Fitness Seller

Nieuws NSMB Voorrodes van de sterkste man van België 2010

Het publiek stond aan 2 kanten van het terrein. Foto's van uit het publiek tonen dus de lege kanten :)

Toffe wedstrijd, felicitaties aan degene die doorgaan! Ik vond Woopy's basketbal/stone trouwens erg sterk.

Dit zou de uitslag moeten zijn (even spieken naar de line-up op de foto's :p):

1. Jurgen Vermeiren
2. Michael Dubois
3. Florent Veldeman
4. Loic Lamouline
5. Youri De Loore
6. Yannick Van Roy
7. Stefan Van der Ha
8. Richard Revein
9. Johan De Pauw
10. Bert Thoonen
11. Steven Coppens
12. Bart Golsteyn
13. Dirk Vaes
14. Jan Vlasschaert
15. Steven Christiaens
16. Nick Jans
17. Jimmy Weigert

Was een mooie wedstrijd!
Ben zelfs verbrand van de zon, van toen het nog goed weer was :o

Einheri, wie ben jij dan?

Een compleet onbekende liefhebber van de sport (maar met wedstrijdambities wanneer ik wat sterker ben :)).

Trouwens toch nog even zeggen dat het een pracht van een wedstrijd was. Proficiat aan de organisatoren :)

Done!

Ik wou natuurlijk niet het risico lopen dat ik een ongeschreven regel als "alle DBB-leden moeten zich kenbaar maken op zulke evenementen" niet zou naleven :D. Geen reden tot paniek dus :).

Als ik u de volgende keer herken word ge anaal vernederd met de axle omdat ge u vandaag niet hebt voorgesteld, allom neergeschreven DBB regel :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal het effe officieel maken ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uitslag van vandaag!!!
De éérste 7 die door gaan naar de finale van België zijn:

1. Jurgen vermeiren / 77 punten

2. Michaël Dubois / 75 punten

3. Florent Veldeman / 70,5 punten

4. Loic Lamoline / 67 punten

5. Youri De loore / 59 punten

6. Yannick van Roy / 58,5 punten

7. Stefan Van der Ha / 58 punten

Reserve voor de Finale:

8. Richard Revein / 57,5 punten

9. Bert Thoonen / 50 punten

Overige Deelneemers (de pechvogeltjes)

10. Bart Golsteyn / 37 punten

11. Johan De Pauw / 36 punten

12. Steven Coppens / 29,5 punten

13. Dirk Vaes / 25,5 punten

14. Jan Vlasschaert / 21,5 punten

15. Christiaens Steven / 18,5 punten

16. Nick Jans / 16,5 punten

17. Jimmy Weigert / 5,5 punten (uitgevallen)

Dit is de Officieele uitslag dus de rest kan je komende week op onze web-site vinden en op real dutch power (ga ik maandag naar Jan Haaring mailen)

Ondanks het slechten weer op het einde van de dag, is het een fantastische strijd geweest.
Het was vooral zeer spannend tussen de Nr's 5 tot en met 8. Ik vindt het bangelijk om zo iets te posten. Er is echt geknokt geweest voor toch in die finale te zitten door iedereen. Er zijn ook veel Pr's neer gezet door verschillende mensen.
Het was net nog iets beter dan de strijd van vorig jaar en de voor uitgang droop er bij iedereen af. Ik was ferm onder de indruk van alle atleten en ik niet alleen trouwens. Ook de reacties van het publiek (was niet zo fel maar toch 80 man. Beter als vorig jaar "20 man en nen paardekop ;) ") waren schitterend om aan te horen. De NSMB bedankt iedereen die op deze wedstrijd was, door jullie zijn we weer een stap in de goede richting aan het zetten. En an de Atleten thnx voor de prachtige Show !!

Ik verwacht iedereen op de finale van België, op 3 juli te Sint-Niklaas.

:D

Jimmy was er dan toch ergens een telfout gebeurd? Omdat ik nu ineens 9e sta met een redelijk grote marge met de rest.

Klinkt goed Jimmy! En gefeliciteerd aan de deelnemers voor de finale he!

Jimmy was er dan toch ergens een telfout gebeurd? Omdat ik nu ineens 9e sta met een redelijk grote marge met de rest.

Ik heb Jimmy bedreigt om u in de top 7 te krijgen, hij wou alleen een kleine toegeving doen en u in de top 9 zetten, sorry, ik heb mn best gedaan

:D :D :D

• Topic Starter Topic Starter

Er was een fout gemaakt in de op tel van de 1ste 3 events bij Woopy.
Persoonlijk had ik enkel de 2 laatste gezien en kwam allemaal mooi uit.

Maar toen ik thuis alles her bekeek, was er een Fout bij onze Johan zijn berekening. Hij had in totaal 24 punten na 3 proeven, wat doen ze per ongelijk ze maken er 42 punten van. Ze draaie alles om en daar op verder geteld natuurlijk. Op zich geen ramp maar niet leuk om te horen als atleet natuurlijk.
Deze dames deden het voor de 1ste maal en hebben hun excusses al door gestuurd via sms. Dus op de finale krijg je van deze dames een dikke kus om het goed te maken ;)

Sorry voor het ongemak, maar we kunnen niet overal te gelijk zijn. "alle gekken op een stokje" het is goed maakt nu en we kunnen er weer tegen :D

Laatst bewerkt:
Haha geen probleem ze man. Nice!

Knallen nu!

Vond het al vreemd dat ik ineens voor Bert, Stefan en Yannick stond :)

Foei, je bent j eniet eens netjes komen voorstellen

Toch?!
515 is de dienen met zn bril op denk ik,toen we na de wedstrijd bij woopy stonden in dat tentje:p

---------- Toegevoegd om 00:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:32 ----------

Als ik u de volgende keer herken word ge anaal vernederd met de axle omdat ge u vandaag niet hebt voorgesteld, allom neergeschreven DBB regel :D
:roflol:

Dikke proficiat aan alle deelnemers!!!!! Er zijn zware pr's gezet, Jurgen deed waar hij al het hele seizoen van droomde en wat hij beloofd had aan zijn zoontje, anderen gaven zich ten volle maar dan ook echt voluit
ik heb nu even maar een halve stem meer, mijn objectiviteit als helper viel meer en meer weg naar het einde toe, ik wou sommige mensen door de events heen sho(u)tten :cool:
meet you in the finals dudes, het wordt een bikkelharde strijd voor die podiumplaatsen: dat heb ik nu al gezien :eek: it's gonna be fun!
al wie niet geplaatst is: be proud, you fought your battle! But remember: the war isn't over just yet!

Ik vind het leuk om deze uitslag te zien (live getypt uit Kreta :D)
Dikke proficiat aan jurgen!!!

Toch spijtig dat ik er niet bij was om alles live te bekijken...

3 Juli zal hard worden das al zeker!

Terug
Naar boven