MuscleMeat

Nooit gedacht dat ik me zo zou voelen...

DAMN!!!! word de naam O O M O L I tegenwoordig al ge censureerd??

WHAHAHAHAHA:D

bearlishbody zei:
Maar vaak nog stees het Welles /nietes verhaal

grapppig :)
Sfeer is hier vaak relaxter hoor.
En we zijn hier redelijk open over welles/nietes. Er zijn al mensen buitengevlogen omdat ze ontkenden en ongelofelijk begonnen te zeiken op iedereen die zei van welles. Wat maakt het uiteindelijk uit?! De mensen hier zijn ervaren genoeg om de grote spuiters eruit te halen...

Hij had een keer een heel kuurverslag gemaakt in het logboek gedeelte, maar dat bleek allemaal verzonnen te zijn :rolleyes:

f*cking ecto zei:
Hij had een keer een heel kuurverslag gemaakt in het logboek gedeelte, maar dat bleek allemaal verzonnen te zijn :rolleyes:

Op die fiets...das knap triest ja. Waarom je voordoen als een gebruiker terwijl je mss meer respect krijgt als n naturel??

Ik zal s kijken of ik zn 'kuurverslag' ergens kan terugvinden :D

idd, ennuh, lous zegt niet zoveel meer in dit topic ???

Geoffke zei:
Dan doe je niet aan bodybuilding (naar mijn mening) maar
aan gewichttraining.

:D:D:D :roflol:

De domste uitspraak van 2004 wat mij betreft!!!

Een 156kg zware vetz*k die op een hometrainer zit na een uur borst/biceps getraind te hebben, en de rest van de week een geavanceerd dieet bijhoudt, een levensstijl-verandering heeft ondergaan en nu een mentaliteit van beheersing, progressie en motivatie heeft: OOK DAT IS BODYBUILDING.

Wat wij hier doen op DBB is o.a. strijden tegen die sukkels die anabole steroiden+krachttraining zien als BODYBUILDING en krachttraining zonder chemie 'maar' krachttraining.

Maar goed, even mijn woede beheersen en een klein steuntje in de rug voor onze Louis; hoe je het ook hebt geformuleerd (fout voor sommigen, heerlijk voor anderen): ik kan er inkomen. Ik snap wat je bedoelt. Dat heerlijke gevoel zijn je mannelijke geslachtshormonen die in alle weelde verkeren nu ze een over-uitstoot het lichaam rondschieten. Het gevoel dat je een vrouw nooit zal kunnen uitleggen (vrouwen vragen vaak wat er zo leuk is aan gebruiken).

Maar wees erop voorbereid dat aan elke leuke periode een eind komt en dan pas komt de echte karaktervolle kerel in je boven: kan jij dat ook aan?

goed gezegd DBC01...

de leeuw zei:
Ach ja ik heb altijd het gevoel dat als je een grote piek hebt door AS dat je dan daarna tien keer zo hard op de bek gaat, om wa voor reden dan ook. Geen geld meer en alles gaat uitzakken of zoveel bijwerkingen dat je wel moet stoppen.

:sob: Je lijkt m' n vader wel. :D

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
:D:D:D :roflol:

Een 156kg zware vetz*k die op een hometrainer zit na een uur borst/biceps getraind te hebben, en de rest van de week een geavanceerd dieet bijhoudt,
Maar goed, even mijn woede beheersen en een klein steuntje in de rug voor onze Louis; hoe je het ook hebt geformuleerd (fout voor sommigen, heerlijk voor anderen): ik kan er inkomen. Ik snap wat je bedoelt. Dat heerlijke gevoel zijn je mannelijke geslachtshormonen die in alle weelde verkeren nu ze een over-uitstoot het lichaam rondschieten. Het gevoel dat je een vrouw nooit zal kunnen uitleggen (vrouwen vragen vaak wat er zo leuk is aan gebruiken).

Maar wees erop voorbereid dat aan elke leuke periode een eind komt en dan pas komt de echte karaktervolle kerel in je boven: kan jij dat ook aan?

ik zeg alleen dat ik minder had verwacht van anabolen, hiervoor zag ik er al goed uit, naar mijn mening en of ik in een depressie raak net als die ene gozer zegt, I don't think so.Hoe kan je jezelf nou lelijk gaan vinden opeens. Het zou jammer zijn als ik veel kilo's opeens zou kwijtraken, maar dat gebeurt denk ik niet denken jullie nou echt dat ik het lekker vind om te spuiten, ik vind het lekker dat het mij heeft geholpen, meer niet...

Ow ja en voor de rest TNX voor de reacties en nee ik word geen a.s.junk

"Hoe kan je jezelf nou lelijk gaan vinden opeens"

Woeha! :roflol:

Welkom in de wereld die hormonen heet.

Altijd leuk om iemand die het nog nooit heeft meegemaakt er zo over te horen praten :D

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
"Hoe kan je jezelf nou lelijk gaan vinden opeens"

Woeha! :roflol:

Welkom in de wereld die hormonen heet.

Altijd leuk om iemand die het nog nooit heeft meegemaakt er zo over te horen praten :D

nee, nee, ik heb er wel van gehoord, tuurlijk, het kan zijn dat je je opeens klein voelt of iets dergelijks, maar ja, wie is nou helemaal tevreden over zijn uiterlijk, het kan altijd beter...dus dat is wat mij betreft normaal en geen bigdeal, maar dat je daarvan in een depressie raakt, lijkt me sterk...gewoon blijven trainen. klaar.

louis zei:
nee, nee, ik heb er wel van gehoord, tuurlijk, het kan zijn dat je je opeens klein voelt of iets dergelijks, maar ja, wie is nou helemaal tevreden over zijn uiterlijk, het kan altijd beter...dus dat is wat mij betreft normaal en geen bigdeal, maar dat je daarvan in een depressie raakt, lijkt me sterk...gewoon blijven trainen. klaar.

als je goed nakuurt raak je zeker in een depressie

Zeg jij maar niks over 'newbie' Geoffke, met je opmerking over BB zonder AAS:
'Dan doe je niet aan bodybuilding maar aan gewichttraining' :roflol:

Newbie stay away!

Terug
Naar boven