Fitness Seller

Nooit gedacht dat ik me zo zou voelen...

Vyren zei:
als je goed nakuurt raak je zeker in een depressie

Wat een stierenstront. Bij wat jij zegt doe je het dus niet goed als je NIET depressief wordt. Nou bedankt vriend, heb ik dus iets niet goed gedaan ???Het zal best voorkomen dat mensen depressief worden door een veranderende hormoonhuishouding, eventueel versterkt door terugvallende resultaten. Maar zelf heb ik daar dus totaal geen problemen mee ondervonden en velen met mij.....

denk even na wie dit zegt mensen, vyren = ****** ?? remember :) dan neem je het niet serieus toch..

Aangezien ik vleugellam ben, kan me berichten niet meer editten en heb geen pm box meer, vyren = v i e r e n..

er rust censuur op de naam, maar ik kon me post niet editten :)

DBC01 zei:
Zeg jij maar niks over 'newbie' Geoffke, met je opmerking over BB zonder AAS:
'Dan doe je niet aan bodybuilding maar aan gewichttraining' :roflol:

Newbie stay away!

Iedereen heeft een andere mening, denk je misschien dat enkel
jouw mening telt?

**** man, tijd dat je eens met je voeten terug op de grond gezet wordt.

lol. kijk hier nu net weer pas. en gewoon zeggen dat ie ook door Anja begeleidt wordt :p
Zeker een andere Anja want die van mij traint niet savonds :D

Geoffke zei:
Iedereen heeft een andere mening, denk je misschien dat enkel
jouw mening telt?
**** man, tijd dat je eens met je voeten terug op de grond gezet wordt.

Tijd dat jij eens gaat dimmen lieverd, de stapel klacht-PM's over jou begint me te vervelen. ;)

DBC01 zei:
Tijd dat jij eens gaat dimmen lieverd, de stapel klacht-PM's over jou begint me te vervelen. ;)

Pff, ik zeg wat ik wil en ja, ik trap soms op de tenen.

Maar deze hele sfeer hier is niet meer wat geweest is.
Ik kom hier enkel als ik me echt verveel.
Het board is overspoeld door newbies en alle grote jongens uitgezonderd een
paar zijn weggelopen.
Doodgewoon doordat er hier een paar eikels zijn die denken dat ze alles weten.

louis zei:
nee, nee, ik heb er wel van gehoord, tuurlijk, het kan zijn dat je je opeens klein voelt of iets dergelijks, maar ja, wie is nou helemaal tevreden over zijn uiterlijk, het kan altijd beter...dus dat is wat mij betreft normaal en geen bigdeal, maar dat je daarvan in een depressie raakt, lijkt me sterk...gewoon blijven trainen. klaar.
Zoals je aan de lijve hebt ondervonden is je gemoedstoestand uiteindelijk niets meer als hersenchemie (iedereen die wel eens xtc heeft gebruikt kan dit beamen). Jouw karakter wordt voor een groot deel bepaald door je hersenchemie. Door je kuur voel je je goed, ongeacht de situatie. Geloof mij, na je kuur veranderd je hersenchemie (want je stopt met a.s.) en is de kans een heel stuk groter dat je je slecht voelt zonder direct aanwijsbare reden.

Mezelf als voorbeeld nemende. Ik ben absoluut een positief mens. Het glas is voor mij altijd halfvol ipv halfleeg. Tijdens mijn bescheiden kuurtje merkte ik eigenlijk geen enkele impact op mijn mentale toestand, maar tijdens de nakuur werd ik echt superdepressief (dit kwam door de clomid). Dat was een leerzame maar ook erg bizarre ervaring. Ik kende mezelf niet terug. Godzijdank kwam m’n goede humeur met 2 dagen terug toen ik stopte met de clomid.

Moraal van dit verhaal: je hebt minder invloed op je gemoedstoestand als dat je zelf denkt. Dus houdt er rekening mee dat het na je kuur effe een periode allemaal wat minder gaat.

De zucht en klaagzang van Pro Geoffke. :roflol:

Life is hard as a hardgainer hè jongen!
Heb er spijt van dat ik je al die tijd heb lopen verdedigen.
Wederom weer es stank voor dank.

Mensen ergeren zich kapot aan je eigenwijze gedrag maar jij wuift alles weg, jij bent
degene die er last van ondervindt.
Wel, ik heb nieuws voor je, aangezien je zover bent dat je het hier niet meer uithoudt zou ik zeggen ga maar lekker ergens anders kijken als het je niet bevalt.
Er zijn er niet veel die je gaan missen.

Weet je wat, wat mij betreft mag je meteen even gaan kijken of het je bevalt, want voor eikel laat ik me niet uitmaken Meneer Professional.

Tot woensdag!

DBC01 zei:

Mensen ergeren zich kapot aan je eigenwijze gedrag maar jij wuift alles weg, jij bent
Wel, ik heb nieuws voor je, aangezien je zover bent dat je het hier niet meer uithoudt zou ik zeggen ga maar lekker ergens anders kijken als het je niet bevalt.

Weet je wat, wat mij betreft mag je meteen even gaan kijken of het je bevalt, want voor eikel laat ik me niet uitmaken Meneer Professional.

Tot woensdag!

:eek2:

DBC01 zei:

Tot woensdag!

Volgens mij ben je goed MAD of niet, DBC01.

Nee hoor :D

Ik voldeed aan een verzoek van een enórm aantal DBB-leden.
Die allemaal weer even treurig zullen zijn als Geoffkes ban morgen opgeheven wordt.

Terug
Naar boven