Fitness Seller

Nu al haasdag!

Wacht met spanning af wat de mede dbb'ers hierover zeggen.:eek:

• Topic Starter Topic Starter
Die plots gespierde billen... Mmm

Illuminati?

HIer trouwens nog war foto's van toen ----> Onze nerdje getxxl kan ze nachecken voor de datum en je zal zien dat het ook van 21 april is.

Hier mijn schade die ik overheb gehouden aan de voorkant van de auto nadat ik hem terug plaatste.

65tsb6.jpg

En hier Haas aan de kant van de weg.
2ykxcab.jpg

Laatst bewerkt:
GetXXL approved.

HIer trouwens nog war foto's van toen ----> Onze nerdje getxxl kan ze nachecken voor de datum en je zal zien dat het ook van 21 april is.

Hier mijn schade die ik overheb gehouden aan de voorkant van de auto nadat ik hem terug plaatste.

http://i39.tinypic.com/65tsb6.jpg[/...n zelfde wasbak en fornuis en ik geloof je :)

Post een naaktfoto van je vriendin, dan geloof ik je ook.

Iemand die foto van me lul nog wil zien?

Jezus, kan wel weer goed zien hoe ver men verwijderd is van het 'echte' leven. Niks mis met een haasje villen, doe het zelf ook een paar keer per jaar. Zonde die roadkill en echt stukken beter vlees dan van de appie. Tip: hazenpeper volgens oma's recept (kost wel wat tijd, wijn, pure chocolade, rozijnen etc).

P.s. voortaan je licht uit als je onverwachts een haas tegenkomt, arme beestje blijft zich anders doodrennen. Had het van de week ook weer bijna. Je kan heus wel stoppen of uitwijken in de meeste gevallen hoor, best wel een zakkenwasser om gewoon naar huis te rijden... Je kan toch even kijken/uit het lijden halen?

Hoop voor je dat het beest geen ziektes had.

Jezus, kan wel weer goed zien hoe ver men verwijderd is van het 'echte' leven. Niks mis met een haasje villen, doe het zelf ook een paar keer per jaar. Zonde die roadkill en echt stukken beter vlees dan van de appie. Tip: hazenpeper volgens oma's recept (kost wel wat tijd, wijn, pure chocolade, rozijnen etc).

P.s. voortaan je licht uit als je onverwachts een haas tegenkomt, arme beestje blijft zich anders doodrennen. Had het van de week ook weer bijna. Je kan heus wel stoppen of uitwijken in de meeste gevallen hoor, best wel een zakkenwasser om gewoon naar huis te rijden... Je kan toch even kijken/uit het lijden halen?

In mijn situatie was het onmogelijk. Ik ga mijn eigen leven en die van me vriendin dan niet op het spel zetten. Ging door rijden naar haar huis die nog minder dan 2 minuten ver was..so.

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 00:23 ----------

Hoop voor je dat het beest geen ziektes had.

Dat zei moeder van me vriendin ook haha

Veel plezier met je hondsdolheid G.

volgens de plaatselijke boswachter hier:
door het licht gaan ze juist stilzitten op de weg en op het laatste moment rennen ze pas weg.
want ze snappen niet wat dat licht is.
pupillen zijn gemaakt om snachts beter te zien dan overdag, mens is het andersom
mij is verteld dat lampen uitdoen tijdens het rijden en rustig afremmen het beste is.

kiko kiko kiko kiko.... my friend your back ....whit a brand new fantastic topic ....

dat was een lekker paas haasje vriend

groet amigo

opa

HEhehe was zeker lekker, heb er 2 grote maaltijden ervan gemaakt. Die eiwitten hebben ervoor gezorgd dat ik er nieuwe pr record heb neergezet voor me benchpress:D

ben je beetje laat mee, bryce is al verbannen. maar misschien de andere homo's wel interesse hebben

Oh echt bryce the gay is gone? Nahja andere homo's of chicks kunnen me altijd nog pm sturen.

Veel plezier met je hondsdolheid G.

Thanks ouwe!

woef woef

Terug
Naar boven