duffedikzak
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 29%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
onderschat ook youri de loore niet,sterke kerel die ook al bij jimmy heeft getraind.250kg dl.Ik ben redelijk goed in't vorm, de events liggen me dit jaar beter dan vorig jaar maar ik mag pas in augustus volgend jaar weer meedoen (schorsing)
Bij deze een oproep aan de NSMB om de voorrondes volgend jaar in augustus te laten doorgaan.... I want in goddamned!!!
Bert, Jurgen, Stefan, Yannick, Richard, Loic en Michael kunnen hun volgens mij wel plaatsen morgen
Nu pas?
Die onderschat ik zeker niet.onderschat ook youri de loore niet,sterke kerel die ook al bij jimmy heeft getraind.250kg dl.

onderschat ook youri de loore niet,sterke kerel die ook al bij jimmy heeft getraind.250kg dl.
florent zal er ook wel bij zijn denk ik.
veel succes aan iedereen,ik kom mss ook kijken.
is florent zich niet plaats,is het beter dat ie bij zn bankdrukken blijftEnne, is iedereen in vorm?!
Ik hoorde waaien dat die Youri out of the blue met 130kg farmers liep en Florent beter meekan op de onderdelen dan ik had gedacht
Het gaat iig spannend worden, succes aan iedereen!!!

veel succes woopy!
haha,kan ik me voorstellen,veel succes stefan!Nu pas?
Die onderschat ik zeker niet.
Is één keer komen trainen en liep daar zomaar ff met 130kg farmers alsof het niks was.
Bon ik ga maar eens vertrekken want ik loop hier de muren op!

heheA volonté (en een paar pintjes ofkeurs), ik kan niet beloven dat er deze keer na de wedstrijd wel nog ieyts over blijft
De wedstrijd vind plaats aan een taverne waar je ook vanalles kunt eten, komt goed dus!![]()
,ik zal je wel zien ginderNu pas?
Die onderschat ik zeker niet.
Is één keer komen trainen en liep daar zomaar ff met 130kg farmers alsof het niks was.
Bon ik ga maar eens vertrekken want ik loop hier de muren op!

Gedeelde plaats met een aantal mensen.

. Ik kon op het moment zelf door de grond zakken. Ik heb de berekeningen niet gezien maar ik ga er ook niet moeilijk over doen. De top7 verdienen het imo 100% om door te gaan en reserve zou ik liever niet geweest zijn. Op dat k*tvoorval bij de farmers na toch een fijne dag gehad!

1. Jurgen
2. Michael Dubois
3. Florent
4. ?
5. Youri De Loore
6. Yannick van Roy
7. ?
8. Richard Revein?
9. Ikke zelve ik dus
10. Bert
11. ?
12. ?
13. ?
14. ?
15. ?
16. Steven Christiaens?
17. Jimmy Weigert
En thx sanca voor de support. Die 'i demand a recount!' bij de prijsuitreiking was epic![]()
![]()
ik sta er nog altijd verbaasd van dat je er niet bij bent, onbegrijpelijk, maar zoals Jimmy al aangaf lag de top 8 ofzo ontzettend dicht bijeen met een half puntje of een puntje verschil, ik ben benieuwd naar de uitslag op RDP!1. Jurgen
2. Michael Dubois
3. Florent
4. Loic
5. Youri De Loore
6. Yannick
7. Stefan