XXL Nutrition

Nieuws NSMB Finale Sterkste Man Van België 2010

squatbeast

Advanced Bodybuilder
Waardering
30
Lengte
1m93
Massa
160kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Datum & Plaats:

Zaterdag 3 Juli

Op de grote markt te Sint-Niklaas.

Start om 14u

(Atleten aanwezig om 13u stipt in "den Atus" een taverne op de markt )

Onderdelen :

- American truck Pull "hand over Hand" (20m, 2 pick ups achter elkaar. wegen te samen 6,5 ton.)

- Super Carry and Dragg 1 vs 1 ( totaal 20m, Slee weegt 100kg en op het einde staan 2 kegs van 75kg, laden en terug trekken)

- Viking Press for reps ( 125kg, 60 sec. Er staat een grote scooter op het platform )

- Car Dead lift for reps ( 280kg, 60 sec. Wheel barrow handels )

- Heavy Farmers walk 1 vs 1 ( 130kg stuk. totaal 40m met 1 keer punt. 20/20 dus)

- Atlas Stones (Style WSM. 80kg, 4m van het platform 1m70, 90kg, 3m, 1m60, 110kg, 2m, 1m50, 135kg, 1m, 1m40, 155kg, 1m30)

Prijzen:

Prijze geld voor de 1ste 3 + bekers.
Iedereen Natura prijzen ( suplementen, t-shirt, tas, enz )

Deelnemers:

- Jimmy Laureys ( Sint-Pauwels )

- Karel Van Hulsel ( De Pinte )

- David De Vos ( Gent )

- Didier Van Hamme ( Gent-Brugge )

- Raf Bensch ( Lichtaart )

-

-

-

-

-

-

Reserve :

-

-

Meer info na de voorrondes.

NSMB

Er komen hier maar weinig reacties op hé...???

Tja er is ook nog bijna niets bekend :p

Normaal gezien heeft iedereen hier wel een mening over alles en nog wat maar nu...

• Topic Starter Topic Starter
Da zal wel komen als de voorrondes voor bij zijn.

Dan is elke altleet bekend + de onderdelen ook :D

Dan zal der hier gezever op staan.

Hopelijk krijgt er dan iemand meer koude voeten en trekt zich terug de laatste maand, zoals 2009
( de 2 reserve zijn moeten inspringen, Bert thoonen en Johan Ceanen )

-

En waarom de onderdelen pas na de voorrondes (juni) bekend maken?

Over 2 jaar sta ik er weer, gegarandeerd!!! :fire:

Met de onderdelen en de sponsors moet nog wat besproken worden.

+ word dit internationaal ook gedaan en wij geven nog meer tijd dan hen.
Meestal is da maar 3a4 weken op voorrand.

Wij zijn aangesloten met WSM en Strong man Champions league enz ...
Wij volgen gewoon hun voorbeeld en ervaaring hier mee.
( Zo denken alle 6 de bestuursleden er over in de federatie. Meer Info 19 Dec )

Ter info Bestuur bestaat uit: Voorzitter: Patrick De Wiest, Secretaris: Jimmy laureys, Pennings Meester: Kurt De Smet,
De 3 atleten vertegenwoordigers: Stefan Van der Ha, David De Vos, Karel Van Hulsel.

Maar ik denk dat de meeste zich nog moeten zorgen maken in de voorrondes want de grote jongens hebben zich tot nu toe nog niet aan gemeld.
+ Men moet éérst door de voorrondes zijn eer we aan de Finale kunnen denken.

De 1ste 6 gaan door en nemen het op tegen de 1ste 6 van voorig jaar.
+ gaan er 2 reserve worden gekozen en dienen ook aanwezig te zijn op de finale.
-

Laatst bewerkt:
---------------------

Laatst bewerkt:
Update !!

De datum van de finale is weg gevallen omdat de schepene hem beloofdt had aan iemand anders ( de mountain bike happening of zo iets) en de tussen persoon (loop jongen van de events te sint-niklaas) heeft het hem te laat vermeld.
Ik heb persoonlijk deze persoon 3 keer voor nieuwjaar aan de lijn gehad en zei dat het goed kwam en dat hij het ging voor leggen (niet dus)

We zijn aan het proberen voor Begin Juni (12,13, 19 & 20ste) Het weekend er voor gaat niet is het volley bal of zo iets. Zo niet zullen we gedwongen zijn een andere lokatie te zoeken met onze grote spijt.

Ik ga er dan wel op vliegen als het zo moet zijn met man en macht van de media.
Want zo werken is schandalig.
-

Laatst bewerkt:
WTF!!!!!!!!:eek:

this sucks seriously, en hoe vroeger je moet gaan hoe dichter je alweer bij de voorrondes komt, dit is echt niet meer leuk werken zo

Ik zeg zo moeielijk gaat ook en als die gasten op WSM niet dood gaan van 10 dagen voorrondes te doen en dan nog eens 3 finale, kan er wel een week of 2 tussen voor de volgende grote wedstrijd.

Natuurlijk spijtig voor het trainen op de onderdelen van de Finale, maar het kan niet anders. Welcome to strong man ( and realitie, niks is zeker in het leven, die klootzakken ben echt pissed of op die gasten. Maar kunnen we nu niks aan doen we moeten voort)
-

idd Jimmy, maar ik zou er veel begrip voor hebben moest je die kerel anaal verkrachten met de axle om daarna nog eens Guustje in te brengen als buttplug :D

but we shall overcome "coach";)

zo rap mogelijk schriftelijke bevestiging van de nieuwe datum vragen zou ik zo zeggen

Laatst bewerkt:
Ik wil wel meedoen met de voorrondes, maar wat zijn de datums? In die periode zijn er namelijk ook Highlandgames en ik wil mijn verplichtingen aan het team nakomen.

edit:
Ja, ik zie het al, heb eens op de website gekeken, er zijn nu al 17 inschrivingen, ben dus te laat...

Laatst bewerkt:
Ik wil wel meedoen met de voorrondes, maar wat zijn de datums? In die periode zijn er namelijk ook Highlandgames en ik wil mijn verplichtingen aan het team nakomen.

edit:
Ja, ik zie het al, heb eens op de website gekeken, er zijn nu al 17 inschrivingen, ben dus te laat...

Max 25 atleten. iedereen dient lid te zijn van de NSMB.

Inschrijvingen ten laatste binnen op 30 Maart 2010

Je kunt er nog bij mate :D

Heb meel gestuurd om lid te worden van NSMB
Ik hoor het wel
(zal dan ook eens rondkijken wanneer ik eens kan komen trainen, ik volg nu een powerlift schema om beter te worden in de Highlandgames, maar SM-onderdelen zijn toch specifiek (heb ik mogen ondervinden...) en vragen dus afzonderlijke training)

Zou ik hier nu moeten bij zetten " de 1nige echte Sterkste man van België" of niet :D
*

Update !!!

Keb het nu toch klaar gespeeld het op 3 juli te houden tijdens de kermis van Sint-Niklaas
Goed voor publisiteit en volk te verschaffen ;)

Terug
Naar boven