Geoffke
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Mugje zei:
Ow, nu snap ik je signature.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mugje zei:
ja maar het is toch belachelijk als je zegt dat als je geen anabolen gebruikt dat je dan geen bber bent, onderbouw die stelling es dan!Geoffke zei:
Geoffke zei:Dan doe je niet aan bodybuilding (naar mijn mening) maar
aan gewichttraining.
Geoffke zei:Toch ben ik het niet mee eens dat as niets te
maken heeft met bodybuilding.
Akkoord, zonder de "way of life" behaal je geen podiumtitels,
maar zonder de As ook niet. (uitgez fitness, naturelwedstrijden,...)
Jmo

Geoffke zei:

Geoffke zei:Toch ben ik het niet mee eens dat as niets te
maken heeft met bodybuilding.
Akkoord, zonder de "way of life" behaal je geen podiumtitels,
maar zonder de As ook niet. (uitgez fitness, naturelwedstrijden,...)
Jmo
patrick zei:waarom behandel je naturals anders dan gebruikers? naturals geen bb-er, maar gebruikers wel
Zijn alllebei bb-ers, ieder zn keus voor welk ideaal hij/zij gaat.........
Silva zei:Sorry dat ik het zeg maar dit klinkt er stom.
Lijkt wel junkie die z'n eerste bruin heeft gespoten
bearlishbody zei:ik vind dat het gebruik van annas maar eens uit de taboe sfeer moet komen, Ik heb een hekel aan die mensen die zeggen nee ik heb nooit gebruikt en zo groot zijn als een pak huis.
Tuurlijk verander je door gebruik maar dan wel in combi met goede trainin en voedings rijk diet ..
maar zonder annas kom je op een gegeven moment niet verder dat is waar
enjoy .. but dont let it go in to your mind keep your head clear

wel een beetje raare gedachte.!!BarmaN!! zei:dus geofke jij bent een jaar een fitnisser geweest maar nu je weer gaat kuren ben je weer een bb erwel een beetje raare gedachte.

RichardV zei:Doet er verder niet toe, maar krijg het idee dat die louis niet kuurt, gewoon uit zijn nek loopt te lullen, om een discussie op gang te krijgen. Is op zich wel grappig, maar als hij zulke bijwerkingen van een kuur ktijgt zal hij ook waarschijnlijk erg ver terugvallen na zijn kuur, totaal geen behoefte meer hebben om te trainen, zichzelf niet meer mooi vinden, in een zware depressie komen en uiteindelijk zelfmoord plegen. Veel plezier met je kuurtje![]()

RichardV zei:Doet er verder niet toe, maar krijg het idee dat die louis niet kuurt, gewoon uit zijn nek loopt te lullen, om een discussie op gang te krijgen. Is op zich wel grappig, maar als hij zulke bijwerkingen van een kuur ktijgt zal hij ook waarschijnlijk erg ver terugvallen na zijn kuur, totaal geen behoefte meer hebben om te trainen, zichzelf niet meer mooi vinden, in een zware depressie komen en uiteindelijk zelfmoord plegen. Veel plezier met je kuurtje![]()