Fitness Seller

NOS journaal gegijzeld 29/01/15

Ik hoor steeds: "Het is een goed beveiligd pand"???

Die vrouw van de voorlichting, om half 11: Er is een man binnengedrongen en die is overmeesterd. :roflol:

Die heb dus totaal niet door dat iedereen zn naam weet, filmpjes vanaf twee hoeken heeft gezien e.d.

Wat een amateur. Ik had het veeeeeel beter gedaan!

Theodore Opmidei · Hogeschool Rotterdam 100% in scene gezet, om mensen bang te maken, allochtonen zwart te maken, en nog meer te mogen inpikken van onze privacy... Ojééé

Trouwens aan dat 2de filmpje is toch duidelijk te zien dat politie op eigen houtje even beslist om binnen te vallen?

Ben jij een buitenlander? (No racist)

Valt mij namelijk op dat alle allochtonen verkondigen dat het fake is en in scene is gezet.

Wat zag dat er nep uit zeg... Dit doet normaal de politie toch niet?

Ben jij een buitenlander? (No racist) Valt mij namelijk op dat alle allochtonen verkondigen dat het fake is en in scene is gezet.

Neen ik ben geen buitenlander :p

Ik wou met die post even aangeven van ''we gaan weer die toer op". (wat jij dus zegt)

Maar

Allah (sws) know best

Man man man geeft die kerel een eigen TV-show. Dit is pas entertainment :roflol:

Mijn pa zei wel gelijk: dat is geen echt pistool.

Is daar nieuws oid over?

Zometeen persconferentie, maar ik betwijfel of ze dat al melden. Helemaal als je net die troela van voorlichting zag. (Waarom zijn dat trouwens altijd vrouwen met pittige korte kapsels?)

Terug
Naar boven