Fitness Seller

NXTLVLFENO's eerste log!

De spierpijn zat er idd goed in, nu is de spierpijn wel zo goed als weg.. maar ik merk dat ik behoorlijk laag in mn carbs heb gezeten dit weekend.. ben helemaal gesloopt en sloom ( komt denk ik ook door het weer..) Maar goed, vanavond draaien we de mentale knop weer om en gaan we er weer tegen aan
spierpijn de uitbetaling van een goede training.

Ja zit ook wel in het weer een beetje, trainse vanavond knallen.

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren weer een lekkere rug en bicep workout gehad!

Warming up :
10x wide grip pull up
8 x wide grip pull up
10 x chin up

Inverted small grip bor
10x 40 kg
8 x 50 kg
6 x 60 kg
6 x 65 kg

Standing rope pull down (lats)
10 x 22 kg -> Puur op uitvoering
8 x 24 kg -> Same
6 x 26 kg -> lekkere oefening

Dumbell BOR
10 x 14 kg -> puur uitvoering, eerste keer deze oefening
8 x 18 Kg -> gewicht is beter, voel hem goed
6 x 20 kg -> dit gaan we vaker doen

Push up stand, dumbell pull
20 x 10 kg -> lekker oefening
20 x 16 kg -> Pomp as a mofo
20 x 20 kg -> lekker hoor!

concentration curls :
Note: vorige keer kwam ik niet hoger dan 12 kg dumbels 10x.. daarom begon ik dit maal ook met dit gewicht..

10 x 12 kg -> way to eazy.
8 x 16 kg -> goed te doen
6 x 20 kg -> Pump that shit up

Dropset bicep curl
30 kg tot 20 kg , mn armen staan strak as f**k

Buik+onderrug grond oefeningen!

Was weer een goede training, 2 nieuwe oefeningen gedaan die ik er vaker in ga houden. vandaag weer leg en shoulder day.. gaan proberen om die squat naar 130 kg te tillen! en een MP van 65 kg.. Let's do this!

nice train, en succes 2day

Gisteren legs and shoulders!

Warming up
Squat
10 x 20 kg (barbell) en wat rek en strek oefeningen.

10 x 90 Kg -> Ass to the grass, nice form! goed te doen
8 x 110 Kg -> Lekker lekker!
4 x 130 Kg -> Ik merk dat dit net te hoog is, rep 1 en 2 gingen goed diep, bij 3 en 4 durfde ik niet meer diep te gaan. volgende keer 120 kg pakken, en dan proberen 6 goede reps te maken.

Side lunges
10 x 20 Kg -> Love this exc!
8 x 22 KG -> benen worden zwaar
6 x 24 kg -> Damn glutes!

Leg extension
10 x 77 kg -> Eazy
8 x 84 Kg -> Pomp
6 x 105 kg-> BEASTMODE!

Air squat afsluiter benen
50 reps . Pff pomp, op en leeg!

MP
10 x barbell warming up
10 x 40 kg -> eazy
8 x 50 Kg -> Damn heavy
6 x 50 kg -> Pff niet normaal dit

Cable Front raises
10 x 9 Kg -> Eazy
8 x 14 KG -> Oke oke
6 x 18 kg -> Pff.. mn schouders zijn nu al op

Incline shrugs
3 x 10 reps (20-20-26 kg)

Het was weer een lekkere training! Merk dat ik iets meer focus op mn squat moet leggen, maar dat komt goed in mn volgende legday ( kijk er nu alweer naar uit! ) ik merk aanzienlijke kracht toename in bijna elke week! vandaag weer chest en triceps trainen! Leggoo!!

Erg netjes hoor die squat :)

flinke training weer, next time 120kg sq en dan over een tijdje 130kg weer netjes?

flinke training weer, next time 120kg sq en dan over een tijdje 130kg weer netjes?

Ja het was een behoorlijke training.. was vergeten te melden dat ik ook de ab/adductie machine gebruikt heb.. daar heb ik nu de meeste spierpijn zitten. Idd volgende keer 6x 120 kg goede reps pakken, waarbij ik goed diep ga. daarna gewicht verhogen.. heb mn grens voor nu gevonden en dan kan ik werken aan de uitvoering!

---------- Toegevoegd om 06:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:50 ----------

Meteen even mn training van gisteren Borst / Triceps

Warming up :
10 x 10 kg incline dumbel press/flys

Incline dumbel press
10 x 36 kg -> Lekker diep, voelt veel beter
8 x 36 -> focus op mn uitvoering vandaag
6 x 36 kg -> Voelt damn goed dit
4 x 36 kg -> On the the next one

Cable fly
10 x 32 kg (per kant ) -> Eazy, lekker langzaam uitvoeren
8 x 36 kg (per kant ) -> Laatste rep was wat lastig
6 x 45 Kg (per kant ) -> Pomp!

Push up fly's
7x bw -> nooit eerder gedaan.. pff heavy
5x bw -> damn!
5x bw -> deze houden we er ook in!

Dropset incline BP
van 60 naar 30 kg (reps: 8-5-5-5)

Kickback
10 x 12 kg -> eazy, voelt altijd lekker deze
8 x 16 kg -> Damn die pomp
6 x 18 kg -> pff armen staan stijf

Standing overhead rope extension
10 x 10 kg -> te makkelijk
8 x 14 kg -> voelt goed!
6 x 19 kg -> Yeah buddy!

Buikset fully concentrated.. hele langzame reps, goed uitblazen en zware contractie.. voelt zo damn good!

Was weer een lekkere training, waarbij uitvoering centraal stond. ik merk dat als mijn focus op de uitvoering is zoals vandaag dat ik veel meer uit mijn training haal. dit ga ik dus bij elke training meer en beter doen. minder snel in gewichten omhoog en meer focussen op een langzame en goede uitvoering ( denk aan de bewegingssnelheid (2-1-2) Today Back and biceps! iemand nog leuke oefeningen??

nice train.

back biceps ook altijd lekker, preacher db curls altijd leuk.

Dit weekend niet kunnen trainen ivm verjaardagen en mn vriendin die langskwam :)

Vandaag gaan we weer rug en biceps pakken, en mn lijf heeft enkele dag rust gehad dus we kunnen er weer tegen aan !

Keep you up-to-date!

Rust is soms ook niet verkeerd trainse

Ik vindt het persoonlijk ook altijd fijn om weekenden vrij te houden voor andere zaken. En rust is ook zeer belangrijk. Train ze weer!

Jaa, echter heb ik een 3 daags split schema die ik 2x per week uitvoer ( dus ik train minimaal 6x per week) afgelopen week heb ik mijn schema niet volledig uit kunnen voeren.. en dat voelt toch kut, maar goed vandaag 2x zo hard er tegen aan !

Deze week is een behoorlijk mindere week.. tot nu toe nog niet aan trainen toegekomen door wat prive issue's.. ik ga proberen vandaag de draad weer op te pakken.. hopelijk zit alles vandaag een beetje mee.. Merk dat ik door invloed van buitenaf soms snel uit mn ritme getrokken kan worden.. zo is mn voeding momenteel niet heel scherp en heb ik dus al bijna een week niet getraint..

Maar goed, het doel is nog steeds scherp.. we moeten er gewoon weer voor knokken

Deze week is een behoorlijk mindere week.. tot nu toe nog niet aan trainen toegekomen door wat prive issue's.. ik ga proberen vandaag de draad weer op te pakken.. hopelijk zit alles vandaag een beetje mee.. Merk dat ik door invloed van buitenaf soms snel uit mn ritme getrokken kan worden.. zo is mn voeding momenteel niet heel scherp en heb ik dus al bijna een week niet getraint..

Maar goed, het doel is nog steeds scherp.. we moeten er gewoon weer voor knokken

Gewoon weer oppakken en doorknallen :thumbup:

Word er nog getraind maat?

Terug
Naar boven