helemaal nix, ik ben kerngezond

ze hadden een sneetje gemaakt om iets in een adertje te spuiten zodat dat adertje zou afsterven alhoewel het nooit onderzocht is of het adertje slecht of goed is maarja toch voor het zekerste dan maar laten doen. Preventief eigenlijk en ik heb geen flauw idee hoeveel dat gaat kosten. Hopelijk laat de rekening nog lang op zich wachten
@JackV: het is alles behalve een healthcenter. Er staan een stuk of 4 roeimachines en mss in totaal een stuk of 30 loopbanden/crosstrainers/fietsen.
Het grootste deel bestaat dus uit krachttrainingstoestellen maar wel soms dezelfde zoals voor buikspieroefeningen en kuiten te trainen. Ook dumbbells gaan maar tot 30 kg maar dat vind ik voorlopig meer dan genoeg. Het enige wat echt ontbreekt zijn 2 extra spiegels, de cable cross over die voor een spiegel moet komen zodat ik kan bijsturen als ik scheef ga

en nog een squatrek die voor een spiegel moet komen.. en nog een hacksquattoestel maar als er een squatrek komt voor een spiegel ben ik ook al blij

Als die dingen er zouden zijn zou het echt grotendeels een ideaal fitnesscenter zijn.
tnx willem9

dat ik daarover een compliment krijg had ik nooit verwacht

ik had me al weer voorbereid op het ergste :')
en dat ik daarvoor karma krijg is nog beter