen over jouw nog 1 x te verantwoorden !!!
Je bent gewoon een grote JOKE !!!

Het gekke is dat jij de enigste bent die van die negatieve antwoorden geeft hier die niet altijd opbouwend zijn .en de rest geeft allemaal hun eigen ervaringen .
En het gekke is dat als ik naar mijn post kijk ik veel reactie krijg van gasten die het zelfde hebben ervaren Vreemd he ???
Doet je toch wel nadenken he ?
Ben je bang dat ik meer aandacht krijg ofzo ?Weet niet wat je probleem is .

Anders komt Elmo ff aanzetten met een post waarbij hij even zn punt maakt :D

Elmo zei:
Beste pechvogel,

Hier even een bloemlezing van de posts die recentelijk hebt gestart:

-Nog een bijwerking !! De LONGEN !

-Pijn in de onderrug na Testo Shot

-Heel veel Spierpijn !!

-Dikke voeten !?! en pijnlijke vingers

-Zo snel Gyno alweer :(

-Erg moe !!! STh of Insuline ?

-Testex gezet , bult achtergelaten

-HCG midden in een kuur tegen Gyno !?!

-Griep of ziek worden tijdens je kuur .

-Haaruitval :( ???

--------------------------------------------------------

Ik neem mijn woorden terug (To)Muchomacho:

jij weet waarmee je bezig bent !!!

Volgende post over Roid rage?

Relax man

En dit wil allemaal zeggen dat ik er zelf niks van af weet ???
Omdat ik ernaar vraag wil niet zeggen dat ik er zelf niks van afweet Hoevaak moet ik je dat nu nog vertellen ? Wie is er nou dom hier ?
JA hoor Elmo ga maar lekker door met afzeiken !Het ga je goed
Stop al je energy er maar in !

muchomacho zei:
En dit wil allemaal zeggen dat ik er zelf niks van af weet ???
Omdat ik ernaar vraag wil niet zeggen dat ik er zelf niks van afweet Hoevaak moet ik je dat nu nog vertellen ? Wie is er nou dom hier ?
JA hoor Elmo ga maar lekker door met afzeiken !Het ga je goed
Stop al je energy er maar in !

je zou niet meer reageren!
haha, het is je niet gelukt :p

wat ben jij trouwens onwijs veel online, moet jij niet trainen :D

dennis999 zei:
je zou niet meer reageren!
haha, het is je niet gelukt :p

wat ben jij trouwens onwijs veel online, moet jij niet trainen :D

Heb je niet gemerkt dan dat ik 3 uurtjes me mond dicht hield ? :)
jahoor netjes benen gedaan
En ik zal er niks over vragen anders wordt PAPA ELMO BOOS !

Elmo zei:
Het ding verkeerd bedienen en vervolgens op basis van de (logischerwijze) verkeerde uitslag het ding bullshit noemen. Grapjas.

Ach kijk op internet man staat overal dat die dingen foute uitslagen kunnen geven ook al doe je het goed. Ik dacht dat ik me post duidelijk zei dat ik het ding idd verkeerd bediende of niet dan? Hoeft het niet nog zo belachelijk hoge bloeddruk weer te geven terwijl die eigelijk perfect is. OM het trouwens nog duidelijker te maken ik heb het daarna nog 4 keer gedaan op de perfecte manier en weer van die belachelijke uitslagen. En dan opeens een weekje verder na doktersbezoek heb ik opeens perfecte bloeddruk???? ja tuurlijk elmo het ligt gewoon aan de pols bloeddrukmeter die gewoon vaak foute uitslagen geven. Meet maar eens je bloeddruk met zo ding en ga vervolgens naar het ziekenhuis zul je heel andere (en betere) uitslag krijgen. En als je denkt dat ik zo ding verkeerd bedien dat kan niet eens. Owja natuurlijk ik had em verkeerd omgedaan :rolleyes: nee dus.

Laatst bewerkt:
firedsoul zei:
Ach kijk op internet man staat overal dat die dingen foute uitslagen kunnen geven ook al doe je het goed. Ik dacht dat ik me post duidelijk zei dat ik het ding idd verkeerd bediende of niet dan? Hoeft het niet nog zo belachelijk hoge bloeddruk weer te geven terwijl die eigelijk perfect is. OM het trouwens nog duidelijker te maken ik heb het daarna nog 4 keer gedaan op de perfecte manier en weer van die belachelijke uitslagen. En dan opeens een weekje verder na doktersbezoek heb ik opeens perfecte bloeddruk???? ja tuurlijk elmo het ligt gewoon aan de pols bloeddrukmeter die gewoon vaak foute uitslagen geven. Meet maar eens je bloeddruk met zo ding en ga vervolgens naar het ziekenhuis zul je heel andere (en betere) uitslag krijgen. En als je denkt dat ik zo ding verkeerd bedien dat kan niet eens. Owja natuurlijk ik had em verkeerd omgedaan :rolleyes: nee dus.

JA MAAR WIST JE HET DAT NIET fIREDSOUL??
elmo WEET ALLES !! MAG ALLES ,KAN ALLES
EEN APLAUS VOOR ELMO !!

muchomacho zei:
EEN APLAUS VOOR ELMO !!

Jah sommige mensen hier hebben gewoon een te groot ego. Boeie als je tig jaren meer ouder bent of meer ervaring hebt. Zijn dan de meningen en ervaringen van andere mensen nix meer waard ofsow...

muchomacho zei:
EEN APLAUS VOOR ELMO !!

Elmo kan misschien wel wat betweterig overkomen, maar hij heeft wel veel kennis in huis en daar verdient hij zn credits voor:)

Gezien de topiconderwerpen die jij hebt geopend denk ik dat jij je credits nog moet verdienen. Ik vind het dan ook niet erg netjes om samen met Firedsoul Elmo te gaan flamen. Je weet inmiddels dat op dit forum van je verwacht wordt dat je zelf enige research doet. Of je de searchknop nou snapt of niet, veel van je vragen zijn peanuts en kun je zelfs googlen :)

Laten we het hier maar bij houden want dit moet niet het zoveelste topic worden dat dicht wordt geflamed (zei Arie) :D

:clap: voor Elmo..

:)

Voor beiden 'valt wat te zeggen'.

Mucho is geen zoeker en plaatst voor ieder wissewasje een topic; komt niet al te geinformeerd over en het is logisch dat mensen zich dan gaan afvragen, als ze al die topictitels zien: 'Weet deze meneer wel waar ie mee bezig is?'

Aan de andere kant komt Elmo vaak niet bepaald opbouwend over. Wie Elmo in z'n thread op bezoek krijgt, kan weleens het idee krijgen dat ie min of meer wordt uitgemaakt voor dommerik. En dat is niet de bedoeling lijkt me. Als je zoveel kennis hebt die je wilt delen (anders post je niet) dan deel je die toch op een constructieve manier lijkt me. Maar ach ik ben ook weleens mepperig bezig tegen mensen die minder weten dan ik.... :rolleyes:

ArieWillem zei:
Elmo kan misschien wel wat betweterig overkomen, maar hij heeft wel veel kennis in huis en daar verdient hij zn credits voor:)

Gezien de topiconderwerpen die jij hebt geopend denk ik dat jij je credits nog moet verdienen. Ik vind het dan ook niet erg netjes om samen met Firedsoul Elmo te gaan flamen. Je weet inmiddels dat op dit forum van je verwacht wordt dat je zelf enige research doet. Of je de searchknop nou snapt of niet, veel van je vragen zijn peanuts en kun je zelfs googlen :)

Laten we het hier maar bij houden want dit moet niet het zoveelste topic worden dat dicht wordt geflamed (zei Arie) :D

Sorry arie maar heb je het allemaal vanaf het begin gelezen ???
Ik laat niet zomaar over me heen lopen hier door iamand die ik niet ken !
Hij geeft absoluut geen opbouwende kritiek tegen mij en hij is de enigste die hier loopt te zeiken .
En als hij ze bek mag open trekken dan doe ik dat ook !

DBC01 zei:

Voor beiden 'valt wat te zeggen'.

Mucho is geen zoeker en plaatst voor ieder wissewasje een topic; komt niet al te geinformeerd over en het is logisch dat mensen zich dan gaan afvragen, als ze al die topictitels zien: 'Weet deze meneer wel waar ie mee bezig is?'

Het rare is dat ik erg populair in de sportschool ben omdat ik zon socialen gozer ben .
Ik vind het gewoon leuk om contact te zoeken en om dingen te vragen .
Wat is daar verkeerd aan ?
Het is een Forum hoor !!!
Zowat als ik onkennig overkom dat geeft een ander niet het recht om mij af te zeiken .
Niet te geloven dat ik me hier moet verdedigen omdat ik veel vragen stel in een forum .
Wat een gezeik zeg !!

DBC01 zei:

Aan de andere kant komt Elmo vaak niet bepaald opbouwend over. Wie Elmo in z'n thread op bezoek krijgt, kan weleens het idee krijgen dat ie min of meer wordt uitgemaakt voor dommerik. En dat is niet de bedoeling lijkt me. Als je zoveel kennis hebt die je wilt delen (anders post je niet) dan deel je die toch op een constructieve manier lijkt me. Maar ach ik ben ook weleens mepperig bezig tegen mensen die minder weten dan ik.... :rolleyes:

Juist ja Ik hoef hier niet voor achterlijk worden uitgemaakt door iemand die ik niet eens ken .
En als je dan mepperig tegen ander doet dan kan je de bal terug verwachten want ik laat niet over me heen lopen !!

Laatst bewerkt:
Jaja, slotje? :rolleyes:

muchomacho zei:
Het rare is dat ik erg populair in de sportschool ben omdat ik zon socialen gozer ben .
Ik vind het gewoon leuk om contact te zoeken en om dingen te vragen .
Wat is daar verkeerd aan ?
Het is een Forum hoor !!!
Zowat als ik onkennig overkom dat geeft een ander niet het recht om mij af te zeiken .
Niet te geloven dat ik me hier moet verdedigen omdat ik veel vragen stel in een forum .
Wat een gezeik zeg !!

Sociaal zijn heeft alleen weinig te maken met de kennis die je nodig hebt voor het gebruik van de middelen waarmee je nu aan het kuren bent. Ik heb al eerder gezegd, een gevorderdenkuur vereist ook gevorderdenkennis. In secties zoals deze wordt verwacht dat je goed beslagen ten ijs komt als je eenmaal overgaat op de zwaardere middelen. Natuurlijk is vragen toegestaan, maar je komt zo een beetje over dat je niet weet wat de gevolgen kunnen zijn bij het gebruik van die middelen.

Aan de andere kant is het ook niet echt behulpzaam als een gemeende vraag direct wordt afgewimpeld als onzinnig, als we dat gaan doen durft straks niemand meer een vraag te stellen.

Ik laat het aan mijn collega mods over wat te doen met deze thread, maar als het off topic geflame blijft dan kan er beter een slot op.

Aan de andere kant is het ook niet echt behulpzaam als een gemeende vraag direct wordt afgewimpeld als onzinnig, als we dat gaan doen durft straks niemand meer een vraag te stellen.

Ik laat het aan mijn collega mods over wat te doen met deze thread, maar als het off topic geflame blijft dan kan er beter een slot op.[/QUOTE]

Nou zo n gevoel heb ik nu ook wel een beetje . Als ik mijn gedachten wil delen Of als ik meningen van andere wil horen dan hou ik me wel stil .
Omdat ik veel thuis zit op dit moment en veel op mijn pc ,dus veel kan vragen en ervaringen kan delen heeft dat niks te maken met mijn kennis .
Het gekke is dat mijn vragen altijd goed beantwoord en gelezen worden en dus mensen het intresant vinden . En daar gaat het toch om ?Ik vind het leuk om antwoorden te krijgen en anderen weer om hun kennis te delen .
En dan kan dat altijd normaal gezegt worden of gevraagt Dan kan ik dat accepteren .
Maar niemand wil hier als dom aangezien worden .

En ja ,gooi dat slot er maar op :) Genoeg energy aan verspilt !!

Laatst bewerkt:
ArieWillem zei:

het is niet mij bedoeling Elmo te flamen.... Maar hij zet het zo neer dat omdat ik misschien minder ervaring heb en jonger ben alles wat ik zeg niks meer waard is. En als iemand dat doet moet ie iets aan ze ego doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven