AndroidHealthClinic

Nooit gedacht dat ik me zo zou voelen...

louis

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Anabolen maken je geestelijk anders, ik voel me blij de hele tijd en niet alleen om me uiterlijk, ik heb schijt aan alles en mensen lijken net mieren die ik makkelijk kan verpletten... als ik train hoef ik alleen maar de gewichten vast te houden, mijn body doet de rest...Ik had veel gehoord van anabolen dat je je beter voelt en zo...maar Damn ik voel me zo lekker, zo raar... Ik weet alles over de bijwerkingen, maar op dit moment heb ik nergens last van en ik ben al 5 weken bezig met een kuur...Ik kan niet wachten om elke maandag de spuit erin te douwen...nu pas snap ik wat bodybuilding inhoudt...Niet alleen ben ik gespierder en voller, maar mijn lichaam is ook nog's verbetert in vorm, dat had ik nooit verwacht, ik heb schouders waar mijn hele sportschool jaloers op is en dat dankzij A.S en het hard trainen natuurlijk... troep of niet die shit heeft me goed op weg geholpen naar de lichaam van mijn dromen.
Ik weet niet of ik de 50 haal, alleen God weet het, ik heb geen spijt dat ik A.S. heb gebruikt en ik zie nu door de ogen van mensen die gebruiken...
Mensen hoeven nog geen eens een compliment te geven, de manier waarop ze kijken is al genoeg...
Wat mij het meest blij maakt is dat ik ooit gespierd wou zijn en ik zie er beter uit dan dat ik ooit had gedroomd...Ik heb me wel kapot getraint om zover te komen en A.S. hebben me ook geholpen...

Ik wou dit al dagen kwijt...

TNX VOOR HET LEZEN

Aangezien dit topic toch nergens op slaat kan ik net zo goed even off topic gaan. Komen er nog foto's als je klaar bent met je kuurtje? Ik vind jouw definitie van beachboy een beetje raar dus misschien is je definitie van groot ook een beetje anders dan de mijne.

• Topic Starter Topic Starter
patrick zei:
AS heeft verder niks met bodybuilding te maken bro...............

Ik doelde eigenlijk op de groei, de verandering, de inzet, het streven naar een beter uiterlijk, ik had het liefst nooit A.S. gebruikt, maar ze hebben me geholpen of dat met BB te maken heeft boeit me niet...Patrick!

AS is niet meer en minder dan een hulpmiddel, zonder discipline om hard te trainen en goed te eten kun je wel 10 spuiten in je kont duwen, maar dan kom je dr niet. Voor mij staat BB gelijk aan discipline...in dit geval de discipline om aan je lichaam te werken en dat is niet synoniem aan as gebruik.

maar ik begrijp wat je probeert te zeggen.

volgens mij ben je aan het trippen bro ...haha..

wel ruig verhaal

as heeft inderdaad niks te maken met bb, bb is discipline en geduld hebben, door mensen als jij wordt bb inderdaad enkel iets van een spuit in je reet duwen en klaar is kees.

grtz

Respect! Ben blij voor je dat je je zo goed voelt.

snipke zei:
as heeft inderdaad niks te maken met bb, bb is discipline en geduld hebben, door mensen als jij wordt bb inderdaad enkel iets van een spuit in je reet duwen en klaar is kees.

grtz
denk je dat coleman ,cutler enzenz groot zijn geworden door disipline en geduld hebben as is bb

als as er niet was geweest was bb volgens mij een stuk minder interesant

@ Louis, hoe ziet jouw kuur eruit?

Geoffke zei:
Dan doe je niet aan bodybuilding (naar mijn mening) maar
aan gewichttraining.

Wat een onzin. BB is nog steeds iets wat al meer als als een eeuw (en misschien wel langer) oud is en nog steeds draait om het bouwen van spieren.

BB: it's all about lifting heavy weights to build muscle and shape the body.

Dat in de jaren 60 daar de AS bij is ingeslopen, vindt ik het pure onzin dat je als je geen AS gebruikt gewoon maar aan gewichttraining doet.

AS is bijzaak!!! Jammer dat de kern er altijd door overschaduwd wordt!

blanex zei:
Wat een onzin. BB is nog steeds iets wat al meer als als een eeuw (en misschien wel langer) oud is en nog steeds draait om het bouwen van spieren.

BB: it's all about lifting heavy weights to build muscle and shape the body.

Dat in de jaren 60 daar de AS bij is ingeslopen, vindt ik het pure onzin dat je als je geen AS gebruikt gewoon maar aan gewichttraining doet.

AS is bijzaak!!! Jammer dat de kern er altijd door overschaduwd wordt!

Je mag het zo letterlijk niet opvatten.

Stel nu, er zijn een heleboel jongens in mijn gym, die een paar
keer komen trainen per week en that's it.

Geen sups, geen goede voeding ,veel uitgaan, veel bier etc etc.

Zijn dit bodybuilders? In mijn ogen niet.

Dat is toch totaal anders dan wat jij zegt? Als je geen AS gebruikt ben je geen bodybuilder....

Terug
Naar boven