- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja.Ben je in de 30 of heb ik dat verkeerd begrepen? Had jouw wel ouder ingeschat![]()
Wat voor schema bevalt jou het beste?
Ub/Lb
P/p/l
Fb
Enz enz
Naar mij toe was hij over dit schema absoluut het meest enthousiast!
Dag 1: Stroopwafels
Dag 2:.Broodjes Doner
Rustdag
Dag 3: Pizza's
Dag 4: Bakken ijs
Rustdag
Rustdag
Fb. Simpelweg omdat ik minimaal 3-4x per week wil sq. Maar ging ook lekker op dagelijkse push/pull gecombineerd met om en om sq/fr sq. 4x ub/lb is voor de meesten, na de beginnergains, denk ik ideaal. Je kan dan alles twee keer doen en ook spelen tussen intensiteit en volume.Wat voor schema bevalt jou het beste?
Ub/Lb
P/p/l
Fb
Enz enz
Ik was nog meer enthousiast over daily max, gewoon vretuh zoveel je kunt.Naar mij toe was hij over dit schema absoluut het meest enthousiast!
Dag 1: Stroopwafels
Dag 2:.Broodjes Doner
Rustdag
Dag 3: Pizza's
Dag 4: Bakken ijs
Rustdag
Rustdag
Vond het grappig. Een van de weinigen op de beeldbuis die nog weleens uit de bocht wilt vliegen omdat hij iets vindt en dat dan gewoon zegt.Ben je een heel grote fan van Johan Derksen of is er een andere reden waarom je deze forumnaam hebt gekozen?
Nee dat niet, weleens bij TT Assen geweest. Toen nog eens bijna eraf gevallen tijdens optrekken (Kawa ZX-9R). Nog wel een paar situaties meegemaakt waardoor ik mijzelf heb voorgenomen nooit meer plaats te nemen. Adrenaline en suikerziekte gaat zelden goed, geen zin in comateuze toestanden.
Voorheen ging ik met de auto naar de bewoonde wereld maar dat inparkeren was zo'n gedoe dat ik een homegym heb aangeschaft. Tegelijk een prima excuus om het verplicht -samen op de bank zitten momentje- te ontvluchten met moeders de vrouw. Of ik nou wel of niet train dat hoort ze toch niet.Zit er in Grollo wel goede gym of rijd je een stukje naar de bewoonde wereld?![]()
![]()
Die paar uurtjes per week slap lullen heb ik daar wel voor over. Wilfred is onuitstaanbaar en als Gijp te hoge medicatie neemt komt er alleen maar hysterisch gelach uit maar de vergoeding stelt mij in staat leuke dingen te doen. Als journalist had ik het nooit slecht maar was het hard werken, nu pluk ik de vruchten zolang dat nog kan.

Ik was nog meer enthousiast over daily max, gewoon vretuh zoveel je kunt.

Ik vind het juist behoorlijk knap om het verband niet te leggen.