erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pfff voor een haas stop ik niet, had het nu een hert geweest, had ik hetzelfde gedaan.
Hier maak je een fatale fout in je verhaal. Nu gelooft niemand je. Toch een goed topic, geen Xyzyxjes waard tho.

Dude, dit kan echt niet man... haal dit er aub vanaf.
HIer trouwens nog war foto's van toen ----> Onze nerdje getxxl kan ze nachecken voor de datum en je zal zien dat het ook van 21 april is.
Hier mijn schade die ik overheb gehouden aan de voorkant van de auto nadat ik hem terug plaatste.
http://i39.tinypic.com/65tsb6.jpg[/...n zelfde wasbak en fornuis en ik geloof je :)
Jezus, kan wel weer goed zien hoe ver men verwijderd is van het 'echte' leven. Niks mis met een haasje villen, doe het zelf ook een paar keer per jaar. Zonde die roadkill en echt stukken beter vlees dan van de appie. Tip: hazenpeper volgens oma's recept (kost wel wat tijd, wijn, pure chocolade, rozijnen etc).
P.s. voortaan je licht uit als je onverwachts een haas tegenkomt, arme beestje blijft zich anders doodrennen. Had het van de week ook weer bijna. Je kan heus wel stoppen of uitwijken in de meeste gevallen hoor, best wel een zakkenwasser om gewoon naar huis te rijden... Je kan toch even kijken/uit het lijden halen?
als je goed doorbakt zijn alle ziektes wel kapot gebakken.
ben je beetje laat mee, bryce is al verbannen. maar misschien de andere homo's wel interesse hebben
Jezus, kan wel weer goed zien hoe ver men verwijderd is van het 'echte' leven. Niks mis met een haasje villen, doe het zelf ook een paar keer per jaar. Zonde die roadkill en echt stukken beter vlees dan van de appie. Tip: hazenpeper volgens oma's recept (kost wel wat tijd, wijn, pure chocolade, rozijnen etc).
P.s. voortaan je licht uit als je onverwachts een haas tegenkomt, arme beestje blijft zich anders doodrennen. Had het van de week ook weer bijna. Je kan heus wel stoppen of uitwijken in de meeste gevallen hoor, best wel een zakkenwasser om gewoon naar huis te rijden... Je kan toch even kijken/uit het lijden halen?
kiko kiko kiko kiko.... my friend your back ....whit a brand new fantastic topic ....
dat was een lekker paas haasje vriend
groet amigo
opa

ben je beetje laat mee, bryce is al verbannen. maar misschien de andere homo's wel interesse hebben