XXL Nutrition

Nieuws NSMB Voorrodes van de sterkste man van België 2010

allez dunne piet piraat (nekhoar), dikke piet piraat en ouwe trucker piet piraat hebben we dan

:roflol:!!!

Succes iedereen! Ik zal met veel plezier komen kijken.

De zenuwen beginnen te komen :D

Ik ben redelijk goed in't vorm, de events liggen me dit jaar beter dan vorig jaar maar ik mag pas in augustus volgend jaar weer meedoen (schorsing) :(

Bij deze een oproep aan de NSMB om de voorrondes volgend jaar in augustus te laten doorgaan.... I want in goddamned!!!

Bert, Jurgen, Stefan, Yannick, Richard, Loic en Michael kunnen hun volgens mij wel plaatsen morgen
onderschat ook youri de loore niet,sterke kerel die ook al bij jimmy heeft getraind.250kg dl.
florent zal er ook wel bij zijn denk ik.
veel succes aan iedereen,ik kom mss ook kijken.

Enne, is iedereen in vorm?! :D

onderschat ook youri de loore niet,sterke kerel die ook al bij jimmy heeft getraind.250kg dl.
florent zal er ook wel bij zijn denk ik.
veel succes aan iedereen,ik kom mss ook kijken.

Ik hoorde waaien dat die Youri out of the blue met 130kg farmers liep en Florent beter meekan op de onderdelen dan ik had gedacht

Het gaat iig spannend worden, succes aan iedereen!!!

Enne, is iedereen in vorm?! :D

Ik hoorde waaien dat die Youri out of the blue met 130kg farmers liep en Florent beter meekan op de onderdelen dan ik had gedacht

Het gaat iig spannend worden, succes aan iedereen!!!
is florent zich niet plaats,is het beter dat ie bij zn bankdrukken blijft:p
kom jij terug hamburgertjes eten?:p

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

De zenuwen beginnen te komen :D
veel succes woopy!

---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

Nu pas?

Die onderschat ik zeker niet.
Is één keer komen trainen en liep daar zomaar ff met 130kg farmers alsof het niks was.

Bon ik ga maar eens vertrekken want ik loop hier de muren op!
haha,kan ik me voorstellen,veel succes stefan!

kom jij terug hamburgertjes eten?:p

A volonté (en een paar pintjes ofkeurs), ik kan niet beloven dat er deze keer na de wedstrijd wel nog ieyts over blijft :roflol:

De wedstrijd vind plaats aan een taverne waar je ook vanalles kunt eten, komt goed dus! :D

A volonté (en een paar pintjes ofkeurs), ik kan niet beloven dat er deze keer na de wedstrijd wel nog ieyts over blijft :roflol:

De wedstrijd vind plaats aan een taverne waar je ook vanalles kunt eten, komt goed dus! :D
hehe:D,ik zal je wel zien ginder

Nu pas?

Die onderschat ik zeker niet.
Is één keer komen trainen en liep daar zomaar ff met 130kg farmers alsof het niks was.

Bon ik ga maar eens vertrekken want ik loop hier de muren op!

Idd verschoot er echt van.

Ik ga niet komen, moet studeren en training gaat ook voor he ;)

Succes mannen !!

EDIT: lol d8 dat het morgen was

Laatst bewerkt:
Voorronde sterkste man van België

Medley: tire flip 6x310kg + yoke 20m 280kg
Tire flip vrij snel kunnen doen, dan op het gemakje naar de yoke gestapt om te kijken wat ik daar nog mee kon. Even slecht gestart en daardoor na een halve meter al een drop. Terug opgepakt en ergens tussen de 5 en 10m gestrand. PR voor mij, dus tevreden. Niet zo heel veel punten op gepakt maar toch minstens 5 mensen ofzo achter mij? (17 deelnemers)

Log: 90kg op reps
5 reps gemaakt. Fluitsignaal toen ik aan de 6de wou beginnen. PR, maar te weinig benen gebruikt. Anders had ik er mss sneller nog eentje kunnen doen. Maar goed, hier wel wat punten op gehaald.

Power stairs: 100kg + 150kg + 200kg 4 treden
100 en 150kg gingen er snel op. De eerste trede van 200kg ging ook nog goed, maar de 2de trede is een stuk hoger dan die eerste. 2 of 3 keer getild en geschommeld, maar ik kwam gemakkelijk 3cm of meer tekort. Nog wat sterker worden zodat ik die op mijn benen kan leggen om hem er op te kantelen dus :) Gedeelde plaats met een aantal mensen.

Farmers walk: 2x105kg op afstand, keerpunt na 20m
Het doel was om voorbij het eerste keerpunt te komen, omdat ik wist dat er een hoop gingen opgeven na 1 lengte en de bocht niet meer zouden maken. Ongeveer 5m voorbij het keerpunt geraakt en daar laten vallen. Geen PR, maar wel tevreden. Achteraf dacht ik eraan dat mijn houding volgens mij niet 100% in orde was, maarja, volgende keer op letten. Hier ook niet bijzonder veel punten op gepakt maar weer allesbehalve laatste.

Stones: 80kg, 90kg, 110kg, 125kg, 135kg op 1m70 tot 1m30
Vanwege een hevige regenbui was er even twijfel of het wel zou doorgaan, maar toen de regen stopte zijn we er snel aan begonnen. Jimmy vertelde me dat ik op dit moment 7de stond en dus geselecteerd voor de finale als ik die plaats kon houden. Yannick en Stefan zaten echter vlak achter me. (ik snap niet hoe ik voor Yannick, Stefan en Bert geraakt ben aangezien ze volgens mij op alle proeven behalve elk mss 1 beter gedaan hadden, maar goed dat zien we wel als alles op realdutchpower staat). 2 pogingen nodig gehad om die 80kg op 1m70 te krijgen. Met dank aan David die me aangaf dat ik veel dichter bij het platform moest gaan staan. Dan 2 mislukte pogingen met de 90kg, waar ik wsl weer te ver van het platform stond. Daar moet ik dus aan werken, want theoretisch gezien zou ik de eerste 4 stenen er kunnen opkrijgen. Hier dus enkel de mensen verslaan die er geen enkele steen opkregen (wat er toch een aantal waren).

Eindresultaat: 9de plaats = 2de reserve voor de finale. Doel was om een reserveplaats te halen, dus mission accomplished :)
Voor mezelf een goeie wedstrijd gedraaid. Ik vind het raar dat ik voor Bert geëindigd ben, maar zoals gezegd, dat zien we wel als alles op realdutchpower staat.

Eneuh, ik ben gesloopt :D

Good job Johan, trouwens 5 reps op de log is maf !

Wie is er gewonnen ?

Laatst bewerkt:
Was een mooie wedstrijd!
Ben zelfs verbrand van de zon, van toen het nog goed weer was :o

Einheri, wie ben jij dan?

Foto's door mijn moeder: [Link niet meer beschikbaar]

Buiten ikzelf staan ook Jan, Youri, Yannick, Florent en onze Schot er op :)

en de uitslag woopy?

1. Jurgen
2. Michael Dubois
3. Florent
4. ?
5. Youri De Loore
6. ?
7. ?
8. Richard Revein?
9. Ikke zelve ik dus
10. Bert
11. ?
12. ?
13. ?
14. ?
15. ?
16. Steven Christiaens?
17. Jimmy Weigert

Mijn verslag

Medley

6 tireflips easy ook al konden ze misschien nog net iets vlotter. Maar dat is meer kwestie van techniek dan kracht vind ik. De yoke ging onverwacht moeizaam :s De verzuring in de quads kickte toch harder in dan verwacht. 1 drop net voor het einde maar toch uitgelopen.
7e plaats.

Loglift voor reps
7 reps gehaald. 8 hadden er zeker in gezeten maar net niet genoeg tijd. Ik denk 4e plaats ofzo? Veel mensen wat 6 reps haalden dus ik had hier een heel goede zaak gedaan.

Powerstairs
De 200 tot 3e trede gekregen. Die 4e was echt teveel deraan lol. (6e- 7e plaats?)

Farmers
Disaster struck again. Ze voelden licht aan maar ik voelde na de eerste paar meter de linkerfarmer al wegzakken. Bij de eerste turn dropte ik de linkerfarmer al en jawel eelttear. :mad: :fuu::fuu:
Ik weet de plaats niet voor dit onderdeel maar het zal wel ergens achteraan het klassement geweest zijn en het heeft me tot de 9e plaats terug gebombardeerd.

Circle of Stones
Tot 110 redelijk snel. De 125 kreeg ik niet gelapped. Een gewicht waar ik normaal mee speel op training mja... ik weet niet goed wat erop te zeggen. Ik was redelijk gefrustreerd hierdoor.

Ik weet mijn plaats niet voor dit onderdeel maar ik had wel beter gedaan dan een paar man die voor mij stonden en niemand die achter mij stond beter dan mij. Maar uiteindelijk ben ik toch 10e geeindigd op het eindklassement ???. Ik kon op het moment zelf door de grond zakken. Ik heb de berekeningen niet gezien maar ik ga er ook niet moeilijk over doen. De top7 verdienen het imo 100% om door te gaan en reserve zou ik liever niet geweest zijn. Op dat k*tvoorval bij de farmers na toch een fijne dag gehad!

Proficiat aan iedereen die in de finale staat! En thx sanca voor de support. Die 'i demand a recount!' bij de prijsuitreiking was epic ;) :D

Het was een mooie wedstrijd mannen, was leuk om naar te kijken (kriebelde héél hard), leuk sfeertje en er zijn een paar mooie pestaties neergezet, proficiat aan al de finalisten, nu op training allemaal een tandje bijsteken en schitteren op de finale!

En thx sanca voor de support. Die 'i demand a recount!' bij de prijsuitreiking was epic ;) :D

I'm always in for an epic moment :D ik sta er nog altijd verbaasd van dat je er niet bij bent, onbegrijpelijk, maar zoals Jimmy al aangaf lag de top 8 ofzo ontzettend dicht bijeen met een half puntje of een puntje verschil, ik ben benieuwd naar de uitslag op RDP!

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

1. Jurgen
2. Michael Dubois
3. Florent
4. Loic
5. Youri De Loore
6. Yannick
7. Stefan

;)

Terug
Naar boven