XXL Nutrition

nutteloze investeringen in fitnesscentra

Nuja, als die goeie gym te duur is voor jou, is die minder goeie gym natuurlijk beter dan niets he...

Ik zou het niet doen.
Helaas is het bij mijn sportschool ook een halve healthcentre.
Daarentegen hebben ze ook de apparatuur en de dumbbells (t\m 42 KG) en halters die je nodig hebt dus ik mag eigenlijk niet klagen.
Is alleen typisch als je z'n tent binnenkomt, er staan meteen 300 crosstrainers en fietsen.

:roflol: Overzichtelijke tekst, el smurfo!

• Topic Starter Topic Starter

helemaal nix, ik ben kerngezond :D
ze hadden een sneetje gemaakt om iets in een adertje te spuiten zodat dat adertje zou afsterven alhoewel het nooit onderzocht is of het adertje slecht of goed is maarja toch voor het zekerste dan maar laten doen. Preventief eigenlijk en ik heb geen flauw idee hoeveel dat gaat kosten. Hopelijk laat de rekening nog lang op zich wachten :D

@JackV: het is alles behalve een healthcenter. Er staan een stuk of 4 roeimachines en mss in totaal een stuk of 30 loopbanden/crosstrainers/fietsen.
Het grootste deel bestaat dus uit krachttrainingstoestellen maar wel soms dezelfde zoals voor buikspieroefeningen en kuiten te trainen. Ook dumbbells gaan maar tot 30 kg maar dat vind ik voorlopig meer dan genoeg. Het enige wat echt ontbreekt zijn 2 extra spiegels, de cable cross over die voor een spiegel moet komen zodat ik kan bijsturen als ik scheef ga :D en nog een squatrek die voor een spiegel moet komen.. en nog een hacksquattoestel maar als er een squatrek komt voor een spiegel ben ik ook al blij :D
Als die dingen er zouden zijn zou het echt grotendeels een ideaal fitnesscenter zijn.

tnx willem9 :D
dat ik daarover een compliment krijg had ik nooit verwacht :D
ik had me al weer voorbereid op het ergste :')
en dat ik daarvoor karma krijg is nog beter :D

Prachtig! Leest wel een beetje stroef. Misschien die rotrap wat smeren vrijdag?

Is er geen alternatief dan buiten deze 2 keuzes? Want bij zo'n health center schiet het natuurlijk niet op (zonder squatrek iig)

ik bedoel maar...als het al bruine bankjes zijn is het bij voorbaat kansloos. :D Dat is toch logisch :rolleyes:

Ik zou er niet gaan trainen als ik jou was.
Na een paar keer trainen, ga je je waarschijnlijk al vreselijk ergeren aan de apparaten die je moet missen!
Bij mij op de sportschool hebben ze bijv. kabels die je alleen vanaf 2m hoogte kunt trekken, of van de grond.
Op hoogte instellen kan dus niet....
Dan hebben ze ook maar twee plekken waar je vanaf de grond kunt kabelen.
Daardoor zijn die plekken dus altijd bezet!

Ergerlijk!!!:mad:

tja de pest is gewoon dat je neit veel geld hebt... Ik heb nl anders opgelost destijds. Ik doe mn beentraining in een andere gym die wel op zondag open is. Vraag niet wat het me allemaal per jaar kost maarja training gaat voor :rolleyes:

Terug
Naar boven