XXL Nutrition

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

Ben de laatste tijd abnormaal vaak ziek en met een lage weerstand. Sinds december 3 keer flinke koorts/griep gehad, en 6 koortslippen (normaal +-2x per jaar een koortslip). Denk dat dit komt door het wat slechter eten en minder bewegen. Mijn motivatie nu is eigenlijk alleen niet te dun worden en er nog redelijk oke uit te zien, maar dat is niet een al te sterke motivatie.
Heb je je bloed al laten meten, want wie weet is er iets nog niet op niveau..

Ben toch wel benieuwd waar de meeste natties hun motivatie uithalen, wetende nooit te kunnen behalen wat je wilt. En dan met name Skatermarvin Ano_54321 en/of andere mensen die gestopt zijn met aas.
Mijn haat voor vet en liefde voor eten zijn zo groot..

..that keeps me going!:marvin:
 
Stoppen met bodybuilden en goed geprogrammeerd gaan powerliften. Een top fysiek ga je natty toch niet opbouwen met jouw genen. Kijk eens naar de Nederlandse toppers in de -83/93(of 94 idk) kg klasse, daar lopen mensen rond die ram sterk zijn en alsnog een leuk fysiek.
 
idd krachtgains geven veel meer voldoening.....(voor ouwe lullen, bij mij wel)
 
Stoppen met bodybuilden en goed geprogrammeerd gaan powerliften. Een top fysiek ga je natty toch niet opbouwen met jouw genen. Kijk eens naar de Nederlandse toppers in de -83/93(of 94 idk) kg klasse, daar lopen mensen rond die ram sterk zijn en alsnog een leuk fysiek.
Dit.
 
Misschien is Crossfit iets voor je? Motiverender dan dat wordt ‘t niet :D
Crossfit sprak me nooit zo aan:p
Heb je je bloed al laten meten, want wie weet is er iets nog niet op niveau..


Mijn haat voor vet en liefde voor eten zijn zo groot..

..that keeps me going!:marvin:

Qua gevoel en spierverlies denk ik niet dat dat een al te groot probleem is. Heb de laatste maanden vrijwel niets gedaan, en maar enkele kg verloren (waarvan nog eens 2kg door te stoppen met creatine). Met enkele andere zaken voel ik me zelfs een testosteronbom :o. Heb een flinke planning in de zomervakantie staan, momenteel ook geen geld over voor een bloedtest als alles toch goed gaat.
Stoppen met bodybuilden en goed geprogrammeerd gaan powerliften. Een top fysiek ga je natty toch niet opbouwen met jouw genen. Kijk eens naar de Nederlandse toppers in de -83/93(of 94 idk) kg klasse, daar lopen mensen rond die ram sterk zijn en alsnog een leuk fysiek.
Daar dacht ik ook al aan, maar ging niet zo al te best. Waarschijnlijk ook omdat m'n gewrichten nogal beperkend zijn momenteel, met hoeveel ik kan tillen. En m'n onderrug beperkt m'n squats/dl. Misschien als ik rustig op weet te bouwen en m'n zwakke punten wat sterker heb.
 
Boeiend dat je gewichten niet zo hoog zijn. Zorg gewoon dat je programmering on point is, neem desnoods een coach als je dat kan betalen. Je zult zien dat je snel goeie gains kan maken.
 
Een bloedtest kost echt 160 euro als je het via een commerciële instantie doet lol. Via huisarts zelfs goedkoper.
 
Boeiend dat je gewichten niet zo hoog zijn. Zorg gewoon dat je programmering on point is, neem desnoods een coach als je dat kan betalen. Je zult zien dat je snel goeie gains kan maken.
Gewrichten, niet gewichten:p
Een bloedtest kost echt 160 euro als je het via een commerciële instantie doet lol. Via huisarts zelfs goedkoper.
Wil het toch liever niet op mijn dossier hebben. En 160 euro vind ik momenteel te veel gezien ik verder alles prima vind. Gezien hoe de rest gaat denk ik niet dat het aan een lage test oid ligt. Eerder aan het onbereikbaar maken van mijn vorige doelen. Heb nog geen nieuw(e) doel(en) kunnen vinden waar ik echt een drive uit weet te halen.
 
Als powerlifter kun je wel lekker vreten:meal:


:windup:
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Ben toch wel benieuwd waar de meeste natties hun motivatie uithalen, wetende nooit te kunnen behalen wat je wilt. En dan met name Skatermarvin Ano_54321 en/of andere mensen die gestopt zijn met aas.
Ik ben off gegaan na 2 jaar en toen ook zo'n 4-5 maanden niet of nauwelijks getraind. Mijn fysiek werd toen echt shit en ik haalde de motivatie uit weer in shape komen en uiteindelijk wetende dat ik toch weer on wilde gaan. Hoezo voor jou de keuze off te blijven als ik dit goed begrijp?
 
Ik ben off gegaan na 2 jaar en toen ook zo'n 4-5 maanden niet of nauwelijks getraind. Mijn fysiek werd toen echt shit en ik haalde de motivatie uit weer in shape komen en uiteindelijk wetende dat ik toch weer on wilde gaan. Hoezo voor jou de keuze off te blijven als ik dit goed begrijp?
Ik blijf off idd, past niet in mijn relatie. Nu al een jaar verder en wel tevreden met de keuze die ik heb gemaakt. Maar diezelfde motivatie komt dus ook niet terug voor mij :p. Het is idd gewoon voorkomen geen shit fysiek te krijgen nu.
 
Ik blijf off idd, past niet in mijn relatie. Nu al een jaar verder en wel tevreden met de keuze die ik heb gemaakt. Maar diezelfde motivatie komt dus ook niet terug voor mij :p. Het is idd gewoon voorkomen geen shit fysiek te krijgen nu.

wat hoxyz zegt, verleg je prioriteiten naar krachtgericht trainen. Haal daar je voldoening uit dat je steeds sterker wordt en je zal zien dat je fysiek ook echt niet shit wordt dan. En met die gewrichten valt het misschien wel mee qua pijntjes as je het gewoon rustig opbouwt met aandacht op uitvoering
 
Lekkere ub tren gehad. Vrijdag volledig banaan gegaan met fb na een lange tijd, loop nu nog als een invalide rond gezien de benen verwaarloosd waren. Vandaag maar snel ub er in gekregen en woensdag weer fb. Had maar 45 min om te trainen, drukke dag vandaag. Wel een kut drukte in de gym, altijd als ik alles sneller wil doen :o

1-arm cable rows
4x10x25

Military press
1x12x20
1x10x30
3x5x40

Plate-loaded pulldowns
1x12x80
1x10x90
1x8x90

Benchpress
1x12x40
1x10x60
1x8x70

Deze week een drukke week, maar nu eens zonder smoesjes tijd maken voor een uurtje of driekwartier sporten. Zal later weer eens wat foto's maken voor een kleine shape update.
 
Stats aangepast. Kwam er laatst bij het aanvragen van een nieuwe paspoort achter dat ik 2cm met aders gegroeid ben :o. Voeding is momenteel overigens gewoon op gevoel. Ben al blij dat ik weer een stuk gezonder eet. Stapjes.. Verder niet veel bijzonders aan sups: creatine, vitamine D3 en een kleine multi.

Vandaag ook m'n delts volgespoten gekregen met DTP, hep A & B en rabiës. Die verdomme naalden waren fijner dan die dingen waar ik mee werkte.

Squats
1x12x40
1x12x60
3x8x80
Maanden niet meer gesquat. Bagger gewicht, maar MMC en TUT waar Marvin trots op zou zijn:fire::fire::fire:

Leg curls
4x10x60

Barbell rows
1x12x20
2x8x60
1x8x50
Bizar zwaar. Onderrug kon het niet volhouden met 60 en het roeien was ook pittig:fire:. En dan deed ik dit nog geen jaar geleden op 10 of 12x100.

DB benchpress
3x8x30
Vreemd gevoel in m'n onderarm weer op de 3e set, 4e gelijk laten vallen.


36,5cm armomtrek aangespannen na het trainen. Das wel huilen, en ook heel duidelijk te zien. Van 42,5 a 43 naar meer ecto. Natty zou ik op z'n minst weer de >40 moeten kunnen halen, al helemaal met een beetje fake natty extra celkernen die ik nog heb:eyebrow::eyebrow:.

Screenshot_20180516-233225.png

Screenshot_20180516-230828.png
 
Maanden niet meer gesquat. Bagger gewicht, maar MMC en TUT waar Marvin trots op zou zijn:fire::fire::fire:
Ik ben trots!:marvin:

Ik vind je shape zo slecht nog niet trouwens! Tuurlijk is het cut dat er bijna 10cm van je arm af is, maar het is nu ook weer niet zo dat je met die 43cm een enorme shredded motherfucker was..
 
Ik ben trots!:marvin:

Ik vind je shape zo slecht nog niet trouwens! Tuurlijk is het cut dat er bijna 10cm van je arm af is, maar het is nu ook weer niet zo dat je met die 43cm een enorme shredded motherfucker was..
Dat ook idd, wel jammer dat het duidelijk te zien en merken is. Toch nog een doel om eens te shredden :p

Maar geen idee wat de planning gaat worden nu. Moet weer rustig opbouwen en met 2 maanden ben ik 7 weken weg.
 
sinds wanneer ben jij weer hier :eek:
ik ga je maar weer eens volgen dan :D
 
Welkom terug Nootmuskaatje , ben zelf niet vaak meer op het forum te vinden dus ik lees je post nu pas.

Je fysiek is hard gegaan, met name je armomtrek. Logisch wanneer je een aantal maanden niet meer traint maar het goede nieuws is dat je allicht snel opnieuw progressie zal maken. Ik raad je echt aan om een bloedtest te doen zodat je weet of je binnen de referentiewaarden valt. Dit kan je dan helpen om je doelen te bepalen (vb: met te laag testosteron cutten is niet aangeraden).

Testosteronwaarden vanaf 12 nmol/l zijn al goed en kan je perfect op functioneren, doelen stellen, hard trainen, gainen. Zelf heb ik een tijdje geleden ook het goede nieuws gekregen dat mijn waarden goed zijn :)

Ik ben trots dat ik hersteld ben van het blasten cruisen en heb afscheid genomen van mijn fysiek die ik had destijds, dat is verleden tijd en daar moet je vrede mee hebben als ex-gebruiker. Wanneer je dat kan aanvaarden is het tijd om andere doelen te stellen, in mijn geval is dat om mijn kracht te behouden en opnieuw een bescheiden sixpack te hebben tegen deze zomer. Ik kijk niet naar de weegschaal. Natuurlijk weeg ik een stuk minder dan een jaar geleden en ben ik kracht verloren, toch bench ik bijvoorbeeld nog steeds setjes met 110kg.

Stel dat ik nog maar 75kg zou wegen (ben 1m74), maar wel VP van maximum 10%, dan kan ik daar perfect mee leven zolang ook mijn kracht blijft wat het is. Dat is mijn doel: een beachboy fysiek maar wel wat power ;)

Succes maat!
 
sinds wanneer ben jij weer hier :eek:
ik ga je maar weer eens volgen dan :D
Sinds niet zo lang geleden :D
Welkom terug Nootmuskaatje , ben zelf niet vaak meer op het forum te vinden dus ik lees je post nu pas.

Je fysiek is hard gegaan, met name je armomtrek. Logisch wanneer je een aantal maanden niet meer traint maar het goede nieuws is dat je allicht snel opnieuw progressie zal maken. Ik raad je echt aan om een bloedtest te doen zodat je weet of je binnen de referentiewaarden valt. Dit kan je dan helpen om je doelen te bepalen (vb: met te laag testosteron cutten is niet aangeraden).

Testosteronwaarden vanaf 12 nmol/l zijn al goed en kan je perfect op functioneren, doelen stellen, hard trainen, gainen. Zelf heb ik een tijdje geleden ook het goede nieuws gekregen dat mijn waarden goed zijn :)

Ik ben trots dat ik hersteld ben van het blasten cruisen en heb afscheid genomen van mijn fysiek die ik had destijds, dat is verleden tijd en daar moet je vrede mee hebben als ex-gebruiker. Wanneer je dat kan aanvaarden is het tijd om andere doelen te stellen, in mijn geval is dat om mijn kracht te behouden en opnieuw een bescheiden sixpack te hebben tegen deze zomer. Ik kijk niet naar de weegschaal. Natuurlijk weeg ik een stuk minder dan een jaar geleden en ben ik kracht verloren, toch bench ik bijvoorbeeld nog steeds setjes met 110kg.

Stel dat ik nog maar 75kg zou wegen (ben 1m74), maar wel VP van maximum 10%, dan kan ik daar perfect mee leven zolang ook mijn kracht blijft wat het is. Dat is mijn doel: een beachboy fysiek maar wel wat power ;)

Succes maat!
Beachboy met kracht klinkt idd wel prima! Bloedtest stel ik nog wel uit tot na mijn project/vakantie. Ik heb elke cent hard nodig voor dan, en meer achter de hand in geval van pech is altijd handig:p
 
Back
Naar boven