AndroidHealthClinic

Norditropin 15mg-1,5 ml of gentropin

Musclemaniak

Novice
Waardering
0
Hallo

Ik heb zelf 12 pennen norditropin gehaald (45iu per pen).
Nu kreeg ik van iemand te horen die al jaren in het vak zit dat het wel goed werkt de eerste tijd maar daarna heeft het geen zin meer omdat de werkzame stof (somatropine) veel zwakker is dan bij gentopin...? (vaag verhaal maar goed) Ik kon beter gentropin halen... Volgens mij is dit precies hetzeflde maar weet het niet zeker.

Die gast is gewoon jaloers op je mooi verzameling.

**** yeah.. meer dan 500IU sth :D geilll

EN WAT voor GH..LEKKERRRRRRRRRRRRRRRRRR

en is het wel echte? bij de apotheker betaal je 48,43 EUR voor 3 I.E. nogal een dure zaak als je het mij vraagt. ik heb er mijn twijfels over, of je zou echt stinkend rijk moeten zijn.

• Topic Starter Topic Starter
en is het wel echte? bij de apotheker betaal je 48,43 EUR voor 3 I.E. nogal een dure zaak als je het mij vraagt. ik heb er mijn twijfels over, of je zou echt stinkend rijk moeten zijn.

niet als je ze via recept kan krijgen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou em ook wel es willen proberen......ik heb vaak gehoord dat die hgh toch sterker moet zijn dus ben erg benieuwd of dat bullshit-verhalen zijn of niet.

Succes met je kuur,bro.

hopelijk kun je nog eten kopen na deze kuur:D
lekka lekka ouwe!:P

Ik zou em ook wel es willen proberen......ik heb vaak gehoord dat die hgh toch sterker moet zijn dus ben erg benieuwd of dat bullshit-verhalen zijn of niet.

Succes met je kuur,bro.

3iu norditropin staat gelijk aan 4-5iu andere sth heb ik me laten vertellen.

Musclemaniak: ik spreek wel degelijk van de prijs die je in Belgie betaalt als je ze met een voorschrift gaat kopen. In sommige gevallen betaalt de ziekenkas een groot deel terug, zoals kinderen die het een tijdje moeten nemen omdat ze veel te klein zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Dirk,
Meen je niet? Zoveel joh? pfff... als ik dat ervoor moest betalen dan was het idd niet te doen.

Lengte: 176cm
Gewicht: 103kg
BF: 10%

Terug
Naar boven