zurky
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn al honderden atoomproeven gedaan, dat beetje extra straling kunnen we nog wel handelen.Veel interessanter is, als het werkelijk gebeurt krijgen wij nog last van straling ectra ?
Deskundige hier die daar wat meer over kan vertellen! Voor de rest zou het mij een rotzorg zijn! (jammer voor de bevolking dat dan wel weer)
Nuke alles daar, gelijk ervan af. En wijs naar de duitsers.
Er zijn al honderden atoomproeven gedaan, dat beetje extra straling kunnen we nog wel handelen.
Tja, alsof wij er enige invloed op hebben. We zullen er weinig van merken denk ik.
Ik heb laatst wel een interessant topic gevonden op 'the netz' over de verdediging van Noord-Korea.
Shit just got real.

Waarom onderschat iedereen hier noord korea? Ze hebben rond de 1 miljoen actieve soldaten die parraat staan voor een oorlog atm. Verder hebben ze ook nukes, dus ik denk niet dat Amerika zo 1,2,3 N korea zal binnen vallen, als ze Amerika bedreigen met kernwapens. Verder zal China hun sowieso steunen, ja het klopt dat China het gehad heeft met N-Korea, en de relatie tussen China en N korea op dit moment niet heel vriendeliijk is, maar toch zal China ze steunen... Waarom? N-korea heeft zo'n 22miljoen inwoners, waar moeten die heen als ze verliezen op een grootschalige oorlog? Juist, naar China, en dat is het allerlaatse wat China wilt, omdat 22miljoen extra inwoners op korte termijn, een fatale klap zal zijn voor de Chinese economie. Vandaar dat ze N-Korea wel moeten steunen(Misschien met tegenzin), om zelf niet in de problemen te geraken.