XXL Nutrition

Nolvadex en ontiegelijke HONGER

soulmate26

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Ben nu een week bezig met mn nakuur, 20 mg nolva per dag. Heb daarvoor een oral only(Turinabol) kuur gedaan, wat me weinig opleverde.

Maar man wat krijg ik er honger van.
Heb mn voeding/training niet aangepast en toch verlies ik snel vet/gewicht. Taile neemt af enzo

Heb n half jaar geleden T3 (tot 100mcg) gebruikt en ook Clen (tot 160 mcg), maar dat had weinig effect op mij. Nolvadex blijkt bij mij super aan te slaan qua vet/gewichtsverlies, terwijl dit middel voor dit doel niet gebruikelijk is. Maar het is een fijne bijwerking van nolva. Alleen dat honger gevoel is niet te houden!

Iemand ervaring hiermee?

Laatst bewerkt:
Wellicht heeft het gewichtsverlies te maken met het verlies van vocht.

Hongergevoel nolva? Wat ik hier soms lees. Dieetmiddel, wordt soms echt te gek hier. Alles wordt met as in verbinding gebracht.

nooit van gehoord

nolva sloopt eerder je maag dan dat je er trek van krijgt dus ga daar maar niet van uit,

Dat komt omdat nolva een andere naam is voor vit. B12.
Werkt erg op je spijsvertering.
Daarom krijg je zulke honger.
Heel normaal.

Waarschijnlijk verlies je gewoon al dat vocht wat je van je kuur hebt opgebouwd en lijkt het alsof je nu het ultieme cut-middel gevonden hebt.

Mooi toch als je honger zou krijgen van Nolvadex... lekker doorbunkeren in je nakuur, of heb je liever andere bijwerkingen. :D

• Topic Starter Topic Starter
Sommige hier denken dat elke lichaam hetzelfde reageert op een bepaald middel als hun eigen lichaam, dat houden ze dan aan als referentiepunt. Wat een boer niet kent eet hij niet denkstijl, lachertje.

Dat je vocht verliest na een kuur dat weet ik ook wel. Turinabol houdt weinig tot geen vocht vast.

2,8 kg heb ik opgebouwd tijdens mn kuur van 4 weken op 70 mg turinabol. Na een week nakuur op 20 mg nolvadex/dag verloor 3,1 kg, terwijl mn voeding en training hetzelfde bleef!

Een deel daarvan is zeker vocht, maar zeker niet het totale gewicht want mn spiermassa oogt hetzelfde en kracht is hetzelfde.

Dit probleem had ik ook na een
winstrolonly kuur, maar zonder dat hongergevoel.

Je voeding kan toch niet hetzelfde blijven je vvm gaat naar boven en na je kuur ben je cataboler.

Mn voeding is hetzelfde als tijdens de kuur omdat je met aas meer kan eten zonder snel vetter te worden.

Wou tijdens mn nakuur iets minder gaan eten maar nu ik maar blijf afvallen en steeds hongerig ben heb ik daar van afgezien.

Laatst bewerkt:
Gaaaap

Slaap zacht alvast rond deze babiestijd!

Terug
Naar boven