louis
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Anabolen maken je geestelijk anders, ik voel me blij de hele tijd en niet alleen om me uiterlijk, ik heb schijt aan alles en mensen lijken net mieren die ik makkelijk kan verpletten... als ik train hoef ik alleen maar de gewichten vast te houden, mijn body doet de rest...Ik had veel gehoord van anabolen dat je je beter voelt en zo...maar Damn ik voel me zo lekker, zo raar... Ik weet alles over de bijwerkingen, maar op dit moment heb ik nergens last van en ik ben al 5 weken bezig met een kuur...Ik kan niet wachten om elke maandag de spuit erin te douwen...nu pas snap ik wat bodybuilding inhoudt...Niet alleen ben ik gespierder en voller, maar mijn lichaam is ook nog's verbetert in vorm, dat had ik nooit verwacht, ik heb schouders waar mijn hele sportschool jaloers op is en dat dankzij A.S en het hard trainen natuurlijk... troep of niet die shit heeft me goed op weg geholpen naar de lichaam van mijn dromen.
Ik weet niet of ik de 50 haal, alleen God weet het, ik heb geen spijt dat ik A.S. heb gebruikt en ik zie nu door de ogen van mensen die gebruiken...
Mensen hoeven nog geen eens een compliment te geven, de manier waarop ze kijken is al genoeg...
Wat mij het meest blij maakt is dat ik ooit gespierd wou zijn en ik zie er beter uit dan dat ik ooit had gedroomd...Ik heb me wel kapot getraint om zover te komen en A.S. hebben me ook geholpen...
Ik wou dit al dagen kwijt...
TNX VOOR HET LEZEN
Ik weet niet of ik de 50 haal, alleen God weet het, ik heb geen spijt dat ik A.S. heb gebruikt en ik zie nu door de ogen van mensen die gebruiken...
Mensen hoeven nog geen eens een compliment te geven, de manier waarop ze kijken is al genoeg...
Wat mij het meest blij maakt is dat ik ooit gespierd wou zijn en ik zie er beter uit dan dat ik ooit had gedroomd...Ik heb me wel kapot getraint om zover te komen en A.S. hebben me ook geholpen...
Ik wou dit al dagen kwijt...
TNX VOOR HET LEZEN