Fitness Seller

Nu al haasdag!

• Topic Starter Topic Starter
frabz-Finds-a-roadkill-Gonna-be-a-feast-tonite-d8c93f.jpg

Goedkope eiwitten! Hoe smaakte het man? Wij hebben veel wilde konijnen rond het huis + wapens maar vind het zielig om ze af te schieten voor wat eiwitten :o

Smaakt zeker zeer goed. Zo vers en je proefde gelijk dat het anders is wat je normaal vlees in de winkel koopt.

Haha geloof me nou Patrick;) Maar kan wel wat foto's maken.

Achter elke leugen die je ziet zijn er 50 die je niet ziet.
Dit blijkt ook weer een ouwe foto te zijn...

Maak die foto's maar.

Ziet er wel gruwelijk lekker uit trouwens zo in dat pannetje. :D

KIKO is gek

lol:p

Haha geloof me nou Patrick;) Maar kan wel wat foto's maken.

Hehe echt he vond zielig om hem zo achter te laten.

Ja alles gecheckt en zag er gezond uit. Was best wel groot geen jonkie dus en heb aan de hand van youtube filmpjes even opgezocht hoe ik het beste kon klaarmaken.

Oudere haas moet je ff een dag laten uithangen; (enzymatische afbraak van bindweefselcollageen, celmoleculen)
Jonkie kan wel zo in de pan.

Lekker man.

Wat is dees?! ???

Geen idee of het waar is, maar het ziet er verdomd lekker uit! Waar heb jij leren villen? Zo simpel is het niet. ;)

Het was ook heerlijk, maar ben van afkomst geen Nederlander en schaapie zien slachten heb vaak gezien in Irak. Het is ongeveer hetzelfde, ik ging rustig het vel op de plekken afsnijden waar het goed vastzat en je kon de rest zo eraf trekken. De pootjes eraf snijden en de vel gaat dan zo erover heen.

Oudere haas moet je ff een dag laten uithangen; (enzymatische afbraak van bindweefselcollageen, celmoleculen)
Jonkie kan wel zo in de pan.

Lekker man.

Ik leef nog :D Maar zo oud was het ook weer niet, vlees was gewoon heel goed te kauwen en heb alles op de juiste manier afgehandeld.

pfff voor een haas stop ik niet, had het nu een hert geweest, had ik hetzelfde gedaan.

Dat ziet er toch allemaal goed uit :)

De haas is wel snel gespierd geworden na het vil proces.

25slrwo.jpg

Terug
Naar boven