AndroidHealthClinic

Nieuws Noord-Korea dreigt met kernoorlog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doet me denken toen iedereen 13-14 jaar was, altijd kom op, kom op, kom dan vechten. En als het er dan op aankomt werd er niet meer dan geduwd :roflol:

Veel interessanter is, als het werkelijk gebeurt krijgen wij nog last van straling ectra ?
Deskundige hier die daar wat meer over kan vertellen! Voor de rest zou het mij een rotzorg zijn! (jammer voor de bevolking dat dan wel weer)

Veel interessanter is, als het werkelijk gebeurt krijgen wij nog last van straling ectra ?
Deskundige hier die daar wat meer over kan vertellen! Voor de rest zou het mij een rotzorg zijn! (jammer voor de bevolking dat dan wel weer)
Er zijn al honderden atoomproeven gedaan, dat beetje extra straling kunnen we nog wel handelen.

Nuke alles daar, gelijk ervan af. En wijs naar de duitsers.

haha,

N-Korea is getting pwned.

lzdox.jpg

Wat zou Houston erover te zeggen hebben

Er zijn al honderden atoomproeven gedaan, dat beetje extra straling kunnen we nog wel handelen.

Sorry hoor heb me er eigenlijk nooit mee bezig gehouden, maar zijn bij die proeven dan ook zulke zware bommen getest die mogelijk bij een oorlog ook gebruikt zouden worden ? Lijkt me niet, aangezien ze dan een half chemisch land hadden gehad

Tja, alsof wij er enige invloed op hebben. We zullen er weinig van merken denk ik.

Ik heb laatst wel een interessant topic gevonden op 'the netz' over de verdediging van Noord-Korea.

Shit just got real.

Zolang ik er geen last van heb, geen probleem.
Moet toch iemand eens wat kuisen in de overbevolking?

Met het kerstdiner voor de tv ? :meal:

Trieste regering of leider hebben ze daar.

China staat al niet meer achter ze, rusland heeft het er ook mee gehad.
als ze een oorlog starten zal dat de ondergang zijn van hun arme dictatuurtje.

Als hun er een gooien, krijgen ze dat imo in tienvoud terug.

anderzijds
Mochten er toch medestanders zijn voor noord korea als ze een oorlog starten,dan barst de hel in de heele wereld los

Tja, alsof wij er enige invloed op hebben. We zullen er weinig van merken denk ik.

Ik heb laatst wel een interessant topic gevonden op 'the netz' over de verdediging van Noord-Korea.

Shit just got real.

Ga daar maar niet van uit, 1 van de gevolgen zal een flinke beursdaling zijn :)

Moet Noord-Korea eerst een 25 killstreak halen anders kunne ze mooi niet nuken. Tenzij ze hardline hebben natuurlijk

Waarom onderschat iedereen hier noord korea? Ze hebben rond de 1 miljoen actieve soldaten die parraat staan voor een oorlog atm. Verder hebben ze ook nukes, dus ik denk niet dat Amerika zo 1,2,3 N korea zal binnen vallen, als ze Amerika bedreigen met kernwapens. Verder zal China hun sowieso steunen, ja het klopt dat China het gehad heeft met N-Korea, en de relatie tussen China en N korea op dit moment niet heel vriendeliijk is, maar toch zal China ze steunen... Waarom? N-korea heeft zo'n 22miljoen inwoners, waar moeten die heen als ze verliezen op een grootschalige oorlog? Juist, naar China, en dat is het allerlaatse wat China wilt, omdat 22miljoen extra inwoners op korte termijn, een fatale klap zal zijn voor de Chinese economie. Vandaar dat ze N-Korea wel moeten steunen(Misschien met tegenzin), om zelf niet in de problemen te geraken.

Ten eerste gaan die 22 miljoen inwoners niet en masse naar China en ten tweede zal de impact van een groep vluchtelingen op de Chinese economie lang niet zo desastreus zijn als jij doet voortkomen.

China zal echter liever wel een buffer hebben in de vorm van N-Korea, in de directere invloedsfeer komen van de USA en Japan d.m.v. Z-Korea betekent voor China ook meer contact met vrijheden die ze hun eigen bevolking zoveel mogelijk willen onthouden.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Waarom onderschat iedereen hier noord korea? Ze hebben rond de 1 miljoen actieve soldaten die parraat staan voor een oorlog atm. Verder hebben ze ook nukes, dus ik denk niet dat Amerika zo 1,2,3 N korea zal binnen vallen, als ze Amerika bedreigen met kernwapens. Verder zal China hun sowieso steunen, ja het klopt dat China het gehad heeft met N-Korea, en de relatie tussen China en N korea op dit moment niet heel vriendeliijk is, maar toch zal China ze steunen... Waarom? N-korea heeft zo'n 22miljoen inwoners, waar moeten die heen als ze verliezen op een grootschalige oorlog? Juist, naar China, en dat is het allerlaatse wat China wilt, omdat 22miljoen extra inwoners op korte termijn, een fatale klap zal zijn voor de Chinese economie. Vandaar dat ze N-Korea wel moeten steunen(Misschien met tegenzin), om zelf niet in de problemen te geraken.

Slecht verhaal, klopt geen zak van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven