Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope, dan werd er bericht over loodvergiftiging.Even srs 95% dacht dat het om een jihadi gingmulticulturele samenleving werkt sws niet maar dat is offtopic
De powlitie heeft geluk dat het over een lozer gaat die niet schietgraag is.
Kon zwaar verkeerd aflopen voor de politie als het een takbir type had geweest.
Zou me niet verbazen dat het een BB gun is trouwens. Een suppressor vinden in nl doe je niet zomaar?
lol, zei ook maar wat verslaggever zei
Lijkt inderdaad eenmansactie, maar alsnog interesting
Benieuwd wat de aanklacht gaat worden trouwens
Zou me niet verbazen dat het een BB gun is trouwens. Een suppressor vinden in nl doe je niet zomaar?
Nee niet echt. Hij kwam niet met de intentie om iemand te verwonden lijkt mij. Dus ben wel echt benieuwd wat hij nou precies wou vertellen.
Je hoorde hem ook zeggen: "We zijn ingehuurd door inlichtingdiensten"
Dit kan ook natuurlijk bullshit zijn, maar toch nog steeds benieuwd.
Even srs 95% dacht dat het om een jihadi ging
multiculturele samenleving werkt sws niet maar dat is offtopic

Klopt, de aivd had m ingehuurd om het nos journaal te gijzelen

Het was pas mooi geweest als ze vol de camera op zijn fok hadden gezegd. Nou jongen, zeg het maar.
Die arme knul had met bevende lip wat gestotterd over complot dit en dat en waarschijnlijk halverwege zijn spreekbeurt in tranen afgehaakt. Dat was pas televisie geweest. Wat een sisser.

het was pas mooi geweest als ze vol de camera op zijn fok hadden gezegd. Nou jongen, zeg het maar.
Die arme knul had met bevende lip wat gestotterd over complot dit en dat en waarschijnlijk halverwege zijn spreekbeurt in tranen afgehaakt. Dat was pas televisie geweest. Wat een sisser.
We got a name..
Check ook zijn ice-bucket challenge. Gekkie.
http://www.facebook.com/tarik.zahzah?fref=ts
Dat weet je toch niet zeker.. Een persoon met een geweer behandel je ook als een persoon met een geweer. Hij is de enige die weet of hij iemand daadwerkelijk wil schieten.Hij wilde volgensmij niet eens iemand wat aan doen. Gemiddeld mens had echt wel gestresster(?) gereageerd als er zo'n groep agenten tegen je begint te te schreeuwen.
In wapenwinkel kan je dit niet kopen, bij wet verboden.kan je volgens mij gewoon in wapenwinkels kopen met de juiste papieren uiteraard, weet dit niet zeker maar dacht dit ooit als reclame in een schietsport blaadje gezien te hebben. if not, de grenzen staan open..