Nosferatu010
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 107
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Na ongeveer 4 en halve maand bezig te zijn geweest met cutten (zie: http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=260546 ) ben ik ook wat spiermassa kwijt en vooral kracht. Vooral na de buikgriep tijdens de cut is het zwaar minder geworden. Ik heb nu 3 weken "vakantie" gehad en ga nu weer opbouwen. Ik kopieer ff wat ik dus ga doen (Rippetoe)
**Means this is OPTIONAL**
Workout A
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
**2x8 Dips (if you cant do these or no assist machine then do Decline Dumbbell Bench Press with your hands Facing each other)
Workout B
3x5 Squat
3x5 Standing military press
3x5 Pendlay or Bent Rows (or power cleans)
**2x8 Chin-ups (recommended mainly if doing the cleans)
Die bent rows zijn voor mij dus barbell rows
Ik heb mijn doelen gezet qua gewicht wat ik minimaal weer willen kunnen doen zoals voor de cut, en dat over 8 weken. Mijn squat was btw niet echt goed maar goed, wie weet wat er gaat gebeuren in de komende 8 weken. Verder heb ik mijn voedselschema uitberekend rond de 3200 kc. Ik wil namelijk niet zwaar gaan bulken maar ff kijken hoe ver ik kom hier mee. Met de bulk zat ik op 3500 kc en kwam snel veel vet aan ook, dus vandaar dat ik het nu wat lager zet.
Mijn schema qua gewichten
dag A
Squat: 55 kilo naar 110, elke keer 5 kilo meer vanaf de 55. De squat op dag B doe ik hetzelfde gewicht als op dag A.
BP: 87,5 kilo naar 115 kilo, elke keer 2.5 kilo meer
DL: 95 kilo naar 150, elke keer 5 kilo meer
Dips: Ik begin zonder extra gewicht, maar na elke 2 x ga ik er 5 kilo aan een touw bij hangen. (hopelijk
, misschien is het wel iets te enthousiast)
dag B
Squat: zie squat dag A
Military: 45kilo naar 72.5
BBrow: van 65 kilo naar 120 kilo
Chins: zie dips dag A
Ik heb dus alles terug gerekend naar een relatief laag gewicht, maar aangezien ik weer soort van opnieuw begin en in 8 weken weer op mn eigen max wil zitten denk ik dat het wel mee valt. Lekker rustig aan beginnen en uiteindelijk hopelijk weer "beesten".
En als het schema na 8 weken nog lekker loopt stop ik er niet meteen mee natuurlijk. Alles er uit halen wat er in zit.
Elke week ff een update zowiezo, opmerkingen en tips zijn welkom
**Means this is OPTIONAL**
Workout A
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
**2x8 Dips (if you cant do these or no assist machine then do Decline Dumbbell Bench Press with your hands Facing each other)
Workout B
3x5 Squat
3x5 Standing military press
3x5 Pendlay or Bent Rows (or power cleans)
**2x8 Chin-ups (recommended mainly if doing the cleans)
Die bent rows zijn voor mij dus barbell rows
Ik heb mijn doelen gezet qua gewicht wat ik minimaal weer willen kunnen doen zoals voor de cut, en dat over 8 weken. Mijn squat was btw niet echt goed maar goed, wie weet wat er gaat gebeuren in de komende 8 weken. Verder heb ik mijn voedselschema uitberekend rond de 3200 kc. Ik wil namelijk niet zwaar gaan bulken maar ff kijken hoe ver ik kom hier mee. Met de bulk zat ik op 3500 kc en kwam snel veel vet aan ook, dus vandaar dat ik het nu wat lager zet.
Mijn schema qua gewichten
dag A
Squat: 55 kilo naar 110, elke keer 5 kilo meer vanaf de 55. De squat op dag B doe ik hetzelfde gewicht als op dag A.
BP: 87,5 kilo naar 115 kilo, elke keer 2.5 kilo meer
DL: 95 kilo naar 150, elke keer 5 kilo meer
Dips: Ik begin zonder extra gewicht, maar na elke 2 x ga ik er 5 kilo aan een touw bij hangen. (hopelijk
, misschien is het wel iets te enthousiast)dag B
Squat: zie squat dag A
Military: 45kilo naar 72.5
BBrow: van 65 kilo naar 120 kilo
Chins: zie dips dag A
Ik heb dus alles terug gerekend naar een relatief laag gewicht, maar aangezien ik weer soort van opnieuw begin en in 8 weken weer op mn eigen max wil zitten denk ik dat het wel mee valt. Lekker rustig aan beginnen en uiteindelijk hopelijk weer "beesten".
En als het schema na 8 weken nog lekker loopt stop ik er niet meteen mee natuurlijk. Alles er uit halen wat er in zit.
Elke week ff een update zowiezo, opmerkingen en tips zijn welkom

Laatst bewerkt:

(maar het had wel tof geweest )Morgen weer ff wegen.