Daan-B
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 97kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daanbreejen zei:
daanbreejen zei:DAMN!!!! word de naam O O M O L I tegenwoordig al ge censureerd??
WHAHAHAHAHA![]()
Sfeer is hier vaak relaxter hoor.bearlishbody zei:Maar vaak nog stees het Welles /nietes verhaal
grapppig![]()
f*cking ecto zei:Hij had een keer een heel kuurverslag gemaakt in het logboek gedeelte, maar dat bleek allemaal verzonnen te zijn![]()

f*cking ecto zei:Hij had een keer een heel kuurverslag gemaakt in het logboek gedeelte, maar dat bleek allemaal verzonnen te zijn![]()
Geoffke zei:Dan doe je niet aan bodybuilding (naar mijn mening) maar
aan gewichttraining.

de leeuw zei:Ach ja ik heb altijd het gevoel dat als je een grote piek hebt door AS dat je dan daarna tien keer zo hard op de bek gaat, om wa voor reden dan ook. Geen geld meer en alles gaat uitzakken of zoveel bijwerkingen dat je wel moet stoppen.

DBC01 zei:![]()
Een 156kg zware vetz*k die op een hometrainer zit na een uur borst/biceps getraind te hebben, en de rest van de week een geavanceerd dieet bijhoudt,
Maar goed, even mijn woede beheersen en een klein steuntje in de rug voor onze Louis; hoe je het ook hebt geformuleerd (fout voor sommigen, heerlijk voor anderen): ik kan er inkomen. Ik snap wat je bedoelt. Dat heerlijke gevoel zijn je mannelijke geslachtshormonen die in alle weelde verkeren nu ze een over-uitstoot het lichaam rondschieten. Het gevoel dat je een vrouw nooit zal kunnen uitleggen (vrouwen vragen vaak wat er zo leuk is aan gebruiken).
Maar wees erop voorbereid dat aan elke leuke periode een eind komt en dan pas komt de echte karaktervolle kerel in je boven: kan jij dat ook aan?
DBC01 zei:"Hoe kan je jezelf nou lelijk gaan vinden opeens"
Woeha!
Welkom in de wereld die hormonen heet.
Altijd leuk om iemand die het nog nooit heeft meegemaakt er zo over te horen praten![]()
louis zei:nee, nee, ik heb er wel van gehoord, tuurlijk, het kan zijn dat je je opeens klein voelt of iets dergelijks, maar ja, wie is nou helemaal tevreden over zijn uiterlijk, het kan altijd beter...dus dat is wat mij betreft normaal en geen bigdeal, maar dat je daarvan in een depressie raakt, lijkt me sterk...gewoon blijven trainen. klaar.
Vyren zei:

Vyren zei: