AndroidHealthClinic

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

het is op een zondag kerels! winkels zijn dicht, anders konden we de parking toch niet gebruiken? er zou wel een hamburgertent moeten voorzien zijn

in nederland zijn de meeste winkels gewoon open op zondag ;) maar :thumbs: dat er in elk geval iets is

so? hier zijn winkels vaak genoeg open op zondagen. dan maar hamburgers vreten tussen door lol.

hier ook hoor, mijn vrouwtje werkt in een superette die zondags hele dag open is maar dat zijn kleintjes op zelfstandige basis, de grote supermarkten zijn meestal dicht op zondag tenzij sommige in de ochtend
ik zou er niet op rekenen alleszins, tenzij InsideOut meer weet

als er gebrek aan chocomel is breken we gewoon die winkel open :)

nog beter. die gaat wel op hoor :D
Als iedereen stuk of 3-4 pakken gedurende het evenement weg drinkt kun je zo Cecemel een partner van het NSMB maken ;)

is der eigenlijk een tribune? dat lange staan......:(

Er is normaal een hamburgerkraam en een drankenkraam voorzien.
Winkels zijn dicht, vandaar dat we de parking mochten gebruiken ;)
De dagen dat ze open zijn is er amper een plaatsje vrij op die parking.

Er zijn tafels en stoelen voorzien voor de wat ouderen onder ons ;)

ik kom gewoon met een verhuisbusje met een stoeltje, tafeltje, bestek, me home gym zodat ik kan opwarmen, koelkast met voeding, gas stel om daar te koken en meer hehe :D

en toiletten? zeker een eigen pleerol meenemen? :D

heb je toch een sloot voor? zal vast wel eentje in de buurt zijn. of anders een boom :D
of anders pis je het hele busje van de doping controle onder ;)

ik kom gewoon met een verhuisbusje met een stoeltje, tafeltje, bestek, me home gym zodat ik kan opwarmen, koelkast met voeding, gas stel om daar te koken en meer hehe :D
:roflol: met sleurhut zoals een echte nederlander? :P

en toiletten? zeker een eigen pleerol meenemen? :D
Worden voorzien.

heb je toch een sloot voor? zal vast wel eentje in de buurt zijn. of anders een boom :D
of anders pis je het hele busje van de doping controle onder ;)
Er is ook een café aan de overkant van de straat.

ik ben niet zo sleurhutterig. ben niet van plan te overnachten :P

en cafe is goed. kunnen we tijdens het half uur wachten op onze buurt even alcohol nuttige voor extra kracht boost. Wel de speakers in het cafe even aansluiten op die van jullie zodat we weten wie van ons het cafe uit moet rofl

Misschien dit een oplossing voor de pisberen onder ons. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en dan zo'n strakke rehband broek er over zodat iedereen kan zien wat je aan hebt :D

Er is normaal een hamburgerkraam en een drankenkraam voorzien.
Winkels zijn dicht, vandaar dat we de parking mochten gebruiken ;)
De dagen dat ze open zijn is er amper een plaatsje vrij op die parking.

Er zijn tafels en stoelen voorzien voor de wat ouderen onder ons ;)

het gaat er niet om hoe oud dat ik ben, maar over mijn evenwichtstoornis, ik val vaak om... ben bang dat ik mensen beschadig in mijn val:(

haha,waar sommige zich zorgen overmaken:rolleyes:
concentreer jullie maar op de wedstrijd,de rest is voor het publiek:D
wel vet die affiche:thumbs:

Terug
Naar boven