Masters
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij deze wil ik me graag uitschrijven. Met de regel dat de belgen voor de nederlanders komen op de reserve lijst zie ik het niet gebeuren dat ik mee kan doen. En ik ga niet het hele stuk naar belgie rijden om misschien mee te doen. Dan ga ik wel naar wedstrijd in nederland kijken.
roflol, waar blijven jullie die conclusies toch halen?
1. sta je vast ingeschreven, hoef je je toch geen zorgen te maken?
2. sta je op de reservelijst, wat houdt er je tegen om toch te blijven staan? opties genoeg toch: vraag een gsmnr en bel de dag vooraf eens om te horen of er niet al mensen hebben afgezegd of hou dit topic in de gaten. nu je plaats afstaan is ze ook definitief kwijt zijn aan andere wachtenden! tenzij je nu reeds weet dat je liever in nederland naar een wedstrijd gaat kijken, dan is het wel sportief dat je dit op voorhand laat weten.
dus: denk er nog eens goed over na en pm dan één van de organisatoren
Ik zie dat Marco Bouma zich heeft afgemeld. Gaat een Belg of een Nederlander hem vervangen of zal dit willekeurig gaan?
Voorkeur gaat zo naar belgen vriend.
Maar je word verwittigd als het niet zo moest zijn.
Ik weet het maar , onze wedstrijd, ons land, onze atleten (NSMB) en wij moeten ook vooruit.
Ik zie het ook liever 10/10 maar van de Belgen (spectakel voor het forum en RDP) zijn we zeker dat ze 100% komen (als ze al lid zijn) + de media en sponsors zien het liever zo. (Onze brood gevers en promo mensen)
Dus als je zo moet kiezen is het als federatie en organisatie al snel makkelijk.
Daarom hebben onze mensen voorrang, dat wil niet zeggen dat men geen kans maakt. en ik blijf bij men stand punt, kom toch af al sta je op de reserve lijst je weet maar nooit wie er niet komt opdagen en of we er geen 22 van maken![]()

Is dit een voorbode op een afzegging? Volgens mij zijn de zenuwen gewoon omgeslagen in pure angst.ik liep de afgelopen 4-5 weken rond met zenuwen en had er veel zin in. Sinds begin deze week boeit het me niet meer en zie het wel![]()

hoezo,het boeit u niet meerik liep de afgelopen 4-5 weken rond met zenuwen en had er veel zin in. Sinds begin deze week boeit het me niet meer en zie het wel![]()
?nee ik bedoel. De zenuwen zijn weg en in dat aspect boeit het me dus niet meer. Ik ga gewoon geheel ontspannen er heen om een plek in de top 8 te pakken.

Ik wacht rustig af.http://www.waaskrant.be/index.php?option=com_content&task=view&id=15443&Itemid=96
Zal vanavond een up to date lijst plaatsen van de deelnemers.

Ik wacht rustig af.
Heb nog wat vragen over een paar onderdelen.
- Ligt de volgorde van objecten bij de Loading Race vast? D.w.z. mag je ook met de wasmachines beginnen?
- En is de conanwheel op hoogte instelbaar voor atleten? Als de hoogte namelijk op Johan's hoogte is vastgesteld dan zal ik diep moeten gaan.

Op mijn hoogte vastgesteld? Ik doe voor de conan's wheel hogere schoenen aan of dat ding slaat de hele tijd tegen de grond![]()