Fitness Seller

NOS journaal gegijzeld 29/01/15

Wou wellicht een of ander complottheorietje komen vertellen denk ik.

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Wat zag dat er nep uit zeg... Dit doet normaal de politie toch niet?
Idd meestal komen ze naakt binnenstormen met waterpistooltjes.

Zie het ook wel als een verkapt politie promotie filmpje. Iedereen zeikt op de politie en zegt dat ze het niet aankunnen en de eerste de beste "aanval" wordt meteen opgelost. Maar idk snap er de ballen van

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/man-met-wapen-bij-nos#node_1298261

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

Zie het ook wel als een verkapt politie promotie filmpje. Iedereen zeikt op de politie en zegt dat ze het niet aankunnen en de eerste de beste "aanval" wordt meteen opgelost. Maar idk snap er de ballen van

Dat blijkt

Is allemaal de schuld van b&f

• Like
Waarderingen: YOGI
Je kan niet zien op die beelden of het een echt wapen is of niet.

Hij houd constant de vinger op de trekker, en maakt toch gevaarlijke bewegingen terwijl die vinger er steeds op ligt. Daarom denk ik wel dat het een bb variant is op de glock.

Ook zie ik dit typetjé niet de connecties hebben om aan een suppressor te komen.

Trouwens nu kunnen ze plots zo snel live gaan, wat zal die man teleurgesteld zijn in de NOS...

Meerdere gemeenschappelijke vrienden :o

Maar dat ik ook niet zo gek aangezien ik bijna in pijnacker woon

Je kan niet zien op die beelden of het een echt wapen is of niet.

Hij houd constant de vinger op de trekker, en maakt toch gevaarlijke bewegingen terwijl die vinger er steeds op ligt. Daarom denk ik wel dat het een bb variant is op de glock.

Ook zie ik dit typetjé niet de connecties hebben om aan een suppressor te komen.

Trouwens nu kunnen ze plots zo snel live gaan, wat zal die man teleurgesteld zijn in de NOS...

Huh.

bb guns,

nu met 20% minder bb

Was dat Ralf?

In met de hoop dat er nog iets van z'n verhaal naar buiten komt.

we maken er iets moois van

Terug
Naar boven